XXL Nutrition

Nieuws NSMB Sterkste Man Van Vlaanderen

• Topic Starter Topic Starter
Dat is de rede waarom we je de events en dergelijke al door geven voor de voorrondes en de New commers cup.
u trainen verdoeme en op bouwen, 10kg kracht kan je snel winnen met toewijding ( zeker in het begin van je jaren)
Maar je moet willen het 3 dagen per week 1a2 uur trainen zal je resultaten van school niet verzwakken denk ik. Anders zul je het op je job ook niet halen ze maat.
Dat zijn voor mij nutteloze uitvluchten. T is nu da je het moet doen he mannen.
-

Dat is de rede waarom we je de events en dergelijke al door geven voor de voorrondes en de New commers cup.
u trainen verdoeme en op bouwen, 10kg kracht kan je snel winnen met toewijding ( zeker in het begin van je jaren)
Maar je moet willen het 3 dagen per week 1a2 uur trainen zal je resultaten van school niet verzwakken denk ik. Anders zul je het op je job ook niet halen ze maat.
Dat zijn voor mij nutteloze uitvluchten. T is nu da je het moet doen he mannen.
-

Tijdens exames heb ik geen 2-3 uur tijd om nog te trainen. (tijd onderweg)
Maar 3 wedstrijden zijn voor mij goed dit jaar. Zijn totaal van 8-10 wedstrijden op een jaar. Meer hoeft niet :)

lijkt me leuk! Kunnen nederlanders zich ook inschrijven?

denk het wel, Jules deed toch ook mee vorig jaar?

hopelijk kom ik nog op goeie ideeén om goedkoop zelf sm attributen te fixen

hopelijk kom ik nog op goeie ideeén om goedkoop zelf sm attributen te fixen
ga anar je lokale doe het zelver en koop meerdere stijgerbuizen en wat stevige kettingen, dan kan je al een "axle" "farmers" en een "chain yoke" maken. het is niet veel maar toch al een goed begin.

ga anar je lokale doe het zelver en koop meerdere stijgerbuizen en wat stevige kettingen, dan kan je al een "axle" "farmers" en een "chain yoke" maken. het is niet veel maar toch al een goed begin.

oke, ik zie nu dat ik dit in het verkeerde topic heb geplaatst. haha al die NSMB topics.

een log lijkt me ook wel iets vets omte hebben

als je een log koopt zit je al snel aan 300+ euro
zelf maken ben ik nu ook bezig (van hout) en dat kan wel even duren voor die klaar is :D

Schrijf mij ook maar in Jimmy!

:) je pl-stats (op dl na) zijn hoger dan die van mij en je weegt meer?
Mijn max log is ook maar 80 (toch in juni, sindsdien niet meer gedaan), 90 op reps zie ik dan zeker niet zitten...

ik kan momenteel ook nog geen 90 kg pressen, maar je hebt nog een half jaar!!!!

op die tijd 10 kg bij die log lappen moet toch kunnen??? das ongeveer 1.5 kg per maand.
veel reps zal je wel niet halen, maar ja, who care's!!!!!!!!!!

ik kan momenteel ook nog geen 90 kg pressen, maar je hebt nog een half jaar!!!!

op die tijd 10 kg bij die log lappen moet toch kunnen??? das ongeveer 1.5 kg per maand.
veel reps zal je wel niet halen, maar ja, who care's!!!!!!!!!!

Misschien dat ik me wel ga inschrijven, ga eerst de jaarkalender eens duidelijk noteren en zien welke wedstrijden er (te) dicht op een zijn. Ook schoolkalender moet ik wel in het oog houden...

Update!

Mr. Beast, ik heb het er met dominique over gehad en hij wil zich inschrijven voor Vlaanderen. Je kunt hem er dus bij zetten

Dominique Moonen
22jr
90kg
Schinveld

Jimmy, is het ook voor Nederlanders of alleen Belgen ?
Anders heb ik ook wel intresse.
zoja,
Niels Rook
21jr
140kg
Gouderak

Laatst bewerkt:
Hoe zit het hier met de Belgische atleten, zijn er nog die hier aan willen deelnemen ??

-

Ik wil me hier ook voor inschrijven (eens zien wat een oude knar nog kan presteren)
Hopelijk is er die dag geen ploegenwedstrijd van de HighlandGames.

Ik wil me hier ook voor inschrijven (eens zien wat een oude knar nog kan presteren)
Hopelijk is er die dag geen ploegenwedstrijd van de HighlandGames.

zal er van afhangen, nog geen locatie annex datum, moet dringend werk van gemaakt worden, ja Jimmy schat ik ben er mee bezig, als het samen valt met Alden Biesen natuurlijk... doen jullie daar eigenlijk mee?
ik zou eigenlijk ook eens moeten uitkijken naar een eventuele mogelijkheid tot Highlander Challenge maar eerst maar eens deze van de grond krijgen

en ik vond dat die "oude knar" het nog goed deed op onze eerste Challenge ;-) hoe zijn de Highland Games vooruitzichten, doe je ook een paar individuele van de federatie mee?

Laatst bewerkt:
zal er van afhangen, nog geen locatie annex datum, moet dringend werk van gemaakt worden, ja Jimmy schat ik ben er mee bezig, als het samen valt met Alden Biesen natuurlijk... doen jullie daar eigenlijk mee?
ik zou eigenlijk ook eens moeten uitkijken naar een eventuele mogelijkheid tot Highlander Challenge maar eerst maar eens deze van de grond krijgen

en ik vond dat die "oude knar" het nog goed deed op onze eerste Challenge ;-) hoe zijn de Highland Games vooruitzichten, doe je ook een paar individuele van de federatie mee?

Dat was wel de opzet (ik ga me bij de HighlandGamefederatie inschrijven, dan ben ik daar ook in orde met alles)
Als de evenementen niet te diep in NL zijn, dan denk ik zelfs dat ik nog een paar andere teamleden zal kunnen meekrijgen.

(dank voor de waardering, deze knar zal wel trainen op de farmers, want dat ik ze op de challenge gewoon niet van de grond kreeg vond ik gewoon erg voor mezelf)

He ouwe knar :D kun je me je volledige naam eens door mailen + woonplaats

Dan kan ik je hier en op de voorrondes inschrijven.
(je weet dat je dan lid moet worden van de NSMB 35 euro per jaar + verzekering inbegrepen)

Trainingen vinden plaats op zondag en in de zomer ook op woensdag.
Zondag is het 15u en woensdag (enkel zomer) 19u ;)

Maar voor meer info over de trainingen die ik geef en organiseer gaan we een apart topic open met alle details en waneer en waar er getraint word en wat.
Ook zullen ander jongen die bij mij trainen en ik zelf op verplaatsing gaan en als dat het geval is posten we het.

Dus ik wacht op je mail.

David maak er werk van en val Didi maar lastig, want we moeten tegen het einde van de maat het weten zo niet .... (je kent de gevolgen he :D)
Anders Bel me maar als er troubles zijn ;)

Terug
Naar boven