Fitness Seller

Nieuws NSMB Sterkste Man Van Vlaanderen

• Topic Starter Topic Starter
Het doel is eigelijk meer belgen te laten meedoen, maar als ze zich niet inschrijven komen er nederlanders bij.
Het punt is als een Nederlander af valt en er staat een Belg & een Nederlander op de reserve lijst. Krijgt de Belg voorrang.
Maar geen 1 Nederlander zal van ons te horen krijgen dat hij niet mag meedoen als de lijst vol is en een Belg vraagt dat.
Ik denk dat het hier al lang genoeg op staat om de Belgen zo zot te maken om mee te doen. Als ze er nu nog ni bij komen zullen ze er nooit bij komen. ;)

Update atleten !!

Nog één plaats vrij voor deze wedstrijd. Dan zitten we aan 16 atleten.
(Je kan altijd nog op de reserve lijst gezet worden, op wedstrijd gebied is het altijd 50/50 dat je kan mee doen. Wie niet waagt niet wint ! )

Update atleten !!

Nog één plaats vrij voor deze wedstrijd. Dan zitten we aan 16 atleten.
(Je kan altijd nog op de reserve lijst gezet worden, op wedstrijd gebied is het altijd 50/50 dat je kan mee doen. Wie niet waagt niet wint ! )

Kan je mij op de lijst zetten Jimmy?

Goed kijken vriend je staat er al bij ;)

(had het gezien op jullie web site en ik had zo iets van ja waarom niet, dan komen die kleine Jongens hier in België nog eens uit hun pijp !!! "hun Best moeten doen" )

Laatst bewerkt:
Bedankt man.

het is een eer dat je mee wil doen Jan-Pieter, maar mispak je niet aan het niveau: is een B-wedstrijd, niet te vergelijken met de "Sterkste Man van Vlaanderen" waar je destijds aan meedeed, da's nu de Cup waar Richard ook aan mee doet, of ben je herstellende van een blessure en wil je voorzichtig opbouwen?

toch welkom! mooie deelnemerslijst alvast

just for fun, hoeveel juniors doen er mee nu Wesley Ortega er ook op staat?

Mss komen er nog plaatsen vrij want ik ben niet zeker of ik zal deelnemen. Organiseren en ook deelnemen zal moeilijk worden. Ben er zelf nog nie uit. David en ik moeten daar nog eens over spreken.

Zal ik da wel mee overpakken die dag!!! (en er kan nog volk helpen de federatie heeft volk genoeg)

Doe maar mee voor de ervaring maat! En voor de sponsors en gij moet sammen met David de lokale volks helden spelen ;)

De lokale volkshelden :) klinkt leuk. Als jij dat gaat overpakken dan is het probleem al opgelost natuurlijk;)

Word een gezellige wedstrijd heb er zin in :D

Alles voor de sport en de vrienden he maat ;)

De dag zelf cordineren is niet zo moeilijk en hangt ook af van het TM die het zich die dag aantrek. Het moeilijkste deel is de op start (locatie, sponsors "geld", benodigtheden "materiaal, drank en eten, sanitair, drang hekken, geluids instalatie, EHBO, enz ...)

(trouwens jullie kunnen de ervaring tegen andere sterke buiten landse atleten wel gebruiken om jullie op het juiste spoor te zetten. Zo wel physiek als mentaal)

het is een eer dat je mee wil doen Jan-Pieter, maar mispak je niet aan het niveau: is een B-wedstrijd, niet te vergelijken met de "Sterkste Man van Vlaanderen" waar je destijds aan meedeed, da's nu de Cup waar Richard ook aan mee doet, of ben je herstellende van een blessure en wil je voorzichtig opbouwen?

toch welkom! mooie deelnemerslijst alvast

just for fun, hoeveel juniors doen er mee nu Wesley Ortega er ook op staat?

Moet er weer helemaal inkomen. Heb in de afgelopen 2 jaar ongeveer 4x onderdelen getraind. Heb onlangs een wedstrijd gedaan en het ging redelijk. Op het moment van deze wedstrijd moet allemaal alweer een stuk beter gaan.

Thanks man, gr

Jaimee zoetje, efkes checken als ge zijn nr hebt maar anders zetten we David Daems bij de reserve?

Ja lieveling, ik heb zene nr en zal het met één doen ;).

Had hij dat gezegt dat hij mee wou doen ??

liefst nog een Belg vriend. :D

Als je mijn prestaties van gisteren bekijkt, is dat voldoende om mee te kunnen doen met deze wedstrijd? Vooral de deadlift zit mij dwars (kan op dit moment zelfs het startgewicht niet trekken)

Zijn er al posters/flyers voor deze wedstrijd?
ik denk dat enkel jijzelf op je eigen vraag kunt beantwoorden.
een axle van 100kg op reps,en 110/140kg stone op reps is niet niets natuurlijk.

@Bill Kazmaier: Ik Denk dat de Axel en De stones (heb je gedaan op de Higlander challange ) geen probleem zijn , jou kennende ;)
De rest ook niet denk ik. Je hebt nog heel wat tijd om je dead lift te verbeteren (3 maand) Al was het dat je 200kg kan trekkken enkel voor wat puten. Maar op de rest zal je wel vrij mooi scoren denk ik:D.

Posters en Flyers zullen maar klaar zijn in Augustus denk ik. (anders is het te vroeg en word er niet naar gekeken of vergeten)
Maar iedereen zal tijdig verwittigd worden en alles word hier gepost ;)

@Bill Kazmaier: Ik Denk dat de Axel en De stones (heb je gedaan op de Higlander challange ) geen probleem zijn , jou kennende ;)
De rest ook niet denk ik. Je hebt nog heel wat tijd om je dead lift te verbeteren (3 maand) Al was het dat je 200kg kan trekkken enkel voor wat puten. Maar op de rest zal je wel vrij mooi scoren denk ik:D.

Posters en Flyers zullen maar klaar zijn in Augustus denk ik. (anders is het te vroeg en word er niet naar gekeken of vergeten)
Maar iedereen zal tijdig verwittigd worden en alles word hier gepost ;)

Allé, als er nog plaats is voor een Oude Belg, zet er mij dan maar bij. Zal me dan bij de trainingen toespitsen op axel,deadlift en stones. (In juni is het iedere zondag HG voor teams, vanaf juli ben ik daar)

Terug
Naar boven