RealDutchPower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Datum Plaats:
4 September, Gent/brugge.
Start om 14u
Onderdelen:
- Tire flip ( 300kg, 20m )
- Apollons Axel for reps ( 100Kg, 90sec )
- Yoke ( 1 vs 1, 300kg, 20m )
- Dead lift last man standing ( start gewicht 180kg,op gaan per 20kg )
- Farmers Walk ( 1 vs 1, 100kg stuk, 60m )
- Atlas Stones for reps (110 /145, over 1m30 90sec)
Prijzen:
Prijze geld voor de 1ste 3 atleten.
Atleten uit België:
- Didier Van Hamme ( Gent-Brugge )
- David De Vos ( Gent )
- Stefan Van der Ha ( Lokeren )
- Bert Thoonen (Bilzen)
- Yannick van Roy (Merchtem)
- Davy Becu (aartrijke)
- Karel Van Hulsel (De Pinte)
- Tim Boniver
-
Nederlandse Atleten :
- Dominique Moonen (Schinveld )
- Niels Rook (Gouderak )
- Maurice Janssen
-
Reserve:
- Micheal Dubios
Max atleten 16 = / 7 Belgen / 2 Nederlanders
Inschrijvingen tot 30 Juli.
NSMB

maar dan wordt de rangschikking gerespecteerd 1: Dominique, 2: Maurice, 3: Jan, 4: Niels)
) voor definitieve goedkeuring, maar we gaan voor zaterdag 4 septemberyannick pietje precies
shit, moet ik nog minimaal 5 kilo afvallen tegen dan of wa?
Jimmy, ge hebt ons wel gekloot door dit topic op te starten, nu moet jij alle aanpassingen doen
1. als de wedstrijd definitief open verklaard wordt voor Nederlanders: Jan Haaring heeft al lang een plaatsje bij mij gereserveerd dus die mag er ook op (even ter info, hopelijk hebben onze Noorderburen begrip maar wat er ook beslist wordt, Belgen krijgen sowieso voorrang, jullie hebben al wedstrijden genoegmaar dan wordt de rangschikking gerespecteerd 1: Dominique, 2: Maurice, 3: Jan, 4: Niels)
2. je bent me voor maar binnenkort wordt het dossier ingediend (administratie) voor definitieve goedkeuring, maar we gaan voor zaterdag 4 september
parking Sporthal Driebeek
Driebeekstraat 22
9050 Gentbrugge (vlakbij E17)

Kloten zou ik dit nu niet noemen
Maar laat ons zeggen dat ik er de vaart wat insteek
Ten slote zit ik ook in de organisatie he
Dus buzze geven he !!
Alles aangepast !

yannick pietje precies
shit, moet ik nog minimaal 5 kilo afvallen tegen dan of wa?
Jimmy, ge hebt ons wel gekloot door dit topic op te starten, nu moet jij alle aanpassingen doen
1. als de wedstrijd definitief open verklaard wordt voor Nederlanders: Jan Haaring heeft al lang een plaatsje bij mij gereserveerd dus die mag er ook op (even ter info, hopelijk hebben onze Noorderburen begrip maar wat er ook beslist wordt, Belgen krijgen sowieso voorrang, jullie hebben al wedstrijden genoegmaar dan wordt de rangschikking gerespecteerd 1: Dominique, 2: Maurice, 3: Jan, 4: Niels)
2. je bent me voor maar binnenkort wordt het dossier ingediend (administratie) voor definitieve goedkeuring, maar we gaan voor zaterdag 4 september
parking Sporthal Driebeek
Driebeekstraat 22
9050 Gentbrugge (vlakbij E17)

1. als de wedstrijd definitief open verklaard wordt voor Nederlanders: Jan Haaring heeft al lang een plaatsje bij mij gereserveerd dus die mag er ook op (even ter info, hopelijk hebben onze Noorderburen begrip maar wat er ook beslist wordt, Belgen krijgen sowieso voorrang, jullie hebben al wedstrijden genoegmaar dan wordt de rangschikking gerespecteerd)
Dus.....als ik het goed begrijp.....als er uiteindelijk 16 Belgen willen meedoen aan deze wedstrijd vallen de niet-Belgen af?
Ik heb twee paspoorten Jan... Als ik niet mee doe mag je hem gebruiken.. We plakken je foto er wel in.. :-)