MuscleMeat

Nieuws NSMB Sterkste Man Van Vlaanderen

Hey Jimmy,

IK heb ook wel zin in deze wedstrijd, eindelijk eens niet als ik op vakantie ben!
Ik hoop dat er Nederlanders mogen meedoen?

Hey Jimmy,

Is er al een besluit genomen of wij Nederlanders mogen deelnemen aan de Sterkste Man van Vlaanderen?

• Topic Starter Topic Starter
De organisatie is er bijna uit ja (persoonlijk denk ik dat het wel zal lukke)

Misschien voor de gene die intresse hebben zich al aanmelden.

Staat wel dan nog even apart maar dan zijn jullie al zeker van een plaats als het zo ver is :)

Dus UPDATE 1ste post !!

Laatst bewerkt:
Jimmy je mag me van de reservelijst halen en bij de atletenlijst plaatsen :)

Hey Jimmy,

Ik had je toen gebeld en ik zie dat je Dominique erbij hebt gezet. Ik had toen ook nog Maurice Janssen doorgegeven. Sterke beer en trainingsmaat van me. Die kan dus ook op de lijst!

Groet Alex

Datum Plaats:

4 September, Gent/brugge.

Start om 14u

Onderdelen:

- Tire flip ( 300kg, 20m )

- Apollons Axel for reps ( 100Kg, 90sec )

- Yoke ( 1 vs 1, 300kg, 20m )

- Dead lift last man standing ( start gewicht 180kg,op gaan per 20kg )

- Farmers Walk ( 1 vs 1, 100kg stuk, 60m )

- Atlas Stones for reps (110 /145, over 1m30 90sec)

Prijzen:

Prijze geld voor de 1ste 3 atleten.

Atleten uit België:

- Didier Van Hamme ( Gent-Brugge )

- David De Vos ( Gent )

- Stefan Van der Ha ( Lokeren )

- Bert Thoonen (Bilzen)

- Yannick van Roy (Merchtem)

- Davy Becu (aartrijke)

- Karel Van Hulsel (De Pinte)

- Tim Boniver

-

Nederlandse Atleten :

- Dominique Moonen (Schinveld )

- Niels Rook (Gouderak )

- Maurice Janssen

-

Reserve:

- Micheal Dubios

Max atleten 16 = / 7 Belgen / 2 Nederlanders
Inschrijvingen tot 30 Juli.

NSMB

jimmy ik ben nie va merchtem :)
ik ben van schoten

yannick pietje precies :D

shit, moet ik nog minimaal 5 kilo afvallen tegen dan of wa?

Jimmy, ge hebt ons wel gekloot door dit topic op te starten, nu moet jij alle aanpassingen doen :rolleyes::p

1. als de wedstrijd definitief open verklaard wordt voor Nederlanders: Jan Haaring heeft al lang een plaatsje bij mij gereserveerd dus die mag er ook op (even ter info, hopelijk hebben onze Noorderburen begrip maar wat er ook beslist wordt, Belgen krijgen sowieso voorrang, jullie hebben al wedstrijden genoeg :mad::p maar dan wordt de rangschikking gerespecteerd 1: Dominique, 2: Maurice, 3: Jan, 4: Niels)

2. je bent me voor maar binnenkort wordt het dossier ingediend (administratie :rolleyes:) voor definitieve goedkeuring, maar we gaan voor zaterdag 4 september
parking Sporthal Driebeek
Driebeekstraat 22
9050 Gentbrugge (vlakbij E17)

**** ik zie nu pas dat het op 4 september is dan ben ik op vakantie, N Rook mag eruit dan.

Jimmy, ge hebt ons wel gekloot door dit topic op te starten, nu moet jij alle aanpassingen doen :rolleyes::p

1. als de wedstrijd definitief open verklaard wordt voor Nederlanders: Jan Haaring heeft al lang een plaatsje bij mij gereserveerd dus die mag er ook op (even ter info, hopelijk hebben onze Noorderburen begrip maar wat er ook beslist wordt, Belgen krijgen sowieso voorrang, jullie hebben al wedstrijden genoeg :mad::p maar dan wordt de rangschikking gerespecteerd 1: Dominique, 2: Maurice, 3: Jan, 4: Niels)

2. je bent me voor maar binnenkort wordt het dossier ingediend (administratie :rolleyes:) voor definitieve goedkeuring, maar we gaan voor zaterdag 4 september
Driebeekstraat 22

Kloten zou ik dit nu niet noemen :D
Maar laat ons zeggen dat ik er de vaart wat insteek ;)

Ten slote zit ik ook in de organisatie he :cool:
Dus buzze geven he !!

Alles aangepast !

let op!: de datum is pas definitief als we administratieve bevestiging krijgen van de sportdienst (telefonisch contact was al goed naar ik hoorde)

wat betreft Nederlandse deelname: zal dit weekend een definitief besluit met mede-organisator nemen, want heb de indruk dat een zekere RDP gewoon keihard hoopt te mogen meedoen :D

maar de Belgen mogen zich ook nog inschrijven hé ;)

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Kloten zou ik dit nu niet noemen :D
Maar laat ons zeggen dat ik er de vaart wat insteek ;)

Ten slote zit ik ook in de organisatie he :cool:
Dus buzze geven he !!

Alles aangepast !

oh ja...ik voel je hete adem al in mijn nek branden :roflol:

Driebeekstraat 22

het moet juist zijn he :)

1. als de wedstrijd definitief open verklaard wordt voor Nederlanders: Jan Haaring heeft al lang een plaatsje bij mij gereserveerd dus die mag er ook op (even ter info, hopelijk hebben onze Noorderburen begrip maar wat er ook beslist wordt, Belgen krijgen sowieso voorrang, jullie hebben al wedstrijden genoeg :mad::p maar dan wordt de rangschikking gerespecteerd)

Ter info, deze B-wedstrijd (NIET gelijk aan Vlaanderen vroeger, dat is de cup geworden voor de goeie orde) wordt officieel ook open gezet voor internationale atleten, max. 8 (oeps, aangepast, totaal deelnemers max 16). Maar zoals reeds vermeld, Belgen krijgen helaas voor jullie wel voorrang, rest van de buitenlanders schuift door naar de reservelijst afhankelijk van aantal inschrijvingen (was Dain ook niet geïnteresseerd Jimmy?)

Laatst bewerkt:
Ja klopt, hij komt nu zondag trainen, kzal het hem nog eens vragen.

Als hij ja zegt komt hij er bij goed :)

hey Jimmy, ik zie dat ik nog niet bij de lijst sta.. kun je mij ook inschrijven?

Frank Peters
Utrecht

Update atleten !!

Nog 4 plaatsen open.

nice ! Thnx man

Dus.....als ik het goed begrijp.....als er uiteindelijk 16 Belgen willen meedoen aan deze wedstrijd vallen de niet-Belgen af?

Dus.....als ik het goed begrijp.....als er uiteindelijk 16 Belgen willen meedoen aan deze wedstrijd vallen de niet-Belgen af?

mmmm, ik snap je punt Jan denk ik, dat is één van de zaken die ik komende weken duidelijk wil uitwerken en graag feedback zou op krijgen van de mensen die ik serieus neem. Newcomers cup is ongeveer gelijk, dat wordt "nen belgenolland" zoals ze hier soms zeggen. We willen vooral niet dat de wedstrijd direct volzit met Nederlanders en er geen plaats meer is voor Belgen (want onze Belgische atleten zijn het hoofddoel). Maar anderzijds kan ik me best indenken dat je het niet leuk zou vinden ingeschreven te zijn voor een wedstrijd waar je twee weken ervoor krijgt te horen dat je toch mag thuisblijven. Beste mede-organisator, even over en weer mailen en dan duidelijke afspraken posten?

Ik heb twee paspoorten Jan... Als ik niet mee doe mag je hem gebruiken.. We plakken je foto er wel in.. :-)

Terug
Naar boven