XXL Nutrition

Nieuws NSMB Sterkste Man Van Vlaanderen

had toch nog graag mee willen doen maar met 5 man voor me wordt dat erg moeilijk... Schrijf me toch maar in want je weet maar nooit !
Max Blezer
105kg
19 jaar
Brunssum

Ik ga zoiezo mee kijken met Maurice en Dominique dus mocht op de dag zelf iemand niet komen opdagen kan ik als nog mee doen ;)

ok is goed. Jimmy pas jij de reservelijst aan?

Wanneer kan er getraind worden op de onderdelen? Ironville?

Wie zegt dat je met dominique en maurice mee mag?!

Waaruit concludeer je dat ik geen eigen vervoer heb ? :P

Ohh, dan is het geregeld!

Zijn er al posters en flyers? Ik zou er graag een paar uithangen (Nisus, IsoGym, Legends)

als alles goed gaat mss volgende week

Als ik het goed zie, staat er dat er 16 deelnemers mogen zijn, maar staan er maar 15 in de lijst? (10 belgen en 5 nederlanders)

Ja idd zie het nu juist ook. We gaan de reserve lijst afgaan. We gaan michael dubois contacteren.

er is nog een sponsor bijgekomen, helaas nog niet wat we zouden willen maar alle beetjes helpen, dus back to the drawing board
ik kan je wel een paar voorlopige bezorgen als je morgen komt truckpullen
dit wordt het uiteindelijk na wat finetuning, maar zoals gezegd: als je wil kan ik je er morgen al enkele bezorgen

Bijlagen

Laatst bewerkt:
indien men crew nodig heeft,kan altijd komen,is maar 20min van mn deur:)

Yannick van Roy heeft zich uitgeschreven, de rakker zit op dat moment nog de toerist uit te hangen in Engeland
deelnemerslijst mag idd eens herzien worden want het ziet er naar uit dat de reserves ook in aanmerking komen

Van Tim heb ik de laatste tijd precies ook weinig gehoord?

Atleten uit België:

- Didier Van Hamme ( Gent-Brugge )

- David De Vos ( Gent )

- Bert Thoonen (Bilzen)

- Micheal Dubios

- Dirk Vaes

- Johan Pauw

- Davy Becu (aartrijke)

- Karel Van Hulsel (De Pinte)

- Florent Veldeman (Anderlecht)

- Jurgen Vermeiren (Temse)

- Bart Golsteyn

Nederlandse Atleten :

- Dominique Moonen (Schinveld )

- Maurice Janssen

- Frank Peters (Utrecht)

- Wesley Ortega

- Jan-Pieter Neuteboom

- Max Blezer<O:p
<O:p

Reserve:

Als Michael dan nog afvalt (moet tenslotte ver uit Frankrijk komen) zijn het er 18, zou haalbaar moeten zijn
Tim heb ik ook net een mailtje gestuurd Woopy

Update: Loic is net een huis aan het verkopen/verhuizen ed, doet dus niet mee
Update2: Tim was blijkbaar al uitgeschreven, moet werken en kan geen vrij krijgen, alle reserves kunnen dus erbij, 17 deelnemers dan

Laatst bewerkt:
leuk dat je nu toch nog kunt meedoen woopy!

Wordt verdoerie een zware dobber met Max Blezer erbij!

Iam there for u max ! :cool:

Ik heb me vergist in de datum mannen. 4 september is in Wijhe de Celtic Strongest Man waar ik al voor sta ingeschreven. Deze wedstrijd moet ik dus helaas laten schieten :(

Terug
Naar boven