XXL Nutrition

Nieuws NSMB Sterkste Man Van Vlaanderen

Zeg, Jimmy, zet mij anders op de reservelijst, als dat nog gaat. Ik heb al lang het idee om mee te doen, maar het is dat ik niet weet of ik die dag nog een herexamen heb of niet... De onderdelen staan me absoluut aan en ik denk dat ik wel iets zou kunnen betekenen in die wedstrijd.
Enfin, als dat gaat, en in de hoop dat er mensen uitvallen (zo slecht ben ik wel) en ik geen examen heb...

Youri

Hehe, Youri heeft het virus te pakken :)

Zeg, Jimmy, zet mij anders op de reservelijst, als dat nog gaat. Ik heb al lang het idee om mee te doen, maar het is dat ik niet weet of ik die dag nog een herexamen heb of niet... De onderdelen staan me absoluut aan en ik denk dat ik wel iets zou kunnen betekenen in die wedstrijd.
Enfin, als dat gaat, en in de hoop dat er mensen uitvallen (zo slecht ben ik wel) en ik geen examen heb...

Youri
a,de youri op dbb,welkom maat;)

Leuk, de verrassing van de dag op de voorrondes is in the house, welcome :D

Laatst bewerkt:
Is er een vastgelegde wijze waarop de axle omhoog geduwt dient te worden, of is het om het even, zolang je hem maar boven je hoofd duwt? (ik heb Derek Poundstone bvb eerst de 200 KG axle zien deadliften met gekruiste grip tot op zijn borst, overpakken en dan met gelijk gedraaide handen pressen.)

Zou sterk zijn moest dit niet mogen.
Over het algemeen: locked out en voeten naast elkaar

Is er een vastgelegde wijze waarop de axle omhoog geduwt dient te worden, of is het om het even, zolang je hem maar boven je hoofd duwt? (ik heb Derek Poundstone bvb eerst de 200 KG axle zien deadliften met gekruiste grip tot op zijn borst, overpakken en dan met gelijk gedraaide handen pressen.)

Dat is een continental clean, is toegestaan.

• Topic Starter Topic Starter
Idd is toegestaan :D

Geen enkel probleem dus.

Mag je de axle ook powersnatchen?

:D

Mag deadlift suited?

Voor mij geen probleem. Op andere strongman wedstrijden wordt dit ook toegelaten

Oké Didier! Dank je, denk dat ik je dan pas weer zie

Groet Alex

- Didier Van Hamme ( Gent-Brugge )

- David De Vos ( Gent )

- Bert Thoonen (Bilzen)

- Yannick van Roy (schoten )

- Davy Becu (aartrijke)

- Karel Van Hulsel (De Pinte)

- Tim Boniver

- Florent Veldeman (Anderlecht)

- Jurgen Vermeiren (Temse)

- Bart Golsteyn

- Dominique Moonen (Schinveld )

- Maurice Janssen

- Frank Peters (Utrecht)

- Wesley Ortega

- Jan-Pieter Neuteboom

Doet iedereen nog steeds mee of zijn er reeds mensen die afhaken?

Questie van op tijd de reserve atleten op te roepen...

ik doe mee

Maurice en dominique dooen ook mee!

Tot hoe ver rijkt die reserve lijst nu ?

Momenteel staan er 5 op de reserve lijst.

Ja kdoe nog mee, maar ist mogelijk om in de loop van augustus af te komen om de onderdelen wat te oefenen.

mvg

Davy

Terug
Naar boven