- Waardering
- 32
Je bench gaat goed vooruit Sander! Maar hoe zit het met je mp?
Thx ! Bench gaat lekker ja, MP gaat niet zo heel fantastisch, laatste tijd ook weinig nadruk op gelegd, max ligt nog steeds op 70, maar heb ook 5*65 gedaan, dus max zal wel iets hoger liggen nu. Strict oh ben ik nooit goed in geweest, bij een 65 MP deed ik wél 100PP dus dat is een schrale troost.
Leuk man, ik heb er in ieder geval zin in! Chick kan alleen niet, even kijken of er nog een paar jongens te porren zijn voor een training
Per OV is het vanaf Dordt wel een hel hahah 1:30 min maar achja who cares!!!
Dat is jammer, komt brad wel ?
Pff anderhalf uur
met de auto is het misschien een half uurtje hehe.Ik heb wel een beetje slecht nieuws. De Yoke wordt binnenkort weggehaald, nu komt er wel weer een andere, maar ik weet dus niet 100% zeker de oude volgende week weg is of dat die nieuwe er al staat..Maargoed er staan nog timbers etc dus trainen is verder no problem.
Ja wilde gister eigenlijk 130 gaan benchen, zodat ik de 130 nog als 17-jarige had gepresst, maar laten we het erop houden dat het niet echt de juiste dag was om te gaan maxen.
Vandaag dus 18 geworden en het is tijd om de balans op te maken.
Ik train in mei 3 jaar, waarvan, zoals bij iedereen, de eerste periode veel tijd verloren is gegaan door verkeerde techniek, training etc. Heb ook nooit een echt voedingsschema gevolgd, had er meer uit kunnen halen in die tijd, maargoed. Stats behaald op 17 jaar:
Bench: 2*120
Squat: 1*180
Deadlift: 1*210
Totaal: 510
Palmares:
Sterskte Man van St.-Job in het Goor - 5e
Zuid-Hollands kampioenschap vrachtwagentrekken - 7e
Sterkste Team van Biest-Houtakker - 3e
Sterkste Krachtsporters van Nederland - 2e
Sterkste man van Zevenkamp - 6e
Nederlands Kampioenschap vrachtwagentrekken - 7e
1.83m
111kg is het zwaarste wat ik heb gewogen, redelijk vet, laten we zeggen rond de 27%.
Sta tegenwoordig iets lichter, 107-108kg bij zo'n 25%. Speel al lang met het idee om eens een goede cut te beginnen, maar door omstandigheden is het er steeds niet van gekomen. Nu ik even geen LB kan trainen ivm mijn knie zal ik mijn heil ergens anders moeten gaan zoeken en word ik praktisch wel gedwongen om nu écht te beginnen met cutten.
Zoals ik al zei, er had veel meer in kunnen zitten, zeker qua PL-stats, maar mede door het feit dat ik praktisch heel vorig jaar mezelf heb toegewijd aan sterkste man, vallen deze wat tegen. Verder moet ik dus even kijken welke strongman wedstrijden ik mee zou kunnen doen en wat haalbaar is dit jaar. Misschien doe ik maar 1 of 2, of misschien helemaal geen wedstrijden, dat kan ik nu nog niet zeggen.
Het enige wat ik qua doelen wil stellen dit jaar, als m'n knie over een tijdje weer in orde is is, ik eind van het jaar reps doe op 230+ deadlift, m'n 1rm squat 200 of hoger is en m'n 1rm bench de 150 overschrijdt. Dan zou ik naar omstandigheden tevreden zijn.

oja en een CURL pr 5*8*40