- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal er zekers zijn.
Wil die 380kg band eens flippen.
Hoe heb je dat knie probleem opgelopen? Beter nog, hoe kom je er vanaf?![]()
verstandig sander, je hebt geen haast, maar wel je knieen nodig
Ja ze moeten in het ziekenhuis maar ff kijken wat het is.Das wel klote man. Maar als iets niet goed voelt moet je het ook gewoon niet doen. Wel bij de huisarts zeuren om een doorverwijzing voor mri of rontgen. Vaak proberen de smeerlappen je eerst rust voor te schrijven of af te wimpelen met een bezoekje aan een fysio.
Om je topic even te kapen, Chick, Brad wanneer willen jullie naar sander en wanneer kan sander ons ontvangen?
Nice bench Sander.
Over 2 weken, dat lijkt me wel wat.
Zaterdag 30 januari daten? Die bench gaat trouwens echt lekker!
30 Januari is goed hoor. Wat is de planning qua events ? Kunnen we even een tijd afspreken. Stones bijv kosten redelijk veel tijd aangezien je het plateau klaar moet zetten etc.
Thx, ben wel tevreden !
Maar kun jij uberhaupt iets meedoen?Wat ik zou willen doen? Stones, Tires, Yoke, Log en misshien nog TimbersMaar kun jij uberhaupt iets meedoen?

Ok dan zou je het beste gewoon kunnen beginnen met log binnen en stones als laatste of 1 na laatste.
Kan zelf niks meedoen, nja zou misschien wel kunnen, maar ik wil het risico niet nemen. Geeft verder niet, vind het wel leuk om jullie genadeloos af te beulen.
Als jullie er dan om een uur of half 11 kunnen zijn is het goed.

Hey baas heb jij geen zin om de 30e te komen trainen?