MuscleMeat

Offseason Progressie

Ik zal er zekers zijn. :D
Wil die 380kg band eens flippen.

Hoe heb je dat knie probleem opgelopen? Beter nog, hoe kom je er vanaf? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal er zekers zijn. :D
Wil die 380kg band eens flippen.

Hoe heb je dat knie probleem opgelopen? Beter nog, hoe kom je er vanaf? ;)

Mooi zo ! Die 380 pak je wel.

Ik kan me niet een specifiek moment herinneren, ik ben wel één keer out gegaan tijdens stones dus wellicht heb ik het toen opgelopen. M'n knie klikt wanneer ik +- bij par kom tijdens het squatten. Het is niet zo'n licht tikje wat iedereen wel eens heeft, maar ik voel dat er iets niet goed zit binnenin. Uit voorzorg doe ik dus ook geen deadlift/events/etc meer. Heb deze week toetsen op school en zal de week erna even naar de dokter ga, die me dus even door moet sturen naar het ziekenhuis om er naar te laten kijken. Over een aantal weken weet ik dus meer. Ik moet zeggen dat ik er alleen last van heb tijdens het squatten en het alleen die harde tik is. Heb geen pijn oid, maar kan/durf niet zwaar squatten.

klote man
hopelijk niks ernstigs

Ik gok van niet, heb een paar weken geleden met jullie nog events gedaan en had toen niet echt last, wel uit voorzorg geen yoke gedaan, maar we zien het wel. Het lijkt ook wel of het de ene keer erger is dan de andere keer.

verstandig sander, je hebt geen haast, maar wel je knieen nodig

Das wel klote man. Maar als iets niet goed voelt moet je het ook gewoon niet doen. Wel bij de huisarts zeuren om een doorverwijzing voor mri of rontgen. Vaak proberen de smeerlappen je eerst rust voor te schrijven of af te wimpelen met een bezoekje aan een fysio.

Om je topic even te kapen, Chick, Brad wanneer willen jullie naar sander en wanneer kan sander ons ontvangen?

Laatst bewerkt:
verstandig sander, je hebt geen haast, maar wel je knieen nodig

Dat is juist.
Das wel klote man. Maar als iets niet goed voelt moet je het ook gewoon niet doen. Wel bij de huisarts zeuren om een doorverwijzing voor mri of rontgen. Vaak proberen de smeerlappen je eerst rust voor te schrijven of af te wimpelen met een bezoekje aan een fysio.

Om je topic even te kapen, Chick, Brad wanneer willen jullie naar sander en wanneer kan sander ons ontvangen?
Ja ze moeten in het ziekenhuis maar ff kijken wat het is.

Ik kan normaliter op zaterdag/zondag ochtend. Gym is 's zaterdags tot 2 uur open en 's zondags tot 1 uur. Volgens mij wordt er dit weekend in Dordt getraind, dus de week erna zou al kunnen voor mij.

Bench
3*100
1*110
2*120(pr)
6*110(pr)
7*100

MP
3*5*50

Incline DB Press
3*highrep*30

Flyes
4*8*20

Tricep Extensions
8*20
8*22

Pushdowns
5 Sets

Nice bench Sander.
Over 2 weken, dat lijkt me wel wat.

Zaterdag 30 januari daten? Die bench gaat trouwens echt lekker!

mooie bench prs man

Het is verdomme samen met MP ook het enige noemenswaardige wat ik kan doen !

Nee maar bench gaat inderdaad goed vooruit, merk goed dat ik de laatste tijd meer nadruk op UB heb gelegd.

Nice bench Sander.
Over 2 weken, dat lijkt me wel wat.

Zaterdag 30 januari daten? Die bench gaat trouwens echt lekker!

30 Januari is goed hoor. Wat is de planning qua events ? Kunnen we even een tijd afspreken. Stones bijv kosten redelijk veel tijd aangezien je het plateau klaar moet zetten etc.

Thx, ben wel tevreden !

30 Januari is goed hoor. Wat is de planning qua events ? Kunnen we even een tijd afspreken. Stones bijv kosten redelijk veel tijd aangezien je het plateau klaar moet zetten etc.

Thx, ben wel tevreden !

Wat ik zou willen doen? Stones, Tires, Yoke, Log en misshien nog Timbers :D Maar kun jij uberhaupt iets meedoen?

Wat ik zou willen doen? Stones, Tires, Yoke, Log en misshien nog Timbers :D Maar kun jij uberhaupt iets meedoen?

Ok dan zou je het beste gewoon kunnen beginnen met log binnen en stones als laatste of 1 na laatste.

Kan zelf niks meedoen, nja zou misschien wel kunnen, maar ik wil het risico niet nemen. Geeft verder niet, vind het wel leuk om jullie genadeloos af te beulen. :D

Als jullie er dan om een uur of half 11 kunnen zijn is het goed.

Laatst bewerkt:
Je bench gaat goed vooruit Sander! Maar hoe zit het met je mp?

Ok dan zou je het beste gewoon kunnen beginnen met log binnen en stones als laatste of 1 na laatste.

Kan zelf niks meedoen, nja zou misschien wel kunnen, maar ik wil het risico niet nemen. Geeft verder niet, vind het wel leuk om jullie genadeloos af te beulen. :D

Als jullie er dan om een uur of half 11 kunnen zijn is het goed.

Leuk man, ik heb er in ieder geval zin in! Chick kan alleen niet, even kijken of er nog een paar jongens te porren zijn voor een training:)

Per OV is het vanaf Dordt wel een hel hahah 1:30 min maar achja who cares!!!

130 voor je 18e sandeR!!!

Terug
Naar boven