AndroidHealthClinic

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel, aan neutrale whey wordt een neutrale smaak toegevoegd.

De manier hoe sommigen hier reageren is net zo triest als B&F in eerste instantie reageerde. Een trolletje hier en daar nagelaten. Want: Volac!...

Ik vind het netjes dat B&F nu excuses aanbiedt en er voor zegt te gaan zorgen de juiste kwaliteit te gaan leveren.
Dat klanten bijna maandelijks mogelijk 20% "te veel" betaald hebben, is natuurlijk kut. Maar wat wil je daar aan doen? Met je buffed pony looks naar de rechter stappen en je geld terug vorderen? Dat gebeurt toch niet. Daar aansluitend, wat heeft het voor meerwaarde om nu compleet uit je panty te gaan? B&F weet immers dat ze fout zaten.

Laat ik duidelijk zijn dat ik mijn spul bij XXL vandaan haal en ik de uitslagen echt slecht vind, maar speciaal een account aan maken om B&F te kleineren is in mijn ogen triester dan die 20% whey die in je poepert is geduwd.

20% teveel?

when isolate was ook wel erg goedkoop he. Goedkoper dan xxl.

Nog even wat over amino spiking. Dit blijkt een globaal probleem te zijn. In Amerika lopen er bijvoorbeeld al meerdere rechtszaken. Al dan niet lijkt het in eerste instantie "legaal" te zijn voor whey fabrikanten.

https://blog.priceplow.com/protein-scam-amino-acid-spiking#lawsuits

https://blog.priceplow.com/supplement-news/body-fortress-lawsuit

Onderzoek is wat te lang om hier te posten, maar waren in ieder geval bewijzen genoeg. Eerste berichten dateren al van begin dit jaar.

Toch vreemd dat de DBB community hier nooit dieper op in is gegaan of B&F zich hierdoor niets af is gaan vragen.

Was dit bij XXL bekend bijvoorbeeld, of hebben zij gewoon onbewust geluk gehad met hun leverancier?

Nog even wat over amino spiking. Dit blijkt een globaal probleem te zijn. In Amerika lopen er bijvoorbeeld al meerdere rechtszaken. Al dan niet lijkt het in eerste instantie "legaal" te zijn voor whey fabrikanten.

http://blog.priceplow.com/protein-scam-amino-acid-spiking#lawsuits

http://blog.priceplow.com/supplement-news/body-fortress-lawsuit

Onderzoek is wat te lang om hier te posten, maar waren in ieder geval bewijzen genoeg. Eerste berichten dateren al van begin dit jaar.

Toch vreemd dat de DBB community hier nooit dieper op in is gegaan of B&F zich hierdoor niets af is gaan vragen.

Was dit bij XXL bekend bijvoorbeeld, of hebben zij gewoon onbewust geluk gehad met hun leverancier?

XXL voert meermaals testen uit, wat in mijn mening elk bedrijf zou moeten doen als ze achter hun producten staan...

Iedereen verliest door dit soort praktijken.

Dit blijft niet alleen nog jaren kleven aan het imago van B&F, de hele branche wordt in een kwaad daglicht gezet, consumenten zijn besodemieterd en terecht boos en wantrouwend. Nobody wins.

XXL voert meermaals testen uit, wat in mijn mening elk bedrijf zou moeten doen als ze achter hun producten staan...

Eens en dat is blijkbaar nodig. Wij hebben hier ook een keiharde les in gehad nu. Testen op bijna wekelijkse basis zal zelfs nodig zijn. Daarnaast zullen we tijdelijk misschien wel voor kostprijs of eronder moeten werken om het vertrouwen van de consument te herstellen.

Lekker verhaal zeg.. en ik gaf B&F nog wel het voordeel van de twijfel. Ook in mijn gym zitten veel B&F klanten en tijdens de vele discussies daar de laatste tijd heb ik B&F zelfs verdedigd en ben meegegaan in het verhaal over een mogelijke complot theorie. Kan mezelf wel voor de kop slaan voor zoveel naïviteit van mijn kant.

De eerdere reacties van B&F zijn, naar blijkt nu, echt buitenproportioneel geweest. Iedereen werd voor gek verklaard en er werd zelfs gesuggereerd dat de er leden betaald zouden worden door de concurrent... man man man, hoe kan je zo reageren... Heeft werkelijk niets met menselijke reacties te maken zoals eerder gesuggereerd werd oid, wel met de professionaliteit van de organisatie!

Dat je er niet van kunt slapen kan ik me heel goed voorstellen, als ik op deze manier zou reageren n.a.v. klachten of verdachtmakingen naar mijn bedrijf toe zou ik me diep en diep schamen n.a.v. deze feiten.

En dan te bedenken dat de reacties van B&F pas voortkomen n.a.v. een tweede test. Het had B&F gesierd als jullie zelf eerder naar buiten waren gekomen met testen en feiten. Nu lijkt het erop dat jullie hoopten op een doofpot en dat het wel niet zo'n vaart zou lopen. Over naïviteit gesproken...

Ik denk dat vele klanten, waaronder mijzelf, zich nu ernstig zorgen maken over de gehele huislijn van B&F... Ik zou zeer kritisch nogmaals naar al mijn B&F huismerkproducten kijken....

Iedereen verliest door dit soort praktijken. Dit blijft niet alleen nog jaren kleven aan het imago van B&F, de hele branche wordt in een kwaad daglicht gezet, consumenten zijn besodemieterd en terecht boos en wantrouwend. Nobody wins.

Helemaal juist! Helaas. Dat is niet meer terug te draaien. Wat wel kan is hier heel snel van leren en daarnaar handelen. :cool:

Maar verkoopt XXL ook niet de bekendere merken waarvan (bijna) zeker is dat dat het flink ondergedoseerd is?
Ok,er staat geen XXL op de pot,maar ze verkopen het wel onder hun naam.
Wat is het verschil?

(Ik ben trouwens geen B&F aanhanger,ik koop bij beiden mijn spullen.
Maar als het om principes gaat en de verantwoordelijkheid bij de verkopende partij ligt,wil je dat ook niet verkopen toch?)

Ach,excuses maken is leuk.
Maar voor de meeste klanten is een superkortingsactie straks het beste excuus!:)

Lekker verhaal zeg.. en ik gaf B&F nog wel het voordeel van de twijfel. Ook in mijn gym zitten veel B&F klanten en tijdens de vele discussies daar de laatste tijd heb ik B&F zelfs verdedigd en ben meegegaan in het verhaal over een mogelijke complot theorie. Kan mezelf wel voor de kop slaan voor zoveel naïviteit van mijn kant. De eerdere reacties van B&F zijn, naar blijkt nu, echt buitenproportioneel geweest. Iedereen werd voor gek verklaard en er werd zelfs gesuggereerd dat de er leden betaald zouden worden door de concurrent... man man man, hoe kan je zo reageren... Heeft werkelijk niets met menselijke reacties te maken zoals eerder gesuggereerd werd oid, wel met de professionaliteit van de organisatie! Dat je er niet van kunt slapen kan ik me heel goed voorstellen, als ik op deze manier zou reageren n.a.v. klachten of verdachtmakingen naar mijn bedrijf toe zou ik me diep en diep schamen n.a.v. deze feiten. En dan te bedenken dat de reacties van B&F pas voortkomen n.a.v. een tweede test. Het had B&F gesierd als jullie zelf eerder naar buiten waren gekomen met testen en feiten. Nu lijkt het erop dat jullie hoopten op een doofpot en dat het wel niet zo'n vaart zou lopen. Over naïviteit gesproken... Ik denk dat vele klanten, waaronder mijzelf, zich nu ernstig zorgen maken over de gehele huislijn van B&F... Ik zou zeer kritisch nogmaals naar al mijn B&F huismerkproducten kijken....

De eerste reactie is buitenproportioneel geweest. Eens en nogmaals excuses daarvoor. Het kwam echt doordat we dachten dat het niet kon. Ik heb zelf juist altijd zo hard gestaan voor kwaliteit en het B&F label dat ik echt dacht dat het ons niet kon gebeuren. Maar dat is geen excuus.

Maar verkoopt XXL ook niet de bekendere merken waarvan (bijna) zeker is dat dat het flink ondergedoseerd is?
Wat is het verschil?

(Ik ben trouwens geen B&F aanhanger,ik koop bij beiden mijn spullen.
Maar als het om principes gaat en de verantwoordelijkheid bij de verkopende partij ligt,wil je dat ook niet verkopen toch?)
Dat doet B&F toch ook? Andere merken verkopen? Wat een onzin argument.

Eens we moeten en we gaan keihard knokken. Open, transparant en ik begrijp dat we prijs moeten gaan verlagen om te compenseren. Ze hebben het niet voor prijs gedaan maar voor smaak. Neemt niet weg dat je het gewoon echt niet moet willen. Op geen enkele manier. Het eiwitgehalte wordt er gewoon lager mee. Ik was daarvan niet op de hoogte en had serieus nooit verwacht dat dit kon gebeuren. Naief maar echt eerlijk.

Toen die test van de uni maastricht hier werd geplaatst was je nog steeds 100 procent overtuigd dat er niks met je producten aan de hand was?

Wat is het verschil?

En B&F verkoopt dat zeker niet? :rolleyes:
Het gaat hier om hun eigen huisproducten, niet over producten vanuit amerika.

Toen die test van de uni maastricht hier werd geplaatst was je nog steeds 100 procent overtuigd dat er niks met je producten aan de hand was?

Ja, helaas wel. Ik was er helemaal van overtuigd dat het onmogelijk was. En dat is echt eerlijk:cool:

Misschien een tip om onmiddelijk de WP van de site af te halen en daar een officieel bericht te plaatsen met het eerlijke verhaal en het pas weer in de verkoop te gooien zodra jullie alles helder hebben.

Als je het product op dit moment nog verkoopt zoals op de site vermeld staat ben je imo in overtreding.

En B&F verkoopt dat zeker niet? :rolleyes: Het gaat hier om hun eigen huisproducten, niet over producten vanuit amerika.

Het gaat inderdaad over ons merk. Wat andere merken wel of niet doen weet ik niet. Die vraag kan het beste daar neergelegd worden:cool:

Ik zou vooral de signature even aanpassen voor nu, staat een beetje raar onder de mea culpa berichten dat het de NR1 sensationele whey is. ;)

De manier hoe sommigen hier reageren is net zo triest als B&F in eerste instantie reageerde. Een trolletje hier en daar nagelaten. Want: Volac!...

Ik vind het netjes dat B&F nu excuses aanbiedt en er voor zegt te gaan zorgen de juiste kwaliteit te gaan leveren.
Dat klanten bijna maandelijks mogelijk 20% "te veel" betaald hebben, is natuurlijk kut. Maar wat wil je daar aan doen? Met je buffed pony looks naar de rechter stappen en je geld terug vorderen? Dat gebeurt toch niet. Daar aansluitend, wat heeft het voor meerwaarde om nu compleet uit je panty te gaan? B&F weet immers dat ze fout zaten.

Laat ik duidelijk zijn dat ik mijn spul bij XXL vandaan haal en ik de uitslagen echt slecht vind, maar speciaal een account aan maken om B&F te kleineren is in mijn ogen triester dan die 20% whey die in je poepert is geduwd.

Dat zeggen ze wel, maar daarna vertellen ze hoe ze slachtoffer van de aminospiking van Aminolabs zijn.

Het probleem ligt al bij de inkoop van whey met een te laag eiwitpercentage. Ze reppen met geen woord over een andere inkoop van ruw eiwit. Sterker nog ze ontkennen dat Aminolabs slechts voor een klein deel het probleem is. (en dan gaan we er maar van uit dat ze niet wisten dat AMINOLABS, aminozuren zou toevoegen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven