AndroidHealthClinic

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoezo niet?

Na het trainen ben ik vaak pas rond 21:00 thuis dus dan wil ik eigenlijk niet echt koolhydraten meer eten en mn kwark heeft ook al koolhydraten en dat blijf ik eten.

Omdat KH na de training vrij essentieel zijn. Mss nog wel belangrijker dan eiwitten.

• Topic Starter Topic Starter
Heeft met je glycogeen aanvulling te maken.

http://www.gain-weight-muscle-fast.com/post-workout-nutrition.html

Hier klein stukje, zou zeggen google of zoek op het forum. Genoeg over te vinden.

Stukje over insuline piek mag je als het goed is vergeten, dat is al achterhaald. Daarnaast is dextro in een cut zinloos. Als je net getraind hebt zijn je glycogeen voorraden leeg, dit wil je opvullen door complexe carbs. Immers spieren hebben kh nodig en door complexe carbs trigger je geen insuline piek, maar een constante aanvoer ervan. Ook triggert KH het hormoon insuline. Denk wel het belangrijkste hormoon voor een BB

Laatst bewerkt:
@Dennis Ik ga je info checken, thnx

Week 2

dag 1

Trainingstijd: ?

20 juni 2011

rug

Deadlift
5x70
3x120
1x150
1x180

7x200 PR
8x120
8x120

pull ups
5xbodyweight
3xbodyweight

5xbodyweight+15
5xbodyweight+20
5xbodyweight+25
2xbodyweight+35 PR
1xbodyweight+40 PR
22xbodyweight PR

Barbell row
10x70
10x70
10x70

row machine small grip
8 reps
6 reps
8 reps

Machine shrugs
6 reps
6 reps
6 reps

comments: De training ging goed. Morgen borst(met dumbbells:P)

Wat een training weer, even 7x200kg deadliften. Animal!

t*ring sterke deads. Let wel op dat je ze volledig lockt elke rep (knieen overstrekt, schouders naar achter, borst vooruit).

7x200 - dan moet je geen commentaar meer geven
hoe voelde het - soepeltjes of.....

crazy shit right here ... damn !

7x200 - dan moet je geen commentaar meer gevenhoe voelde het - soepeltjes of.....

Hoezo niet? Als ik er bij zit tijdens zo'n training, dan sta ik er ook van te kijken wat ie allemaal omhoog tilt, maar dan mag ik toch nog wel wat tips en opmerkingen geven? Dat doe ik tijdens de training ook.
Of was dit niet tegen mij bedoeld?

Damn strong training WWE! 7x200kg omhoog is pretty sick! Ook die pull-ups zijn ziek!:eek:

7x200 - dan moet je geen commentaar meer geven
hoe voelde het - soepeltjes of.....
Ik weet niet zeker hoe je dat bedoeld van het commentaar?
Het was niet soepel haha, koste me veel kracht. Vooral het locken ging zwaar. Het eerste deel van de lift gaat me steeds wel vrij aardig af. Wat wel grappig is is dat ik vroeger altijd faalde onderin en tegenwoordig lijk ik juist bovenin meer moeite te hebben.

crazy shit right here ... damn !
Im a lightweigh deadlift kid:o

Hoezo niet? Als ik er bij zit tijdens zo'n training, dan sta ik er ook van te kijken wat ie allemaal omhoog tilt, maar dan mag ik toch nog wel wat tips en opmerkingen geven? Dat doe ik tijdens de training ook.

Zoals ik hierboven ook al zeg moet John maar even verduidelijken wat hij precies bedoeld.

En zoals je weet Tymen sta ik altijd open voor tips en opmerkingen van mensen die het goed bedoelen en verstand hebben van zaken.

Damn strong training WWE! 7x200kg omhoog is pretty sick! Ook die pull-ups zijn ziek!:eek:

Thanks marvin yo. Over die pull ups was ik zelf ook enorm tevreden. Mn setje bodyweight op reps vond ik ook nice haha:cool:

:D nee tymbo had helemaal niks met jou of iemands com te maken
ik vind 7x200 supersterk zodat ik en alleen ik het overbodig vond om er wat van te zeggen -
:rolleyes:

Oke, het is duidelijk :)

Week 2

Trainingstijd: ?

21 juni 2011

dag 2

Borst

dumbbell benchpress
5x20
5x20
5x26
3x36

8x40
5x46 PR
9x40

Incline bench
3x60

9x80(10e fail) PR
2x95
7x80(8e fail)

dumbbell flyes
15x16
5x30
8x26
15x16

chest press
20x40
10x60

comments: Ging wel lekker
Morgen ga ik mijn benen training doen ipv donderdag omdat ik donderdag niet kan. Ik heb nu nog wel wat spierpijn in mn onderrug en hoop dat dat morgen grotendeels weg is zodat dat niet nadelig werkt bij mn squats.

edit: Ook nog aardig wat spierpijn aan mn hamstrings:P

Laatst bewerkt:
Gaat lekker man, je blijft maar pr's zetten met die deadlift. Dumbbell bench press ook weer super net als vorige week weer kunnen verhogen zie ik:). Hoe gaat het verder met die kleine cut? Merk je al iets van vetverlies? Vermoeidheid of krachtverlies heb je in iedergeval nog geen last van zie ik wel:p.

Thanks voor de motivatie vandaag :thumbs:
Goeie training ook.

Gaat lekker man, je blijft maar pr's zetten met die deadlift. Dumbbell bench press ook weer super net als vorige week weer kunnen verhogen zie ik:). Hoe gaat het verder met die kleine cut? Merk je al iets van vetverlies? Vermoeidheid of krachtverlies heb je in iedergeval nog geen last van zie ik wel:p.

Thnx man
Deadliften gaat inderdaad enorm lekker.
Ja wel relaxt dat die db press ook een beetje beter gaat. Dit even een week of 6 doen en dan weer overstappen naar die verduivelde bank.

Het cutten gaat ook niet verkeerd. Mn middel is sowieso slanker geworden en ben overal een klein beetje droger geworden(armen en buik). Wel wil ik nog echt wat droger worden zodat ik een goede basis heb om weer vanuit te bulken. Mn kcal zijn nu vrij laag +-2600 zoals ik ook op de eerste pagina van mn log heb staan en ik hoop dat ik daarmee nog droger kan worden. We wachten af;)

Op het gebied van kracht gaat het erg goed, ook terwijl ik nu minder eet als eerst. Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ik veel vocht(melk en yoghurt) makkelijk heb kunnen weg halen uit mn voeding en deels heb kunnen vervangen voor vast voedsel.

Sowieso gaat het dit jaar goed met trainen, veel beter als vorig jaar. Vorig jaar was voor mij een slecht train jaar. Dit jaar is mn voeding veel beter en ben ik daar gewoon meer op gaan letten en ik denk toch wel dat dat het is dat zijn vruchten afwerpt.

En natuurlijk goede motivatie tijdens mn trainingen!

Thanks voor de motivatie vandaag :thumbs:
Goeie training ook.

Hahaha :roflol: Thnx :roflol:

Ben je nog van plan wat carbs na de training te gaan nemen? Of hou je het zo?

En hou je je voeding iedere dag hetzelfde of doe je nog iets van 'carb cycling'...

Ben je nog van plan wat carbs na de training te gaan nemen? Of hou je het zo?

En hou je je voeding iedere dag hetzelfde of doe je nog iets van 'carb cycling'...

Eigenlijk hou ik het liever zo en even afwachten hoe dit gaat want ik wel er toch nog wel een paar % van af.

Ik hou mn voeding het zelfde maar zaterdag is bij mij wel een junkdag(dus chill macdonnalds en bier ofzo:P). Lijkt me dat dat wel moet kunnen toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven