Fitness Seller

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Week 2

Trainingstijd: ?

22 juni 2011

dag 3

benen

Squat
5x70
5x70
5x70
3x110
1x140
1x150
1x160

1x170 PR
1x175 PR
1x180 PR

Front squat
10x70
8x90
4x110 PR

leg extensions
12 reps
12 reps
12 reps

Leg curl
15x60
15x60
15x40

Standing calves raises
8 reps
8 reps
5 reps

sitting calves raises
12 reps
12 reps
12 reps

comments: Het plan was om vandaag een pr te zetten door 1x170 te doen wat ik nooit eerder geprobeerd heb maar dat ging zo goed dat ik nog wat zwaarder probeerde. Mn trainingsmaat 'Kprophecy' trainde vandaag niet mee maar was wel aanwezig in de sportschool voor wat cardio en wilde mij graag supporten en spotten. Dit deed hij zeer goed, +1 voor deze baas die mij geholpen heeft deze pr's te zetten!

Wat ook mooi is: Begin dit jaar kon ik niet squaten door mn lies en nu ben ik gewoon een stuk sterker dan dat ik eerder was.
ADAPT AND OVERCOME
http://www.youtube.com/watch?v=GVCGeEEVqgU

Strong stuff man. Kon ook bijna niet anders na die 4x165 van vorige week. Ging ie nog soepel of wat?

Strong stuff man. Kon ook bijna niet anders na die 4x165 van vorige week. Ging ie nog soepel of wat?

Thank you bro

Onderin ging langzaam en was gewoon echt heel zwaar maar toen ik eenmaal een bepaald punt bereikt had toen vloog ik omhoog. Maar door het zware eerste stuk zit er even niet meer in als dit. Wel ben ik echt heel blij hiermee want ik doelde op 170 en hoopte op 175 maar 180 had ik gewoon niet verwacht.

Wat nog een aardig punt om optemerken is is dat ik me stabiel voel tijdens de squat zelf. Vroeger zette ik mn handen altijd vrij breed neer op de stand maar nu sinds een tijdje niet meer en dit zorgt ervoor dat ik me veel compacter en stabieler voel. Volgens mij is het juist gebruikelijk om je handen ver uit elkaar te zetten maar voor mij lijkt dit fijner te zijn.

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 22:04 ----------

Ook een kleine verandering in de voeding hier, dit is het nu:

Banaan 85kcal 1eiwit 18kool 0vet
250ml halfvolle melk 115kcal 9eiwit 14kool 2vet
28gram whey 110kcal 21 eiwit 2 kool 1vet

250gram kipfilet 330kcal 69eiwit 0kkool 4 vet

250gram kwark 155kcal 22eiwit 15kool 0vet
olijfolie (10ml? 80kcal 0 eiwit 0kool 9vet

500ml melk 237 kcal 17 eiwit 24kool 7vet
100 gram havermout 380 kcal 13 eiwit 62kool 7vet

TRAINEN

Whey shake(300ml melk+28gram whey) 284kcal 30 eiwit 15kool 10vet

135gram pangasiusfilet 170kcal 24eiwit 0kool 8vet
125gram zalm 225kcal 25eiwit 0kool 20vet
150gram groente 0kcal 0eiwit 0kool 0vet

olijfolie (10ml? 80kcal 0 eiwit 0kool 9 vet
500gram kwark 310kcal 45eiwit 30kool 0 vet

2552kcal 276 eiwit 189kool 97vet

De zalm heb ik definitief verplaatst naar savonds na het trainen omdat ik dan behoefte heb aan een lekkere en goede maaltijd. Wel eet ik daar altijd wat van saus bij maar die reken ik niet mee in mn schema.

Ik at ook geen groente wat natuurlijk niet goed is maar het +- volgen van een schema is gewoon lastig en koste me veel tijd en moeite. Dus stap voor stap heb ik dit verbeterd. Nu eet ik ook +-150gram groente savonds.

Laatst bewerkt:
Netjes man, we zeiden gister nog dat met 4x165 1 rep met 180 er we in zou moeten zitten :D

Voedingsschema ziet er nu eindelijk ook helemaal goed uit.

Weet niet waar je kwark koopt, maar daar zitten ook redelijk wat KH in die je ook na de training kan eten. Daar eet je helemaal niks. Al heb ik er even 2 sec over gelezen, meningen zijn verdeeld. Merendeel raad wel aan om KH na de training te eten.

Voor de rest, ziet het er top uit!

Ook brute squats ouwe!

Netjes man, we zeiden gister nog dat met 4x165 1 rep met 180 er we in zou moeten zitten :D

Voedingsschema ziet er nu eindelijk ook helemaal goed uit.

Haha, klopt ja. Maar toch had ik het echt niet verwacht. Ik had het idee dat 180 nog zo ver weg lag, echt mega nice dat ik die toch behaald heb!

Weet niet waar je kwark koopt, maar daar zitten ook redelijk wat KH in die je ook na de training kan eten. Daar eet je helemaal niks. Al heb ik er even 2 sec over gelezen, meningen zijn verdeeld. Merendeel raad wel aan om KH na de training te eten.

Voor de rest, ziet het er top uit!

Ook brute squats ouwe!

Ik zie even niet wat je bedoeld. bedoel je nou dat ik je me aanraad die kwark meteen na de training te eten of wat? Het lijkt me toch in orde zo.

Hehe, oorah :p

Grats man, op naar de 200kg.

Haha, thanks yoo!:)

Vandaag geen training, morgen weer. Maar ik twijfel nog wat ik ga doen. Zondag is er hier een push en pull evenement waar je mee kan bankdrukken en deadliften en ik twijfel nog of ik mee ga doen of niet. Vooral mn zwakke bench houd me tegen:P
Ik denk er nog even over maar als ik besluit mee te doen dan ga ik morgen alleen licht op techniek bankdrukken. Mocht ik besluiten niet mee te doen dan is morgen gewoon mn normale schouder/bicep/triceps training.

Ik zie even niet wat je bedoeld. bedoel je nou dat ik je me aanraad die kwark meteen na de training te eten of wat? Het lijkt me toch in orde zo.

Nah bedoel dat je kwark 30gram carbs bevat. Voor het slapen zijn die nutteloos. Mijn kwark bevat minder dan 10 gram aan carbs. Als het mogelijk is om kwark te kopen met evenveel eiwitten en veel minder kh, kan je die kh toevoegen op beter strategische plekken zoals rondom training of ontbijt.

mijn kwark bevat alleen eiwitten, maar meestal heb ik maar een paar mililiter....wait whuuuttttt :trollface:

srs:
me pa haalt altijd kwark van de AH die heb 4 gram per 100, je hebt ook nog een andere die heeft 3 gram, das al best naisseee.

Welke kwark heb jij dennisik?

groetjes kees

mijn kwark bevat alleen eiwitten, maar meestal heb ik maar een paar mililiter....wait whuuuttttt :trollface:

me pa haalt altijd kwarkvan de AH die heb 4 gram per 100, je hebt ook nog een andere die heeft 3 gram.

Welke kwark heb jij dennisik?

groetjes kees

Ik heb nu ook die gene van 4 gram per 100. Maar als ik ga cutten, neem ik die gene van de plus. Die is maar 2 gram per 100, dan kom je uit op 9 gram carbs op een bak van 450gram. Met ongeveer 40 gram aan eiwitten + 15 gram whey voor smaak = 55 gram eiwitten met <10gram aan carbs

WWE heeft er 1 van 6 gram per 100, als ik er vanuit ga dat hij 500 gram neemt.

Ik heb nu ook die gene van 4 gram per 100. Maar als ik ga cutten, neem ik die gene van de plus. Die is maar 2 gram per 100, dan kom je uit op 9 gram carbs op een bak van 450gram. Met ongeveer 40 gram aan eiwitten + 15 gram whey voor smaak = 55 gram eiwitten met <10gram aan carbs

WWE heeft er 1 van 6 gram per 100, als ik er vanuit ga dat hij 500 gram neemt.

2 gram? :O die shit is aan, hoeveel gram eiwit dan 8,5 ?

die van albert heyn heeft btw ook 10 gram eiwit tov 3 gram carbs, dus die verhouding is wel nice..

2 gram? :O die shit is aan, hoeveel gram eiwit dan 8,5 ?

die van albert heyn heeft btw ook 10 gram eiwit tov 3 gram carbs, dus die verhouding is wel nice..

Volgens mij was het uit me hoofd.
2,5gram carbs, 9,5 gram eiwitten. Wel een bak van 450gram.

We hebben het hier nu echt over 2 gram kh die je wel of niet zou eten? Dat zijn toch echt geen aantallen waar je enorm van aan gaat komen of afvallen, jongens.

We hebben het hier nu echt over 2 gram kh die je wel of niet zou eten? Dat zijn toch echt geen aantallen waar je enorm van aan gaat komen of afvallen, jongens.

Ach, je kan het mierennken noemen of details. :D

Was meer een voorbeeld dat je beter kh na training kan eten, dan voor slapen. Maar als het voor hem zo werkt, niks aan veranderen. Wie ben ik om te zeggen dat het anders moet?

Die kwark voor het slapengaan eet ik vanwege de langzame eiwitten voor snachts en niet voor de koolhydraten:P Ik zou eventueel ooit nog tijdelijk kunnen overstappen op night protein dat is volgens mij ook zoiets. maar eerst dit even afwachten en kijken wat er gebeurt.

Gister had ik heel licht getraind, btje bankdrukken en deadlifts .
Zondag dus sowieso deadliften en misschien bankdrukken met een publiek erbij..

Die kwark voor het slapengaan eet ik vanwege de langzame eiwitten voor snachts en niet voor de koolhydraten:P Ik zou eventueel ooit nog tijdelijk kunnen overstappen op night protein dat is volgens mij ook zoiets. maar eerst dit even afwachten en kijken wat er gebeurt.

Gister had ik heel licht getraind, btje bankdrukken en deadlifts .
Zondag dus sowieso deadliften en misschien bankdrukken met een publiek erbij..

Leuk man dat je mee gaat doen aan zo'n wedstrijd. Ik denk dat je er wel een goede motivatie bij krijgt als je aan zulk soort wedstrijdjes mee gaat doen. Succes morgen!

Leuk man dat je mee gaat doen aan zo'n wedstrijd. Ik denk dat je er wel een goede motivatie bij krijgt als je aan zulk soort wedstrijdjes mee gaat doen. Succes morgen!

Dankje, ik ben zelf ook wel benieuwd. Het is geen officiele wedstrijd. Maar het is een leuk begin,wie weet doe ik ooit in de toekomst ergens aan mee. Ik heb geen idee hoe sterk mensen van mijn lichaamsgewicht bij wedstrijden zijn.(Morgen word er trouwens niet naar lichaamsgewicht gekeken ofzo, het gewicht word steeds verhoogt en je kan gewoon gaan tillen als je wilt).

Ben jij niet toevallig in zeeland dit weekend?

kijk jij snapt het, gewoon doen en geloven dat je het kan. En dan lukt het ook gewoon:)

4 pr in een training, hehe:D

dikke squats ouwe!!!

lees ik pl wedstrijdplannen ? :D

kijk jij snapt het, gewoon doen en geloven dat je het kan. En dan lukt het ook gewoon:)

4 pr in een training, hehe:D

Hoppa:D
Ik kan gewoon nog steeds moeilijk geloven dat ik echt 180 gesquat heb:o

dikke squats ouwe!!!

lees ik pl wedstrijdplannen ? :D

Thanks brah

Haha, nou niet echt hoor;) (Kom daar vast ook kracht voor tekort:P)

edit: Ben alleen wel benieuwd wat men in mijn gewichtsklasse doet op zown wedstrijd.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven