AndroidHealthClinic

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die kwark voor het slapengaan eet ik vanwege de langzame eiwitten voor snachts en niet voor de koolhydraten:P Ik zou eventueel ooit nog tijdelijk kunnen overstappen op night protein dat is volgens mij ook zoiets. maar eerst dit even afwachten en kijken wat er gebeurt.

Gister had ik heel licht getraind, btje bankdrukken en deadlifts .
Zondag dus sowieso deadliften en misschien bankdrukken met een publiek erbij..

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-langzaam/body-fit-sportsnutrition/protein-perfection-mix

• Topic Starter Topic Starter
Om nog even terug te komen op dennis, ik zit nu namelijk een half bakje kwark te eten:P Het is inderdaad kwark met 6gram koolhydraten per 100 gram en 9gram eiwitten per 100 gram.

Thnx voor je compliment en voor de voedingswaarden. Ik kijk het cutten nog even aan maar als ik merk dat ik niet echt droger word de komende week/10dagen dan kan ik eventueel ipv dat bakje kwark een pot van die langzame eiwitten halen en daar 60gram van nemen zodat ik lager zit in koolhydraten. Maar eerst even afwachten. Sowieso ga ik deze week weer meer cardio doen want dat was er de afgelopen week een beetje bij ingeschoten.

Vandaag heb ik dus mee gedaan aan de push en pull marathon.
Ik deed toch ook maar mee aan het bankdrukken. Eerst goed opgewarmt en toen:

1x100
1x110
0x120 Dit was wel jammer, mn maatje zij nog dat ik hem misschien kon hebben. reden hiervoor was dat de barbell te hoog lag waardoor ik die moeilijk uit kon tillen zelfs met hulp en de persoon die spotte hielp wel erg snel mee. Jammer maar helaas

Toen deadlift
1x210
1x230
1x245 PR
1x250 PR

Deadlift ging erg goed en ben dan ook blij met mn pr. Wel ging het aller laatste stukje van mn 250 deadlift niet helemaal vloeiend.

Als ik over een tijdje weer ga bankdrukken word het toch tijd dat ik die 120 ga pakken

Nice pr's hoor!

Hoeveelste ben je geëindigd?

Betreft de kwark, ik zeg niet dat je kwark moet schrappen. Maar er is kwark waar maar 1 of 2 gram aan carbs zit per 100gram. Dat is al een hele verbetering tegenover 6gram per 100gram.

Nice pr's hoor!

Hoeveelste ben je geëindigd?

Betreft de kwark, ik zeg niet dat je kwark moet schrappen. Maar er is kwark waar maar 1 of 2 gram aan carbs zit per 100gram. Dat is al een hele verbetering tegenover 6gram per 100gram.

Omdat het geen officiële wedstrijd was waren er geen rankings.

Maar waren er veel andere deelnemers, hoe heb je het ten opzichte van hun gedaan?

250kg deadlift is niet niks.

Er heeft een mannetje of 12 gebankdrukt. Daar zat ik wel bij minder sterke. Groot deel bankte zo rond de 140 als ik het me goed herinner.

Een mannetje of 8 ging deadliften en daarvan was ik de op een na sterkste

Nice man, ik had s'middags helaas andere verplichtingen anders was ik nog wel even komen kijken.

200 ****ing 50.....harde shit man.

250, holy taffes zeg..

Was mooi man. Je bench heb ik niet veel van gezien, maar die 250 dl was hard. Hij kwam snel van de vloer, alleen een beetje hitchend bij de lockout. Maar ja, **** it, 250 deadlift, behoorlijk mijlpaaltje man!

Nice man, ik had s'middags helaas andere verplichtingen anders was ik nog wel even komen kijken.

200 ****ing 50.....harde shit man.
jammer dat je er niet bij was;)
Maar was best een mooi gewicht ja. Sowieso denk ik dat men niet verwachte dat ik dat wel kon, vooral omdat 2 anderen ook 250 probeerde en hem niet hadden:P

:DHahaha, Nice

Was mooi man. Je bench heb ik niet veel van gezien, maar die 250 dl was hard. Hij kwam snel van de vloer, alleen een beetje hitchend bij de lockout. Maar ja, **** it, 250 deadlift, behoorlijk mijlpaaltje man!

Ja die lockout is momenteel mn zwakste punt bij het deadliften. Gewoon goed door blijven trainen en dan pak ik die ook nog wel ooit een keer vloeiender. Ben er in ieder geval blij mee.

En tja die bench was gewoon een beetje jammer. Over een paar weken ga ik ook weer benchen in mn schema zetten en dan na een paar weken ga ik nog maar eens die 120 proberen.

Morgen weer een training. Rug maar deadlift sla ik uiteraard over dus dat word alleen bovenrug. Ook ga ik deze week weer meer cardioen want afgelopen week was dat er een beetje bij ingeschoten en ik wil nog steeds wat droger worden dus hoppa die cardio moet ook gedaan worden.

hai wwe,

heb je vandaag in RL ontmoet, en heb je zien liften uiteraard.

op je bank kun je gewoon snel extra kilos gaan pakken denk ik.
kwestie van techniek waar je nog serieus winst kan pakken.

wat betreft je DL......RESPECT man.
echt waar, zo'n jonge gast, met jouw gewicht.
nette techniek en gewoon veel kilos getild. :)

1x250 - you're the man Wwe
sterke wedstrijd

damn sterke DL !

hai wwe,

heb je vandaag in RL ontmoet, en heb je zien liften uiteraard.

op je bank kun je gewoon snel extra kilos gaan pakken denk ik.
kwestie van techniek waar je nog serieus winst kan pakken.

wat betreft je DL......RESPECT man.
echt waar, zo'n jonge gast, met jouw gewicht.
nette techniek en gewoon veel kilos getild. :)

Ik heb bankdrukken momenteel niet in mn schema staan maar over een week of 3-4 zet ik het weer terug in mn schema en dan wil ik toch echt wel proberen om mijn techniek te verbeteren.
Je gaf al aan dat ik moet proberen om meer kracht uit mijn benen te halen maar hier moet ik dan echt op oefenen want ik vind het altijd lastig om goed te liggen dat ik het gevoel heb dat ik echt kracht heb. Ook ga ik nog eens experimenteren met de grip, misschien dat iets smaller ook wel beter voor me is maar dat is een kwestie van uitproberen.

Bedankt voor het compliment over mijn deadlift, zelf was ik er ook echt blij mee. Kwa kracht gaat het nu best wel de goede kant op:)

1x250 - you're the man Wwe
sterke wedstrijd

Bedankt John, het is leuk om zo een rond getal op te tillen:cool:

Thanks buffeltje

Week 3

dag 1

Trainingstijd: 40min+20min cardio

27 juni 2011

rug

pull ups
10xbodyweight
8xbodyweight+15
4xbodyweiht+30
2xbodyweight+40 PR
10xbodyweight+15
12xbodyweight+10
15xbodyweight

Barbell row
12x70
12x70
12x70

row machine small grip
8 reps
8 reps
8 reps

Machine shrugs
7 reps
7 reps
7 reps

+20min crosstrainer +-175kcal verbrand

comments: Deadliften heb ik uiteraard overgeslagen omdat ik dat gister gedaan heb. Binnenkort ga ik trouwens ook eens een keer deadliften overslaan. Het gaat erg lekker de laatste tijd maar even een keer rust en extra herstel voor mn onderrug is ook goed. Ik heb nergens last van en dat wil ik ook zo houden.

De training verder ging lekker, ook weer wat cardio gedaan. Deze week wil ik toch wel 3x of 4x cardio doen.

Nice weer man!
(vooral met de hitte;)

Waarom bench je momenteel niet dan?

Damn, hoe vet is die deadlift! Respect weer WWE

En dan vandaag nog die dikke pullup sessie! Top!:thumbs:

pull ups met 40 wow

en deadlift 250

respect man, met kracht zit het wel goed bij jou

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven