Fitness Seller

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Gister:

21 november

Trainingstijd: 65min

Rotator cuff oefening
2x20x2,5

Borst

Benchpress
10x50
15x50
8x80
5x95
4x95
2x95

Incline bench
10x60
8x70
7x70
7x60

Flyes
8x22
8x22
10x16

Dumbbell benchpress
3x32+5x22

Triceps

Dips
3x8xbodyweight

Lying One arm dumbbell extensions
6x12
6x12
8x10

Pushdown
15 reps
15 reps

comments:Niet goed
Volgende week moet er echt verbetering in zitten t.o.v. deze bench sessie.

Ik moet gewoon een paar kg aankomen, ik wil sterker worden dan dit:mad:

Laatst bewerkt:
ben je nu uit de blessure shit W
volgende week ga je vlammen

ik wou dat ik wat moest aankomen :p

gewoon beetje geduld nog kerel ;)

• #1.644
ben je nu uit de blessure shit W
volgende week ga je vlammen

ik wou dat ik wat moest aankomen :p

gewoon beetje geduld nog kerel ;)
Afgelopen trainingsweek was nog niet zo boeiend. Benen ging niet zo goed. De rug en biceps training ging wel weer wat beter. Schouders en buik moest ik helaas overslaan waar ik nog steeds van baal.

Blessures zijn weg behalve op 1 plek en dat is LB. Die heb ik nog steeds, maar lijkt al wel iets minder te zijn. Wel denk ik er heel sterk aan om even een tijdje niet te squaten en daar voor in de plaats te leg pressen. Bij de leg press heb ik er volgens mij geen last van en dan krijgt mn LB gewoon de tijd om te herstellen. Goed plan?

Morgen MOET het bankdrukken gewoon beter gaan en dan log ik mn hele week weer.

als je er geen last van heb dan is het zeker een goed plan - squatten op onderhoud is ook een optie - succes morgen met benchen

Ben benieuwd hoe het banken je vergaan is WWE! Als je echt sterker wilt worden en aan wilt komen zal ik gewoon je kcals omhoog gaan schroeven:thumbs:

• #1.647
als je er geen last van heb dan is het zeker een goed plan - squatten op onderhoud is ook een optie - succes morgen met benchen

Wat bedoel je met squatten op onderhoud? bedoel je niet te zwaar?

Ben benieuwd hoe het banken je vergaan is WWE! Als je echt sterker wilt worden en aan wilt komen zal ik gewoon je kcals omhoog gaan schroeven:thumbs:
Daar heb je helemaal gelijk in marv.

28 november

Trainingstijd: 55 minuten

Rotator cuff oefening
2x20x2,5

Borst

Benchpress
8x60
8x60
3x70
3x80
1x90

6x95
2x100
5x90
8x80

Incline bench
8x60
5x70

Incline dumbbell benchpress
8x26
6x26

Flyes
8x22
8x22
10x16

Triceps

Dips
12xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight

Lying One arm dumbbell extensions
8x12
6x12
8x10

Pushdown
15 reps
15 reps

comments:
De reps bij het benchen kloppen misschien niet helemaal omdat steeds een jongen me ging spotten die net iets te snel mee hielp. Verder had ik gehoopt dat het net een tikkeltje beter ging dan dit.
Ik ging wel erg snel door deze training heen, ik deed er 55 minuten over. Dit is inclusief alles wat hier staat, dus inclusief rotator cuffs enzo. Volgende keer kan ik wel iets meer rust nemen tussen mn bankdruk setjes door.

Ik zie toch weer wat vooruitgang in die bench.
Ga je vanavond ook trainen? Dan heb ik misschien een betrouwbare spotter ;)

bench ziet er beter uit ... ik zie alweer de 100 voorbij komen

• #1.650
Ik zie toch weer wat vooruitgang in die bench.
Ga je vanavond ook trainen? Dan heb ik misschien een betrouwbare spotter ;)

Tja, moet gewoon nog een pak beter. Voeding is nu wel meer dus hopelijk werpt dat vruchten af.
Eigenlijk wilde ik aan het einde van de middag gaan, komt dat jou toevallig ook uit? Zegmaar +- half 5

bench ziet er beter uit ... ik zie alweer de 100 voorbij komen
Hopelijk duurt het niet lang tot ik daar weer een fatsoenlijk aantal reps mee kan maken.

Tja, moet gewoon nog een pak beter. Voeding is nu wel meer dus hopelijk werpt dat vruchten af.
Eigenlijk wilde ik aan het einde van de middag gaan, komt dat jou toevallig ook uit? Zegmaar +- half 5

Zal denk ik wel lukken ja. Zie ik je rond die tijd.

idd niet te zwaar niet te diep squatten maar zoals je al zei is de legpress ook een optie
nice benchwerk hoor

• #1.654
Benen

50min+20min cardio

Leg press
10x60
10x180
10x240
8x290
8x340
5x390 (met pauze onderin)
2x440 3e fail (met pauze onderin)

Front Squat
5x60
5x80
1x100
1x110

Stiff legged deadlift
10x50
10x70
10x90

Leg extensions
2 sets @10 reps

Standing calves raises
3 sets @8 reps

+20min crosstrainer

comments:
In de sportschool twijdelde ik nog even of ik niet toch zou gaan squaten maar toen ik even 60kg ging squaten merkte ik dat het onderin nog steeds trok en een beetje pijn deed. Dus ik ging maar leg pressen, daar voelde ik overigens niks. Na het leg pressen probeerde ik nog een keer te squaten en toen voelde ik bijna niks en dit komt waarschijnlijk omdat alles goed opgewarmt enzo was. Toch maar besloten om front squat te doen want dan heb ik er zo goed als geen last van gek genoeg terwijl ik toch diep ga.

Ik denk dat ik het even op deze manier ga doen de komende weken(deze oefeningen). En dan kan ik steeds even checken hoe normaal squaten voeld.

Waar onderin heb je precies last?

Ik moet gewoon een paar kg aankomen, ik wil sterker worden dan dit:mad:

Volgens mij heb je daar nog ruimte zat voor. Ik wil echt weten wat voor weights jij kan verplaatsen als je 15kg zwaarder bent :D (Alsof het niks is he :p)

In de sportschool twijdelde ik nog even of ik niet toch zou gaan squaten maar toen ik even 60kg ging squaten merkte ik dat het onderin nog steeds trok en een beetje pijn deed. Dus ik ging maar leg pressen, daar voelde ik overigens niks. Na het leg pressen probeerde ik nog een keer te squaten en toen voelde ik bijna niks en dit komt waarschijnlijk omdat alles goed opgewarmt enzo was. Toch maar besloten om front squat te doen want dan heb ik er zo goed als geen last van gek genoeg terwijl ik toch diep ga.

wel typisch omdat ik denk dat jij wel weet dat je je goed moet opwarmen voor squats etc ......

daarom denk ik als je bijv zou beginnen met vooroefening zoals cleans of overhead squatten - hierin pak je toch minder gewicht en dan ben je lekker warm voor de squats - of je pakt de legpress als 1e - of anders ga je toch een poosje verder met de frontsquats

sterkte W

Echt vervelend van die pijntjes man! Maar je hebt het aardig goed gemaakt met een mooi zooitje FSQ's!

• #1.659
Volgens mij heb je daar nog ruimte zat voor. Ik wil echt weten wat voor weights jij kan verplaatsen als je 15kg zwaarder bent :D (Alsof het niks is he :p)

Hehe, vraag ik me ook wel eens af:P
wel typisch omdat ik denk dat jij wel weet dat je je goed moet opwarmen voor squats etc ......

daarom denk ik als je bijv zou beginnen met vooroefening zoals cleans of overhead squatten - hierin pak je toch minder gewicht en dan ben je lekker warm voor de squats - of je pakt de legpress als 1e - of anders ga je toch een poosje verder met de frontsquats

sterkte W

Thnx John, ik ga het backsquaten gewoon even een paar weken niet doen en zo eventjes verder met leg press en front squat:)
Echt vervelend van die pijntjes man! Maar je hebt het aardig goed gemaakt met een mooi zooitje FSQ's!

Klopt, maar nu alleen nog maar last van de LB.

De training van afgelopen donderdag:

1 december

Trainingstijd: 65 minuten

Rug

Deadlift
8x70
5x110
1x150
1x180
3x210

Power cleans
3x85
3x85

Pull ups
10xbodyweight
5xbodyweight+15
3xbodyweight+30
5xbodyweight+15

barbell row
6x90
6x90
6x90

Underhand Pulldown machine
12x60
10x80
3x100
8x80
8x50

Biceps
Seated dumbbell curl
8x14
4x18
8x14

Dumbbell hammer curls
8x14
6x18
8x12

De training van afgelopen vrijdag:

Schouders

Shoulder dumbbell press
25x10
8x20
8x26
7x30
8x26
8x26

Machine shoulder press
8x50
4x60
8x40

Facepulls
15 reps
15 reps
15 reps

Side raises
2 sets@8 reps

Buik
Barbell rollouts(zittend op knieen)
8 reps
8 reps
8 reps

Crunch machine
2 sets@8 reps

Straks: borst triceps

kijk daar is hij weer
3x210 - sterke gast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven