- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Ook een leuk doel! Succes. Fijn dat je weer de rust hebt om autistisch verder te gaan.Dat betekend dat in nog 33 dagen heb om een goede transformatie neer te zetten.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een leuk doel! Succes. Fijn dat je weer de rust hebt om autistisch verder te gaan.Dat betekend dat in nog 33 dagen heb om een goede transformatie neer te zetten.

Shiiiiit. Moest even uitvogelen wat de Harnas-trial precies inhield:
Did you really go to the dark side, @Onit?![]()
Dit kom hard aan, keihard. Geef me even een paar dagen om dit te verwerken. @Onit, de ideale schoonzoon van DBB, die voor de dark side heeft gekozen.Niet gedemotiveerd raken nu! Ook aan de andere kant van het universum heb ik goede gains gemaakt. Zie openingspost.
Hopelijk zorgen deze gevoelens voor extra eetlust!Dit kom hard aan, keihard. Geef me even een paar dagen om dit te verwerken. @Onit, de ideale schoonzoon van DBB, die voor de dark side heeft gekozen.
Burn.
Ik heb m'n frustratie weggegeten met een cornetto en toen voelde ik me weer o.k.

Gelukkig ben je snel ok. Dan valt het allemaal wel mee.Ik heb m'n frustratie weggegeten met een cornetto en toen voelde ik me weer o.k.![]()
Meer dan 1000% tevreden. Laat maar weten zodra je hem hebt, ik kan je (net zoals ik bij velen hier al heb gedaan) helpen met gebruik/tips/recepten!Gelukkig ben je snel ok. Dan valt het allemaal wel mee.
Krijg spontaan trek in ijs nu. Toch maar eens zo'n ninja creami aanschaffen. Ben je nog steeds tevreden @HertogSandBox ?
Wat is deze zus?Decline reverse crunch
x
x
x
Inhalen.
Cable crunch
x
x
x
Inhalen.
Standing leg curl
x
x
x
x
Tijdsnood!!
Volgens het logboek 119 min. Ben vaak lang bezig. Zou sneller kunnen, als ik minder rust neem.
Ik ben niet zoals jij!!
Nou het zal je verbazen 😂😂