AndroidHealthClinic

Ontbuiken 1.0

• Topic Starter Topic Starter
Hehe... die markthal in rotterdam is gevaarlijk :rolleyes:

Vandaag 83.7, maar dat is zo weer weg, dus maak ik me niet zo druk om.

Training, techniek, core & LISS.

Paused overhead squat
3x3x20
3x22.5
3x25

Paused squat
8x60
5x60
3x3x60

5 seconden pauzeren, letten op postuur, aanspannen/spanning houden en knieen naar buiten drukken.
Best vermoeiend :rolleyes:

core
Decline crunches
back extensions
leg raises
planks
russian twists

LISS
60 minuten hr < 120 op de fiets.

Best.

Vandaag weer laag in calorieën, wel wat hoger in eiwit.

De zon die schijnt, de lucht is blauw, beach-boy training kom maar gauw.

Vanmorgen 83.0, maar op kantoor direct een epische darmbeweging in de net gepoetste wc.
Sportschool was ook redelijk warm te noemen, vooral m'n trainingsbroek was lekker. Even wat fluids en zouten aanvullen.

Training was lekker...

bench
5x8x60

pendlay
5x8x50

press
5x40
3x5x45
4x47.5, Fail op 5

Pulldown machine
3x10x80

Chin up grip lat pulley
3x8x55

Dumbell row
3x10x18

Shrugs
3x12x60

Barbell curls
2x10x17.5
6x17.5 faalll

Static holds met fat gripz
nnnnnnnnnnnnnnnn

Was een fijne training ondanks slecht geslapen en koppijn.

Weer met enorme koppijn wakker geworden en is helaas in de loop van de dag alleen maar erger geworden.
Avond rust inlassen, training een dag opschuiven. :(

Hoofdpijn niet beter en ook nog eens ontzettend misselijk. Hopelijk zakt het nog weg.

Warm.... gelukkig geen koppijn meer, wel ff rustig aan gedaan. 2 uur bezig geweest...

Vanmorgen 82.0, gisteren 81.4. Mag niet te snel gaan; doel eind vd maand 80-80.5

Bench:
5x5x67.5 laatste rep kwam wel echt uit mn benen maar gehaald.

Pendlay:
5x5x55. Zwaarder dan verwacht

Press:
5x5x45 zwaar geez

Hammer grip chin
3, 2, 3, 2, 2

Band pull up
2x8 7, 8ste rep fail
wat rustiger negative voel je wel

Incline bench
2x10x45
10x47.5
voel je ook wel

Db row
3x10x18

Bbcurl 3x8x18

Post workout: hollandse nieuwe en een weihenstephaner alkoholfrei

Gisteren een beetje mini yolo, bbq redelijk veel op. s Avonds nog even naar een lokaal feestje, stuk of 6 fluitjes. Meer dan gepland, maar gelukkig goed maat kunnen houden. Een keer een biertje was wel weer eens lekker.

Weegschaal niet zo blij, 84.3. Low kcal vandaag ;)

Laatst bewerkt:
Vandaag iets meer yolo... niet veel gegeten, maar wel een stuk of 15 jup op t hippiefestival verspreid over de dag en een klein bergje loempias en dingen. Volgens mij moet ik.maar gewoon genoegen nemen met mn buikie en gewoon lekker trainen en genieten. Beach boy shit is niks voor mij :rolleyes:

---------- Toegevoegd 6 July 2015 om 05:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst 5 July 2015 om 21:00 ----------

Vanmorgen 82.8 schade valt mee. Nu de rem er weer op. Poos geen alcohol is best wel goed bevallen eigenlijk.

Redelijk gare training..

Bench doel 5x5x70... tijdens het opwarmen op 60 al extreem veel moeite... dikke F

Pendlay 3x5x50....

Ohp 3x5x40

Pulldown machine 3x8x70
Naar huis
Heb niet eens een kater ofzo maja morgen weer een poging

Laatst bewerkt:
Zou je idd maar eens in de week wegen, vast tijdstip enz.

Je progressie gaat lekker, ik zou persoonlijk wel oppassen met het omhoogschieten in gewicht op dingen die je gewrichten en spine flink onder druk zetten (squat/deadlift) weet niet hoelang je al trained maar ik ben zelf vorig jaar zwaar de mist in gegaan met deadliften. Ik trainde al wel ruime tijd maar nooit echt veel gedeadlift (i know, beginnersfout) waarna ik omdat ik al aardig wat kracht had van niets naar 90k ben gegaan in een maand oid. Daarna zes maanden met een onderrug blessure gelopen, kan nu nog steeds niet deadliften, begonnen met squaten maar blijf pijn houden.

Denk dat je, zeker als je hoofdoel vet verlies is meer gebaat bent bij het gecontroleerd uitvoeren dan zo zwaar mogelijk.

Das iig mijn verhaal XD hopelijk kan je er wat mee haha.

Train al best een tijdje, maar de frequentie is niet altijd hoog genoeg om echt hard op te schieten. Afgelopen zomer best lang niet getraind en daarmee weer een heel stuk teruggezakt. Zit nu overigens wel een stuk onder m'n max (wederom door missen van trainingen).

Wat betreft het wegen, in principe heb je gelijk, maar toch doe ik het. Houd het sinds 3 mei bij in een excel sheet en correleer het een beetje aan voedsel inname. Geeft me een duidelijk beeld waar ik op reageer. Daarnaast richt ik me meer op de trend dan de dagopname en aangezien de meting rond de 86 begon is die positief ;)

Vanmorgen 83, tja, eigen schuld dikke bult.
Vorige week eigenlijk geen benen gedaan, dus vandaag viel me alles mee. Had nog wel wat over.

Squat
opwarmen
3x3x90
2x3x92.5
3x95

Had nog wel over, maar wilde niet te ver gaan. Geen zin in doms.

Deadlift
3x3x115

Barbell curl gisteren niet gedaan dus :P
2x10x17.5
10x20

Fat grip deadlift + static hold
8x1x60

auw

DB fat gripz farmer walk
3x45secondenx18 kg

Dikke feels in de onderarmpjes.

Al met al nog een best redelijke training, baal wel een beetje dat ik van het weekend bier op heb, maar op naar de komende alcoholvrije weekenden. :D

Vanmorgen 83.1. Weinig spierpijn, dus dat is goed. Vandaag in principe rust, maar pak straks nog wat mobiliteitsoefeningen voor schouders, heupen en enkels.
Toch maar LISS :rolleyes:, 60 min @ 60-65 in versnelling 6.5. Volgens het ding ongeveer 600kcal. Hartslag < 120.

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:31 ----------

Burn fat, feed the muscle besteld. Ik weet donders goed wat mijn zwaktes zijn, maar toch interessant om wat leesvoer te hebben. Ik geloof ook wel dat als ik echt wel sterker kan worden icm. fat loss. Als het maar zeer geleidelijk gebeurt. Vanaf volgende maand op een kilo per maand richten b.v.

Laatst bewerkt:
Bleh pas net uit werk en moet eigenlijk gelijk weer weg. Snel ff eten en foetsie.
Vanmorgen 82.9.

Eigenlijk morgen alleen squat en zware dl, maar doe ff wat lichtere dls en full body, om voor vandaag te compenseren.

Vanmorgen 82.2

Beste training eindelijk de 70 kg.

Bench 5x5x70 met heel veel rust
pendlay 5x5x55
push press 8x50
press 5x3x50 zwaar maar wel PR jeuj
Bbcurl 3x8x20
close grip bench: 2x8x50 voelde lichte shoulder pinch dus geen 3de set
Chin up grip lat pulley 2x8x50 8x55
one arm cable row 3x10x12.5

Full upper body. Smerige beach boy.

Thuis nog even met elastieken gespeeld.
en beloof mezelf hierbij plechtig voortaan weer 2-3x pw te squaten!

Laatst bewerkt:
Volledig yolo zaterdag. Fucking kater nu. Dom dom dom.
Kramp in m'n kuiten, slappe armen...

Bench: 5x20 ugh stang te zwaar.

Toen maar een uurtje LISS gedaan, vies zweten. Hoofd dizzy & depressed. Body dehydrated.

Schiet niet op dit. 8 weken zo netjes en nu 2 weekenden toch weer bier en afgelopen zaterdag was echt weer buiten elke proportie marathon zuipen. WTB ruggengraat. Nog steeds rond de 82 door deze weekenden. Echt fucking dom. god***domme heel m'n positieve flow kwijt.

Schiet niet op dit. 8 weken zo netjes en nu 2 weekenden toch weer bier en afgelopen zaterdag was echt weer buiten elke proportie marathon zuipen. WTB ruggengraat. Nog steeds rond de 82 door deze weekenden. Echt fucking dom. god***domme heel m'n positieve flow kwijt.

Dit is zo herkenbaar, ik ga ook altijd de mist in op feestjes of als ik uitga. Maar nu niet opgeven, gewoon net doen alsof het niet gebeurd is en verder gaan waar je was gebleven. Je komt van 86 kilo, als je dan nu op 82 zit, is het nog altijd een dalende lijn! Succes!

Zal m'n best doen, hopelijk vergeet de baas het ook weer snel ;)

Anyway, nog steeds behoorlijk verkaterd en uitgedroogd. Gisteren toch wel goed gegeten en gedronken, maar goed ben ook geen 20 meer :rolleyes:

Nog 0,0 zin in sportschool, dus tegen beter weten in ongeveer 20KM strafcardio buiten uit m'n werk.
10 km HIIT/HISS, 5 KM HISS en nog 5KM LISS. Nog half uitgedroogd, dus misschien in dat opzicht niet zo verstandig, maar toch wel erg lekker. Goed nagevoel, quads lekker pompeh :rolleyes:.

Lekker chili con carne eten vanavond, uurtje LISS op de sportschool, badderen, lezen en hopelijk een goede nachtrust pakken.

Matig. Geen gevoel.

Bench 5x8x60
pendlay 5x8x50
press 3x8x40
db row 8x20 8x22 8x24
close grip bench 12x40 12x42.5 12x45
bb Curl 3x10x20

Toch nog ok eigenlijk! ooh shrugs vergeten. Maar goed sta toch te trillen op m'n poten dus zo erg is 't niet.

Laatst bewerkt:
Het was 10 dagen geleden dat ik voor het laatst benen gedaan heb!!! Leek me verstandig even de extrapussyweightclub te joinen.

Squat
5x5x60

Deadlift
5x100
5x110
5x120

Front squat
3x3x40

Allemaal niets bijzonders, maar aan de feels in m'n benen te voelen gaat dit wel degelijk DOMS opleveren. Minder fijn!

Jouw buik lijkt verdacht veel op de mijne ;)

Doe je niet teveel? Ca. 1/3 van het volume dat je doet om te groeien schijnt genoeg te zijn voor onderhoud van spiermassa. Ik heb zelf het idee meermalen meer kracht verloren te hebben dan nodig door teveel te doen tijdens een cut (wat ik ongeveer zoals jij nu aanpakte).

Ja daar heb je wss wel gelijk in. Origineel zou ik het bij 5 oefeningen houden voor upper. Maar van alles kan massa me het minst schelen en moet ik eigenlijk 1 doel voor ogen houden: van dat buikvet af. Aan de andere kant wil ik m'n conditie niet kwijt ivm fietsen en schaatsen en mn 'gripkracht' niet voor het klimmen. Het zal dus hoe dan ook een soort balancing act worden, omdat ik teveel dingen leuk vind :rolleyes: Daarnaast woog ik vanmorgen 83.0 dus of ik op dit moment nog van een cut kan spreken.

Vind het lastig op 1 doel te focussen, volgende week ga ik 75km fietsen en dat soort dingen wil ook niet laten... Lekker harrie warrie dus ;)

Terug
Naar boven