MuscleMeat

Oorlogswinter - De shit is aan!!!

Zit nu wel een beetje in dubio. Mijn oorspronkelijke plan was een cleane bulk en beetje rustig aan doen. Maar ik heb het gevoel dat als ik wat meer ga eten ik zo door kan knallen naar de 90 kg. Naja, we gaan kijken hoe het voorlopig gaat, heb wel mijn kcals een beetje opgeschroeft, maar ik wil zeker mijn vet% niet te ver op laten lopen.

Mik naar 0.5kg bijkomen per week in de bulk. Harder bijkomen is sowieso te veel vet. Trager ben je aan het aankloten.

Wat dan? 0.2kg per week? Ga je dan pas om de maand een balans opmaken van je bulk?

Als je een beetje deftig boven onderhoud eet, kom je echt wel een halve kilo per week bij. En we hebben het hier wel degelijk over bulken en gainen, niet over rond onderhoud eten.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb toch een beetje vrees voor een hoog vet%, dat ga ik niet laten gebeuren. Maar idd, nu wil ik wel even een tijdje wat gaan gainen, wat hoger in de kcals, goed mijn vet% in de gaten houden. Komt goed.

DE UB

Speed bench press
8 x 3 x 75

Wide grip bench press
8 x 70
8 x 80
7 x 90
2 x 100 (beukte met de stang tegen het rek haha, verdoet)

Skull crusher
10 x 30
10 x 40
10 x 40

Dumbbell shoulder press
8 x 22
8 x 32
8 x 32
6 x 32

T-Bar row
8 x 60
8 x 80
8 x 90
8 x 90

Biceps curl
8 x 30
8 x 40
8 x 45

Update:

3023rtc.jpg

Wtffffff hoe kan dat er in zo korte tijd zo veel beter uitzien, droger geworde?

Haha, nee niet droger geworden. Goede pomp. Die oudere foto's waren ook vol met de flitser op mijn fok, deze is met een wat andere belichting, ziet er ook beter uit.

Oke ziet der goed uit iig

Damn inderdaad ziet er goed uit, :thumbup: Goed groot!!!

Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan..

ziet er goed uit gozer -->:thumbs:

Thnx gasten! Hopelijk snel nog wat extra massa er bij knallen.

****, mn bitchass gay brother is me zwaar voorbij gestreeft. Gelukkig is mn dong 2x zo lang :)

Haha, ja die 42 cm Is nog steeds ongeslagen.

Laatst bewerkt:
Tieves je gaat hard man, ik zie het zonnig in voor je deze zomer als je zo doorgaat!

Foto ziet er goed uit man. Als je goed door blijft pakken met dit schema + voedsel komt het helemaal goed

Bruute foto gozer!! t*ring!

sow ! Bijna benchmarc-achtige vetpercentage. Erg goed fysiek G !

Was een beetje loom vandaag, maar toch nog een aardige training, beetje laag in volume dat wel.

ME LB
Deadlift
-opwarmen
5 x 100
3 x 140
3 x 165
1 x 200

Sow, die 200 deadlift staat weer. En daar ga ik snel ook wel overheen.

Lunges:
8 x 40
5 x 60
5 x 70

Low reps is niet zo geschikt voor mij met lunges.

Leg curl (single leg)
10 x 35
10 x 45
10 x 55

Leg press
8 x 125

Trok beetje aan mijn ham, niet helemaal lekker.

Leg extension
8 x 90
8 x 110
8 x 120

Ab machine
8 x 45
8 x 60
10 x 60
12 x 60

Side bend
8 x 22
10 x 36
10 x 36

Even geen onderrug vandaag, beetje ontzien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven