ME UB:
1- Misschien dat je ook wat 2-3 reppers met 85-95% kunt proberen. Werkt voor mij vaak beter. Vooral voor m'n bench tot nu toe.
2- Misschien kun je na je ME en of DE oefening nog een compoundoefening medium zwaar doen (70-85%). Bijv. Close grip of incline benchpress? Zeker op je DE dag kun je best wel een medium zware compound oefening doen.
ME LB:
- Zie opmerking 1 bij ME UB
- Zie opmerking 2 bij ME UB. Ik zou op je ME squat dag, nog een semi zware Goodmorning of als je het aankan een medium zware deadlift (bijv. 3x5x70-80%). En na je ME DL een squat doen (full (front) squat bijv.).
- Assistance 3 lower back: cable pullthroughs! Is even wennen, maar ****ing goed voor je hipdrive en lower back. De oefening ook zo explosief mogelijk doen. En misschien kun je eens kijken of je niet liever Romanian deadlifts wilt doen ipv stiff legged. Je pakt er nog steeds goed je hams mee, alleen zit er geen overdreven dikke spanning op de aanhechtingen in je knieholtes.
algemeen:
Waarom doe je biceps op je DE LB? Is dat een foutje? Zou t gewoon bij je UB houden..met vermoeide biceps rug oefening doen een dag later is geen pretje.
verder gewoon zelf even uitproberen wat lekker voelt. Ben niet bang om fouten te maken...deadlift gewoon maar eens elke week en test maar uit dat werkt voor je. Voor mij werkt het niet, maar er zijn mensne die 2-3x per week deadliften en er goed op gainen..kortom: Wees niet bang, experimenteer met jezelf
Box laag houden ! Maximaal 34-35 cm zou ik doen voor jou. Je moet onder parallel komen. Je zou Matthieu eens kunnen vragen, die heeft op de TU van die boxsquat blokken liggen op de TU.