Fitness Seller

Oorlogswinter - De shit is aan!!!

rackpulls doe ik netals dat ik m'n andere ME oefeningen doe, dus als ME tussen de 1-3 reps

• Topic Starter Topic Starter
Alright, gym is vandaag dicht dus maar weer eens buiten in de sneeuw.

DE UB

Speed bench press
- opwarmen
- 8 x 3 x 65kg

Ging prima, maar moet toch wel iets van chains of bands gaan fixen want voelde niet helemaal goed voor de schouders als je die stang bijna tegen het plafond smijt.

Incline dumbbell press
8 x 36
8 x 36
8 x 36

Rack lockouts
5 x 50
5 x 80
5 x 100
4 x 120

Het rack was een beetje hoog, geen cage hier thuis dus moest beetje improviseren, maar wel prima oefening.

Overhead press
10 x 30
8 x 50
6 x 50 (te weinig rust)
8 x 50

One arm dumbbell row
8 x 42
8 x 62
8 x 62
8 x 62

Biceps curl (straight bar)
10 x 30
8 x 35
8 x 40
15 x 30

Lekkere training, flink opgepompt bovenlijf. 1e week WSB ging lekker, nog wat dingen aanpassen in het schema enzo, maar ik moet zeggen dat het erg tof was. Wat nieuws. Ben benieuwd hoe dit op lange termijn gaat verlopen.

gewoon 70-80 kg pakken rob en 8x3 doen. Ik doe nu ook speedbench zonder chains met 85 kg en dat voelde echt goed. btw hardcore shit om in de sneeuw te trainen... Rocky zal wel trots op je zijn geweest. Nog een paar keer "Adrian" met een scheve bek geroepen tijdens het rollen in de sneeuw?

Laatst bewerkt:
gewoon 70-80 kg pakken rob en 8x3 doen. Ik doe nu ook speedbench zonder chains met 85 kg en dat voelde echt goed. btw hardcore shit om in de sneeuw te trainen... Rocky zal wel trots op je zijn geweest. Nog een paar keer "Adrian" met een scheve bek geroepen tijdens het rollen in de sneeuw?

Man ik heb de hele buurt bij elkaar gebulderd. Er stonden op een gegeven moment wel 8 Adrians aan de deur om te vragen of ik ze riep. Haha, nee was wel lekkere workout.

Dadelijk ME LB, heb er zin in. Heavy ass squats doen. Wel nog wat spierpijn aan mijn hams, maar gaat goed komen.

Lekker hardcore knallen G! Een keihard schema heb je al in ieder geval

ME LB

Squat:
-opwarmen
5 x 70
3 x 90
3 x 110
2 x 120
1 x 130
1 x 140 (fail, k*tzooi, scheelde weinig)
2 x 120
2 x 120

Rackpull
5 x 100
5 x 140
5 x 160
5 x 180

Leg Curl
10 x 60
8 x 80
8 x 90

Hacksquat (apparaat voelde klote voor mijn rug, snel afgehaakt)
15 x 55
10 x 75

Hyperextensions kon ik niet bij, was groepstraining, naja, helaasch.

Abs: barbell rollout
3 x 8

Thnx voor die abs tip Getinthecar, die rollouts waren pijnlijk. Moest wel beetje mijn onderrug in de gaten houden, die was wat moe en begon wat te zeuren op het einde.

Al met al een prima training, moet ff opletten dat ik het tempo er in houdt, zodat ik alles binnen 75 a 90 minuten af kan krijgen. Morgen ME UB!

Jammer van die fail je squat zal wel hard omhoog gaan met dit schema!
Na 3 weken moet je toch een deload doen hoe ziet die deload er dan uit?
Mag je dan wel gewoon je speed oefeningen blijven doen?

Zo'n training moet zeker in 75 minuten te doen zijn ja.

Had je een spotter met squat? Zoniet; dat is zwaar ****ed up om "in je eentje een eentje te draaien".

Abs: barbell rollout
3 x 8

Thnx voor die abs tip Getinthecar, die rollouts waren pijnlijk. Moest wel beetje mijn onderrug in de gaten houden, die was wat moe en begon wat te zeuren op het einde.

Yo:thumbup:, Heb nog wel andere abs oefeningen die ook meer op kracht gericht zijn en die de onderrug meer ontzien. Lijkt me wel beter aangezien je die hypers er ook nog voor doet. Stuur anders PM ofzo, kijk maar

5x180 kg rackpull met een 180-190 kg deadlift is wel as gay as the moon is far, hè G?
Zoals de grote filosoof Kabouter Wesley altijd zegt: DAT KAN GRAGER !

btw. je had ook cable pullthroughs kunnen doen ipv hypers

Jammer van die fail je squat zal wel hard omhoog gaan met dit schema!
Na 3 weken moet je toch een deload doen hoe ziet die deload er dan uit?
Mag je dan wel gewoon je speed oefeningen blijven doen?

Nou in principe is het volgens mij niet echt de bedoeling om al na 3 weken een deload te doen. Als ik het goed heb begrepen zit dat ook een beetje in de speed oefeningen. Maarja, de rest van de training is pretty hardcore nog. Dus ik denk gewoon dat ik na 6 weken 1 week deload waarbij ik dan gewoon alles op ongeveer 50% van het gewicht ga trainen.

Zo'n training moet zeker in 75 minuten te doen zijn ja.

Had je een spotter met squat? Zoniet; dat is zwaar ****ed up om "in je eentje een eentje te draaien".

Ja moet idd wel lukken binnen 75 minuten. Maar toch zit ik vaak snel aan de 90 minuten. Even wat opletten om het tempo er in te houden.

Ik had wel een spotter, en nu zelfs ook een power cage, dus dan is singles maken nog enigsinds te doen zonder spotter zelfs. Maar mijn 1rm squat is nu nog gewoon aan de lage kant. Ik kan wel 3 x 8 x 110 squatten, maar krijg 140 niet omhoog. Al moet ik zeggen dat ik squat ook echt altijd heel weinig onder de 5 reps heb getrained. Dus daar gaat komende tijd wel verandering in komen.

Yo:thumbup:, Heb nog wel andere abs oefeningen die ook meer op kracht gericht zijn en die de onderrug meer ontzien. Lijkt me wel beter aangezien je die hypers er ook nog voor doet. Stuur anders PM ofzo, kijk maar

Ja knal er anders maar een paar hier neer als je tijd/zin hebt, hebben anderen er misschien ook nog wat aan. Die rollouts waren iig pretty hardcore :thumbs:

ME UB

Incline bench press
8 x 50
8 x 50
5 x 70
3 x 90
1 x 105 (2e rep biiijjjjna)
3 x 90
3 x 90

Dippen
8 x bw
5 x bw+10
5 x bw+20
5 x bw+30
3 x bw+40

Rear lateral raise
8 x 18
8 x 18
8 x 18

Triceps push down
10 x 30
8 x 40
8 x 40

Underhand chinnen
10 x bw
10 x bw
9 x bw

Barbell shrugs
8 x 90
8 x 140
dropset:
8 x 140 - 15 x 90 - 15 x 60

Kon het niet laten om nog ff te pompuh met de cable's :)
Cable fly
3 x 12 x ???

Mja, was alleen in de gym, dus mijn plan om voor een 110 incline bench poging te gaan heb ik maar even laten varen. Had wel ff aan een kereltje gevraagt om me te spotten (en dat deed hij nog prima), maar meeste gasten in de gym weten niet hoe ze moeten spotten. Mijn incline bench zit wel bijna op hetzelfde gewicht als mijn normale bench. Naja, lekkere training wederom.

Laatst bewerkt:
5x180 kg rackpull met een 180-190 kg deadlift is wel as gay as the moon is far, hè G?
Zoals de grote filosoof Kabouter Wesley altijd zegt: DAT KAN GRAGER !

btw. je had ook cable pullthroughs kunnen doen ipv hypers

Ja ik weet niet, ik vond die rackpulls toch nog aardig heavy on the chevy, maar we knallen er volgende week wel wat extra gewicht op.

Ja die pullthroughs had idd goed gekunt, punt was ook dat ik met T en Mik in de gym was en ik moest al wat haasten om dit aantal oefeningen binnen de tijd te doen.

Vandaag al in een hoger tempo geknalt, even zorgen dat ik gewoon 6 oefeningen in 75 minuten fix.

nice incline man! Als je incline vrijwel even sterk is als je flat, kan het zijn dat je pecs je limiterende factor zijn in je flat bench. High rep wide grip benchpress als assistance op ME dagen kan misschien een goede toevoeging zijn.

En dat over die rackpulls klopt, had ik ook hoor :p je lichaam moet even wennen aan de zware loads.. volgende week trek je die 180 10x makkelijker.

Mja, was alleen in de gym, dus mijn plan om voor een 110 incline bench poging te gaan heb ik maar even laten varen. Had wel ff aan een kereltje gevraagt om me te spotten (en dat deed hij nog prima), maar meeste gasten in de gym weten niet hoe ze moeten spotten. Mijn incline bench zit wel bijna op hetzelfde gewicht als mijn normale bench. Naja, lekkere training wederom.

Hahaha, daar heb ik mijn gym nooit last van. Lopen alleen maar bodybuilders rond;)

Hoe staan de vorderingen betreffend train/voedings schema en de spiegel niet te vergeten?

Sterke incline, vond die 8*36's al sterk met de db's bij je DE

nice incline man! Als je incline vrijwel even sterk is als je flat, kan het zijn dat je pecs je limiterende factor zijn in je flat bench. High rep wide grip benchpress als assistance op ME dagen kan misschien een goede toevoeging zijn.

En dat over die rackpulls klopt, had ik ook hoor :p je lichaam moet even wennen aan de zware loads.. volgende week trek je die 180 10x makkelijker.

Thnx voor de tip, gaan we volgende week ff proberen!

Hahaha, daar heb ik mijn gym nooit last van. Lopen alleen maar bodybuilders rond;)

Hoe staan de vorderingen betreffend train/voedings schema en de spiegel niet te vergeten?

Nou, ik wil niet te snel juichen, maar ik heb echt het idee dat ik ga groeien als ****ing kool! Ik loop de hele dag met een goede dikke pomp rond, mijn motivatie is knetter hoog, ik heb honger als een beest, en het trainen gaat lekker. Vanmorgen ging ik wegen en stond ik op 83,1 kg. Gaat lekker dus.

Zit nu wel een beetje in dubio. Mijn oorspronkelijke plan was een cleane bulk en beetje rustig aan doen. Maar ik heb het gevoel dat als ik wat meer ga eten ik zo door kan knallen naar de 90 kg. Naja, we gaan kijken hoe het voorlopig gaat, heb wel mijn kcals een beetje opgeschroeft, maar ik wil zeker mijn vet% niet te ver op laten lopen.

Sterke incline, vond die 8*36's al sterk met de db's bij je DE

Thnx. Ja incline gaat wel prima, altijd wel goed gegaan bij mij. Jammer dat ik die 110 poging niet heb ondernomen. Naja, die moet er snel inzitten.

Hopelijk kan ik vanmiddag nog ff een gaatje in de planning vinden om mijn DE LB training te maken. Heb wel mijn sporttasje bij, dus ga het ff proberen! Tijd voor een bakje kwark nu :)

Laatst bewerkt:
Yo ik heb nog wat tijd over op stage dus hier nog wat core oefeningen. Weet niet of dit ze allemaal zijn. Heb thuis alles in een wordje staan.
Kijk maar wat je wel oke lijkt. Dodelijk zijn ze iig allemaal.

T-pushups. Obliques killer, maar ook low back.
http://www.youtube.com/watch?v=5hnPydRluNs

Dragon Flags. Abs + low back. ****ing zwaar. Maar je kan ook 'negatives' doen. Als je maar recht blijft.
http://www.youtube.com/watch?v=CHw0jXiYQXI

Turkish Get up. Core alles ook schouder. Kan wel met dumbbell. Zal wel vaag staan in de gym daar.
http://www.youtube.com/watch?v=m74Q52rBG-4

L-sit. Tsja doe ik altijd. Benen en tenen recht houden.
http://www.youtube.com/watch?v=2JQemOvlb4Q

V-ups. Zorg dat je je benen en armen helemaal uitstrekt, geen hangende shit. Een 10kg plaat vasthouden kan ook nog.
http://www.youtube.com/watch?v=roApvFzytWI

Jackknife op bal. Abs --> branden
http://www.youtube.com/watch?v=xaLsheG_wGE

Thnx voor de buik oefeningen man! Ga zeker wat van toepassen!

DE LB

Speed box squat (komende weken ff alleen speed squat, daarna ook speed deadlift er bij)
opwarmen
10 x 2 x 90kg

Platform deadlift (12cm hoog ofzo)
8 x 70
8 x 100
8 x 120
8 x 140

Beetje rustig aan, onderrug heeft het zwaar.

Wide Stance Squat (onder het motto: squat varianten proberen)
8 x 40
8 x 70
8 x 70

Mja, dit is toch net wat te killer voor de liezen en heupen, had voeten tegen de powercage aan staan dus echt ver uit elkaar. Iets te wijd imo.

Standing calve raise
15 x 100
15 x 120
15 x 140

Cable pull through
10 x 38,75
10 x 48,75 (full stack)
10 x 48,75

Abs: fail. Té veel spierpijn van die rollouts. Thnx Getinthecar ;)

Ging aardig kapot vandaag. Lange zware week. En die WSB trainingen zijn toch wel killer. Nu douchen en haasten want vanavond moeten er vloeibare boterhammen gedronken worden. Dit weekend ff hardcore bij rusten en slapen.

****ed up he zo wijd staan, ik had er ook last van.
En de volgende dag ****ing spierpijn rond m'n stuitje, heel verrot.
Met een leg press is het beter te doen; wide stance.

Terug
Naar boven