Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon 70-80 kg pakken rob en 8x3 doen. Ik doe nu ook speedbench zonder chains met 85 kg en dat voelde echt goed. btw hardcore shit om in de sneeuw te trainen... Rocky zal wel trots op je zijn geweest. Nog een paar keer "Adrian" met een scheve bek geroepen tijdens het rollen in de sneeuw?
Abs: barbell rollout
3 x 8
Thnx voor die abs tip Getinthecar, die rollouts waren pijnlijk. Moest wel beetje mijn onderrug in de gaten houden, die was wat moe en begon wat te zeuren op het einde.
Jammer van die fail je squat zal wel hard omhoog gaan met dit schema!
Na 3 weken moet je toch een deload doen hoe ziet die deload er dan uit?
Mag je dan wel gewoon je speed oefeningen blijven doen?
Zo'n training moet zeker in 75 minuten te doen zijn ja.
Had je een spotter met squat? Zoniet; dat is zwaar ****ed up om "in je eentje een eentje te draaien".
Yo, Heb nog wel andere abs oefeningen die ook meer op kracht gericht zijn en die de onderrug meer ontzien. Lijkt me wel beter aangezien je die hypers er ook nog voor doet. Stuur anders PM ofzo, kijk maar

5x180 kg rackpull met een 180-190 kg deadlift is wel as gay as the moon is far, hè G?
Zoals de grote filosoof Kabouter Wesley altijd zegt: DAT KAN GRAGER !
btw. je had ook cable pullthroughs kunnen doen ipv hypers
je lichaam moet even wennen aan de zware loads.. volgende week trek je die 180 10x makkelijker.Mja, was alleen in de gym, dus mijn plan om voor een 110 incline bench poging te gaan heb ik maar even laten varen. Had wel ff aan een kereltje gevraagt om me te spotten (en dat deed hij nog prima), maar meeste gasten in de gym weten niet hoe ze moeten spotten. Mijn incline bench zit wel bijna op hetzelfde gewicht als mijn normale bench. Naja, lekkere training wederom.

nice incline man! Als je incline vrijwel even sterk is als je flat, kan het zijn dat je pecs je limiterende factor zijn in je flat bench. High rep wide grip benchpress als assistance op ME dagen kan misschien een goede toevoeging zijn.
En dat over die rackpulls klopt, had ik ook hoorje lichaam moet even wennen aan de zware loads.. volgende week trek je die 180 10x makkelijker.
Hahaha, daar heb ik mijn gym nooit last van. Lopen alleen maar bodybuilders rond
Hoe staan de vorderingen betreffend train/voedings schema en de spiegel niet te vergeten?
Sterke incline, vond die 8*36's al sterk met de db's bij je DE