AndroidHealthClinic

Oorlogswinter - De shit is aan!!!

Oke ik zie de logica.
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen in de praktijk!

GHR? Hebben ze een GHR apparaat op de TU?

Verder een heel goed en herkenbaar schema G ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, ja ik heb me laten inspireren door de bekrulde kleerkast uit Utrecht :) GHR kan daar volgens mij op zo'n bankje, anders even wat fixen :)

Tijdens deload kan je bv ook gewoon je DE werk blijven doen hé rob om het niet te saai te maken...

Tijdens deload kan je bv ook gewoon je DE werk blijven doen hé rob om het niet te saai te maken...

Ja idd. Maar ik moet zeggen dat die speedbenches toch taai voor de schouders zijn. Dus ik heb nu ff gewoon gedeload om wat in beweging te blijven. Al heb ik dit weekend een behoorlijk hard weekend gehad dus bestond de deload uit een paar harde blikken bier. Deze week wordt het weer knallen.

Suc6 deze week kerel!:fire:

Pfff, epic fail haha. Gisteravond was weer even gezellig, en 1 glaasje whisky werden er 3 en daar gingen nog een paar speciaal biertjes achteraan en nog een halve fles baileys. Behoorlijk harde hangover vandaag. Deze week 5 dagen werken, dus wordt even zoeken om er nog wat harde workouts tussen te plannen.

:roflol: ouwe zuiphaas

ME LB

Deadlift:
8 x 70
8 x 70
5 x 100
5 x 120
3 x 140
3 x 160
2 x 180
2 x 190 (PR)
1 x 200

Hmmz, was niet van plan nog singles te doen komende tijd, maar die 2 x 190 ging echt super soepel, dus ik dacht eigenlijk nog wel ff 2 x 200 te maken. Toch ging die 1 x 200 wat moeizaam dus de 2e rep heb ik maar achterwegen gelaten.

Full Front Squat
8 x 50
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Front squat beginnen eindelijk lekker te gaan, denk hier wel wat progressie mee te gaan maken op korte termijn.

Leg Curl
8 x 70
8 x 80
8 x 80
8 x 80

2 weken geleden ging ik zwaarder maar kwam ik met mijn rug erg los van de leuning, waardoor ik zo 20 a 30 kg meer kan curlen. Deze was strikt en beter.

Leg Extension
8 x 80
8 x 130
8 x 130
8 x 130

Cable Pull Through
10 x 48,75
15 x 48,75
15 x 48,75

Ab Machine
10 x 60
10 x 65
15 x 70

Goede training. 3 werksets op de curl en extension is toch wat veel, dat worden er volgende keer 2.
Voortaan ga ik ook buik doen voor onderrug want als ik onderrug afgemat heb verlies ik kracht op de buik oefeningen omdat ik dan wat last krijg van de onderrug. Verder lekker geknalt.

Nice PR gast!

Alcohol werkt anabool

Was pas om 15:15 in de gym en moest om 17:00 op mijn werk staan, dus niet alles kunnen doen wat in de planning stond.

ME UB

Benchpress:
8 x 60
8 x 60
5 x 80
5 x 80
3 x 100
3 x 100
2 x 110
2 x 110

Ging lekker, 2x2x110 ging redelijk easy.

Dumbbell shoulder press:
5 x 24
5 x 36
En toen: epic fail! Kreeg die ****ing 36 gewoon NIET omhoog haha. Echt naar. Kreeg ze in eerste instantie niet echt op hun plek en toen het zo ver was, was het fail time. Helaas. 3 x 5 x 36 zat er niet in haha. Was zo sjacherijnig er over dat ik mee gekapt was.

Chinnen:
8 x bw
8 x bw
8 x bw

Even aanpassing in mijn schema, chinnen bij ME UB ipv BOR, aangezien mijn onderrug echt gekilled was na gister.

Push Downs
10 x 40
10 x 40
10 x 40

Face Pulls:
10 x 20
10 x 30

Was de 1e keer, volgende keer zwaarder.

Side raises:
8 x 18
8 x 18

Toen snel naar huis. In de planning stonden nog front raises en dumbbell shrugs, maar daar had ik helaas geen tijd meer voor. Volgende keer.

Dumbbell shoulder press:
5 x 24
5 x 36
En toen: epic fail! Kreeg die ****ing 36 gewoon NIET omhoog haha. Echt naar. Kreeg ze in eerste instantie niet echt op hun plek en toen het zo ver was, was het fail time. Helaas. 3 x 5 x 36 zat er niet in haha. Was zo sjacherijnig er over dat ik mee gekapt was.
Ooh wat klinkt mij dat bekend!:rolleyes:

Maar toch lekker gebenched of niet dan!:D

Ooh wat klinkt mij dat bekend!:rolleyes:

Maar toch lekker gebenched of niet dan!:D

Ja de bench ging zeker lekker. Maar die dumbbell presses zogen, zeker aangezien ik 2 maanden geleden ofzo ook al eens 5 x 32, 5 x 36, 5 x 37 had gedaan, dus had wel verwacht dit te fixen. Naja, volgende keer.

5x37 kg dumbbell press? Is dat op een bankje in een hoek van 90 graden of een klein beetje schuin naar achteren?

En dat gek*t met BOR is heel herkenbaar... zware bor's / pendlays een dag voor ME LB verdoet je SQ of DL en een of 2 dagen erna is je onderrug te gaar om goed te kunnen rowen :o

Sterke Db shoulder press G!

5x37 kg dumbbell press? Is dat op een bankje in een hoek van 90 graden of een klein beetje schuin naar achteren?

En dat gek*t met BOR is heel herkenbaar... zware bor's / pendlays een dag voor ME LB verdoet je SQ of DL en een of 2 dagen erna is je onderrug te gaar om goed te kunnen rowen :o

Ja gewoon op een recht bankje.

En idd die BORs is wat lastig, maar denk toch dat ik ze voort bij DE UB ga zetten.

Thnx!

Wat een ellende. Afgelopen weekend 2 dynamic effort trainingen gemist, wel de bodem van een paar flessen ballantines gezien. Hard weekend, dikke fail. Afgelopen dagen weinig eetlust, sowieso weinig lust, gelukkig vandaag weer in het hardcore regime. Echter veels te weinig eten bij toen ik op de uni zat en totaal onvoorbereid de gym in (met als bodem een hand noten en een banaan). Had mijn schema niet bij, was sjacherijnig. Uiteindelijk maar een gewone BB borst, schouders, triceps dag gemaakt.

Wat benchpress, schoulder press, dippen, cable fly, decline drukken, pushdowns, side raises. Wel lekkere pomp, maar niet echt bevredigende training.

Morgen een benen+buik training, overmorgen een rug+biceps training, en volgende week weer verder met WSB. Dit weekend ook nog carnaval... Slechte tijden voor een beetje serieuze sporter haha. Maarja, ****it, er moet ook geleeft worden.

Geniet van de carnaval Rob!:D

Whaha, ja thnx man.

Net nog ff een training met rug, benen, biceps en buik gehad haha. Vanalles wat. Morgen wordt weer een drukke dag en moet ook nog werken, dus volgende week gaan we er weer voor.

Mja, ok, carnaval is over, uitgerust. Vandaag stappen we weer op de pijn trein. Met een kleine wijziging. Ik ga eerst vier weken BB-style splitten.

Waarom? Dat WSB schema was ****ing killer. Dat was en is het zeker. Maar vorige week een paar split trainingen was toch ook wel weer aangenaam, en aangezien ik voor ik aan WSB begon ook al een tijd laag in de reps zat heb ik er toch voor gekozen om nu eerst 4 weken te splitten op 8-10 reps, en daarna ga ik dan gewoon weer 6 weken verder met de WSB.

Dus, ik ga nu ff 4 weken splitten met een simpel schema:

Rug + traps + achterkant schouders
Borst + voor- en zijkant schouders
Benen + buik
Biceps + triceps

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven