Sow, de planning vandaag was zo strak. 13:30 tot 14:30 meeting, dan zou ik om 3 uur in de gym zijn en kon ik het zo haasten dat ik om half 6 weer op mijn werk was. Ik had vandaag zin om te vlammen dus had een zakkie NOX pump mee, en dacht dat ff wat kracht bij te zetten met 2 caffeïne pilletjes. Dus ik werk dat spul om half 3 naar binnen en ga naar de gym. Kom ik daar aan ben ik mijn ****ing sportbroek vergeten, en benen trainen in je spijkerbroek gaat hem gewoon echt niet worden.
FUUUUUUUU!!!
Geen nood dacht ik, bel mijn trainingsmaat en huisgenoot (die zou ook komen) zodat hij mijn broek mee neemt. Geen probleem. Maar die gast is altijd ****it sloom als de pest dus ik heb daar 40 minuten schuimbekkend scheef van die caffeïne boost (350mg) op een bankje zitten wachten. Tegen de tijd dat hij er was, was ik al dusdanig over de zeik, dit moest wel een goede training worden haha.
Naja, ik moest de training dus weer kort afkappen door tijdgebrek, maar dat was maar goed ook want na 3 weken geen benen trainen schoot de kramp er al weer bijna in na een paar setjes haha. Ik ga zo veel pijn lijden de komende dagen...
Squat:
15 x 70
12 x 90
10 x 100
6 x 110
Durfde gewoon niet verder, dikke pomp en benen voelde al op.
Leg extensions
12 x 80
10 x 100
8 x 110
Single leg curls
12 x 30
10 x 40
8 x 50
Standing Calve raise:
15 x 50
15 x 100
15 x 120
Toen volle gas naar huis.
Naja, lauwe training. Die hoeveelheid caffeïne was ook niet relaxed, tijdens het werk mega rustenloos en nu nog steeds beetje. Niet helemaal mijn ding. Naja, weet nu al wel dat het weer pijnlijk gaat worden met de beentjes komende dagen, volgende week een volledige training hopelijk.