MuscleMeat

Oorlogswinter - De shit is aan!!!

Blokjuuusssss! ;) Haha, nee echt een extreme cut zal het niet worden, ff een weekje of 4 a 6 strak eten en veel cardio, wil er dit jaar weer eens ff lekker droog bij staan, kijken hoe ver we kunnen gaan.

Dan bestel ik wel wat Tanning-oil. Kunnen we bij jou thuis een posing-sessie doen? :p

Wel foto's posten uiteraard:)

*fap faP*

Wordt er niet getraind rob?

Niet weer te veel aan het zuipen he?

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ja het waren weer epische dagen. Vorige week laatste proefpersonen gehad voor mijn afstuderen, gewerkt en een kort wintersportje. Dat was een aantal dagen leven op uitsluitend bier, peuken en wat vieze duitse friet. Het waren toffe dagen die niet goed waren voor mijn lichaam.

Paar kilo afgevallen. Maarja, het is niet anders.

Vandaag een rug training en daar werd even pijnlijk duidelijk hoe slopend de afgelopen dagen waren.

Eerst ff deadliften: 15 x 80kg, 12 x 110kg, 10 x 140 kg. Dit ging allemaal nog aardig, maar ik was al wel bekaf en het zweet droop van mijn kop. Toen 160kg, de planning was 8 reps en daarna nog 6 x 180. Maar na 4 reps 160 was het gewoon op. Doodmoe.

Toen nog paar setjes chinnen, ging ook zo moeizaam. Rug was gaar van een paar crashes tijdens wintersport, spieren totaal verzuurd. Ik ben toen maar naar huis gegaan, mezelf belovend dat de komende weken straight edge gaan worden. En zo zal het geschieden. Morgen chest, hoop dat dat beter gaat.

haha ik wist dat er zo'n verhaal ging komen:p

Af en toe 'er op uit' en naar de klote gaan kan prima als je ook maar een periode vasthoud dat je hardcore bezig blijft. Zo bouw je bij wijze van spreken ook een beetje een buffer up voor geplande en ongeplande avonden met drank, slecht eten enz enz. maargoed dit weet je allang

Laatst bewerkt:
Ja ik had wel verwacht dat het zo zou gaan lopen tussen de carnaval en een korte wintersport waarin ik het ook nog eens erg druk had. Maarja, komende weken/maanden zit ik redelijk safe, en ik ben goed gemotiveerd. De schade is beperkt gebleven, komende dagen weer ff inkomen, en weer lekker door spollen!

Ach..we pakken het gewoon nu weer op!:D Je moet ook genieten natuurlijk:D

Borst + Triceps

Benchpress
15 x 50
12 x 70
10 x 80
8 x 90
3 x 100

Incline Dumbbell Press:
12 x 26
8 x 34
7 x 34

Decline Cable Fly
15 x 13,75
12 x 16,25
8 x 18,75

Peckdeck
Dropsetje

Dips
12 x bw
8 x bw+10kg
6 x bw+10kg

Pushdowns
15 x 28,75
10 x 33,75
10 x 36,25

Ging al stuk beter dan gisteren, goed gegeten weer. Donderdag benen.

Beste training Rob! Wel lekker ook die 3x100kg:fire:

Goeie training;) Zijn decline flyes trouwens niet klote?

Ja die decline flyes is meer dat ik die cable gevallen laag zet en dan staand flyes maken in een hele lage houding achtig zeg maar.

Maar je had toch ook met dumbbells in je schema

Ja idd, dan heb je wel ff een trainingsmaat nodig. Bankje kan met de leuning decline, het kontstuk kan dan in het verlengde staan. Als je je trainingsmaat dan je benen vast laat houden is het goed te doen.

Sow, de planning vandaag was zo strak. 13:30 tot 14:30 meeting, dan zou ik om 3 uur in de gym zijn en kon ik het zo haasten dat ik om half 6 weer op mijn werk was. Ik had vandaag zin om te vlammen dus had een zakkie NOX pump mee, en dacht dat ff wat kracht bij te zetten met 2 caffeïne pilletjes. Dus ik werk dat spul om half 3 naar binnen en ga naar de gym. Kom ik daar aan ben ik mijn ****ing sportbroek vergeten, en benen trainen in je spijkerbroek gaat hem gewoon echt niet worden.

FUUUUUUUU!!!

Geen nood dacht ik, bel mijn trainingsmaat en huisgenoot (die zou ook komen) zodat hij mijn broek mee neemt. Geen probleem. Maar die gast is altijd ****it sloom als de pest dus ik heb daar 40 minuten schuimbekkend scheef van die caffeïne boost (350mg) op een bankje zitten wachten. Tegen de tijd dat hij er was, was ik al dusdanig over de zeik, dit moest wel een goede training worden haha.

Naja, ik moest de training dus weer kort afkappen door tijdgebrek, maar dat was maar goed ook want na 3 weken geen benen trainen schoot de kramp er al weer bijna in na een paar setjes haha. Ik ga zo veel pijn lijden de komende dagen...

Squat:
15 x 70
12 x 90
10 x 100
6 x 110

Durfde gewoon niet verder, dikke pomp en benen voelde al op.

Leg extensions
12 x 80
10 x 100
8 x 110

Single leg curls
12 x 30
10 x 40
8 x 50

Standing Calve raise:
15 x 50
15 x 100
15 x 120

Toen volle gas naar huis.

Naja, lauwe training. Die hoeveelheid caffeïne was ook niet relaxed, tijdens het werk mega rustenloos en nu nog steeds beetje. Niet helemaal mijn ding. Naja, weet nu al wel dat het weer pijnlijk gaat worden met de beentjes komende dagen, volgende week een volledige training hopelijk.

Zondag training, dus de gym was dicht. Thuis in de schuur.

Schouders + biceps

Seated military press
15 x 30
12 x 40
10 x 50
8 x 60
6 x 70

Ging prima, lekkere oefening.

Upright row:
12 x 30
10 x 40
8 x 50

Front Raise:
12 x 16
10 x 18
8 x 20

Was behoorlijk heavy on the chevy!

EZ Bar curl:
10 x 30
10 x 40
10 x 40

Hammer curl
10 x 20
10 x 20
10 x 20

Toen was het plan nog wat buik, maar na het 1e setjes buik schoot er een soort van hele rare kramp in mijn onderste buikspier. Ik dacht echt ff serieus dat ik een ****ing liesbruik had ofzo. Het zat ook aan de zijkant, echt weird. Daarna nog ff geprobeerd maar het voelde echt klote aan. Ga er vanuit dat het een freaky kramp ofzo was, ga het over paar dagen opnieuw proberen.

6x70mp is netjes!
wel k*t van je buik man, kramp is opzich niet zo erg maar je schrikt er wel van.
welke gym train je normaal, in eindhoven?

6x70mp is netjes!
wel k*t van je buik man, kramp is opzich niet zo erg maar je schrikt er wel van.
welke gym train je normaal, in eindhoven?

Hey, ja beetje een raar gevoel, het voelde echt even alsof er wat knapte ofzo. Naja, zal wel niets zijn.

Ja ik train normaal op de sportschool van de TU, helaas is die op zondag gesloten. Maar ik kan hier thuis ook redelijk goed uit de verf. Zeker met het weer de laatste dagen is het wel lekker om buiten te trainen vind ik.

is het daar goed trainen?
paar jongens die ik ken trainen daar ook wel eens (korting via fontys) en die zeggen wel dat het daar altijd druk is.
maar thuis lijkt me ook ideaal ja

is het daar goed trainen?
paar jongens die ik ken trainen daar ook wel eens (korting via fontys) en die zeggen wel dat het daar altijd druk is.
maar thuis lijkt me ook ideaal ja

Zeker goed trainen ja, helemaal voor het geld!

Ik ga zelf meestal rond een uur of 5 en dan is het echt goed te doen. Sommige avonden kan het wat drukker zijn, maar je kan er zeker goed vooruit. Dumbbells t/m 50 kg, een powercage, veel hammer strength apparaten, echt wel prima. En ook nog voor 70 euro per jaar onbeperkt knallen.

Terug
Naar boven