Fitness Seller

Oorlogswinter - De shit is aan!!!

ja dat is wel ideaal via fontys!
ik zit op de avans dus ik kan die korting niet krijgen.
maar wel allemaal mooi en nieuw spul, heb er eens door de raam gekeken toen ik daar was.

Beste schoudertraining man!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag trainen pas trainen om 21:30 na een zeer lange dag, moest me er even toe zetten.

Rug

Chinnen
10 x bw
10 x bw
10 x bw

BOR
10 x 60
10 x 70
8 x 80

T-Bar Row
8 x 70
8 x 80
8 x 80

Machine Latpull
Dropsetje

Hyperextensions
12 x 10kg
12 x 25kg
12 x 25kg

Dumbbell Shrugs
15 x 50
15 x 50

Face Pulls
12 x 18,75
10 x 23,75

Goede training Rob! Wel nais ook die 50kg db shruggs!:D

Haha, ja het waren weer epische dagen. Vorige week laatste proefpersonen gehad voor mijn afstuderen, gewerkt en een kort wintersportje. Dat was een aantal dagen leven op uitsluitend bier, peuken en wat vieze duitse friet. Het waren toffe dagen die niet goed waren voor mijn lichaam.

Living the good life.

Waar gaat je afstuderen over?

Lekkere split pomp trainingen baas, wat staat er na dit split schema op het menu?

Living the good life.

Waar gaat je afstuderen over?

Lekkere split pomp trainingen baas, wat staat er na dit split schema op het menu?

Ik studeer Human-Technology Interaction en mijn afstuderen gaat voornamelijk over licht als feedback mechanisme (bv bij energiebespraring) en de voordelen daarvan ten opzichte van andere manieren van feedback. Niet echt super boeiend.

De split doe ik nu denk ik nog 3 weken. Ik heb hiervoor WSB gedaan, waar ik echt tevreden over was. Nu dus even die split wat toch wat meer easy going is, aangezien ik het behoorlijk druk had afgelopen tijd.
Daarna wil ik dus eind maart en heel april weer WSB gaan doen (schema wat ik ook in jouw log gepost had), dat is dus iets van 6 weken. Daarna ga ik cutten. Ik ga nog even kijken wat ik dan ga doen, dat wordt denk ik waarschijnlijk het rode draad schema van 3XL, maar misschien ook een split.

Zoals ik het nu doe vind ik het fijn om te periodiseren met 4-6 weken WSB, 1 week deload, 4-6 weken split, etc. Misschien dat ik dat 3XL schema dan ook nog er bij pak, dat lijkt me een beetje tussen de split en WSB in te hangen, maar ik heb me er nog niet voldoende in verdiept.

Waar kan ik dat schema van 3xl terug vinden dan baas?

why shrug if you can do deadlifts

Ja ik merk zelf toch echt dat ik niet de trap dikte krijg die ik wil met alleen deadlifts. Als ik er shrugs bij pak dan zien te traps er toch beter uit. Ik heb van nature al niet echt monster traps.

Vanmiddag ff lekker borst triceps gedaan:

Incline bench press
15 x 50
10 x 70
7 x 80
4 x 90

Viel ff tegen dit, het ging niet omhoog terwijl ik toch echt had gedacht wat hoger te zitten met die incline bench.

Flat dumbbell press
8 x 34
8 x 34
8 x 34

Incline dumbbell fly
8 x 28
8 x 28

Widegrip benchpress
Dropset: 4 x 80 - 8 x 60 - 12 x 40
Toen nog een keer 8 x 40 kort daarna, toen was het helemaal op.

Skull Crusher
12 x 30
7 x 40
12 x 30

Closegrip benchpress (super strikt)
8 x 50
8 x 50

Triceps press machine
10 x 75
Dropset: 4 x 100 - 8 x 50 - 25 x 30

Qua kracht viel het wat tegen, qua pomp was het heerlijk.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Waar kan ik dat schema van 3xl terug vinden dan baas?

Ow hier ff overheen gelezen, komt'ie:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/rodedraadschema-7044/

Laatst bewerkt:
nice shrugs man
wat pak je normaal op cgbp?

Mja, als ik triceps los van borst train en als 1e oefening CGBP dan zit het niet zo ontzettend ver van mijn normale bench af, dan moeten setjes van 80kg zeker wel lukken.

rob zou je mij jou WSB schema willen sturen?

rob GGGG, weet jij wat 1/6 in houd bij dat rodedraadschema

thanks man, ziet er goed uit!

Hmz, toch maar even helemaal lezen want wel interresante text, thnx 3.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven