Ok, vandaag benen dag. En de NO-Xplode is binnen. Had donderdag al ff geprobeert, ging lekker maar was beetje een korte training. Vandaag dus bij benen, half uurtje voor de training genomen.
Ik was eigenlijk niet van plan benen te trainen, was beetje loom en dacht vandaag schouders te doen en morgen benen. Maar 20 minuten na inname van de NO-Xplode en wat hatebreed platen verder dacht ik: **** deze shit, ik ga gewoon benen trainen, geen gezeik. Of dat nou door de xplode of de hatebreed kwam weet ik niet, maar iig wel benen getrained.
Benen
Front full squat:
12 x 30
12 x 50
10 x 60
9 x 70
Stang begon weer wat te glijden bij de 70 kg, maar ging iig al aardig beter dan vorige week. Dit keer voelde ik het ook behoorlijk hard aan de quads.
Squat:
8 x 90
8 x 100
8 x 100
Lunges:
8 x 40
8 x 45
8 x 50
Stiff Legged Deadlift:
10 x 100
8 x 110
8 x 110
Dumbbell Single Leg Calve Raise
10 x 42
8 x 42
10 x 42
Training ging behoorlijk lekker. Aardig vermoeiden, maar wel prima. Over de NO-Xplode. Ik ben niet zo lyrisch als sommige anderen hier. Maar wel gewoon bovengemiddelde motivatie en drive. Minder moeite om na de squats de rest van de training door te knallen terwijl ik dan toch vaak aardig kapot ben. Nu ging het lekker. Lekker supplement als je het niet erg vind wat centen neer te leggen voor een klein, maar zeker fijn effect.