XXL Nutrition

Oorlogswinter - De shit is aan!!!

Gaat nog steeds goed hier zie ik. Rustweek is shit idd, na 3 dagen sta je alweer klaar om te beuken met gewichten. Good luck met de kracht gains komende weken.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx. Ja rustweek is niets. Eerste 3 dagen wordt ik er heel onrustig van maar na ongeveer een week kak je wat in en raak je uit je train ritme. Vandaag moest ik me er toch wat meer dan normaal voor zetten om in de flow te komen. Volgende keer deload.

Borst

Incline bench press
8 x 50
8 x 50
5 x 70
3 x 90
3 x 100
3 x 100

Flat dumbbell press
5 x 42
5 x 42
5 x 42

Decline fly
8 x 22
8 x 22
8 x 22

Onderarmen

Geen wrist curls vandaag omdat ik een beetje last had van mijn linker pols.

Static Holds:
120kg 15sec
140kg 5 sec
140kg 5 sec

Hmmz, vorige week was klote, na woensdag niet meer kunnen trainen, we zullen het maar beschouwen als een deload week. Naja, vandaag was het tijd voor rug. De schuur was smerig nat, de squatriem doorweekt, de straps zeiknat, al het ijzer vochtig. Pfff, tijd voor een sportschool abbo, of iemand die de gaten in het dak van onze schuur fixt en er een raam en deur in zet.

Anyways, de training ging klote, het voelde alsof ik alles voor het eerst deed.

Rug

Chinnen (wide grip)
8 x BW
4 x BW + 15 kg
4 x BW + 15 kg
4 x BW + 15 kg
4 x BW + 15 kg

BOR
5 x 50
5 x 80
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Dumbbell Lying Row
5 x 42
5 x 42
5 x 42

Toen wilde ik nog cable pullover doen maar er lag allemaal natte zooi in de schuur voor dat ding, alles was nat, ik paste er niet tussen, werd ****it sjacherijnig, dus nog wat schrugs geknalt zonder al te veel rust.

Dumbbell schrugs
10 x 42
10 x 42
10 x 42

Morgen ff de zooi daar opruimen want met dit weer valt er niet meer fatsoenlijk buiten te trainen.

Mhh klinkt nasty die schuur. Heb je pics van je homegym op het forum?

Ik vind trouwens die chins toch sterk hoor

Gast ik wist niet dat je een log had, ik volg deze!

Mhh klinkt nasty die schuur. Heb je pics van je homegym op het forum?

Ik vind trouwens die chins toch sterk hoor

Haha, ja het is echt een gaar hok nu. Maar als het goed is worden er binnenkort een deur en raam in gezet. Kan wel alles bijna doen daar, maar we gaan binnenkort ff een powerrack aanschaffen.

xkumih.jpg

2rr56ye.jpg

15qeykj.jpg

Hardcore homegym. 8)
Zelf train ik in de garage, is allemaal iets ruimer als bij jou, maar toch heb je 'n mooi hokkie.

hahaha dat meen je niet joh, train je in die bende?
Ieder z'n ding, lijkt mij niks om in zo'n klein hok te trainen.

Nice chins trouwens met 15kg tussen je benen.

Haha, ja het is ook niet echt ideaal. Als het weer een beetje chill is dan is het wel relaxed, meeste oefeningen doe ik buiten namelijk. Maar nu het weer zo vroeg donker is en het altijd nat en koud is, dan is het wel eens afzien. In de winter vriezen je handen vast aan het ijzer en moet je echt ff kwartier knallen om een beetje op te warmen. Maar voor 70 euro kan ik ook een jaar trainen op de uni, dus deze week denk ik weer ff een sportkaart halen.

Klein valt nogwel mee, mijn hok is kleiner. Ik verwachtte een hardcore gym, maar dit is iets te hardcore:p. Lijkt me k*t als je wilt trainen en het waait en regent. wel relaxt bankje trouwens.

Ja het is wel een beetje behelpen, maar op dit moment heb ik geen 30 euro per maand over om in een degelijke gym te trainen, als ik het gratis in dat smerig hok kan doen. Maar ik heb zojuist te horen gekregen dat de huisbaas een mannetje langs stuurt die de schuur gaat fixen :)

Borst

Flat benchpress
8 x 50
8 x 50
3 x 80
3 x 100
3 x 105
3 x 105

Dit ging prima, hopelijk over 2 weken 4 x 4 keer 105 ofzo.

Incline dumbbell press
5 x 42
5 x 42
4 x 42 (helaas fail, net wat te weinig rust)

Decline dumbbell fly
6 x 26
6 x 26
6 x 26

Onderarmen

Wrist curls volgende week weer, pols voelde nog niet helemaal chill.

Static Hold
90 kg, 40 sec.
90 kg, 40 sec.
90 kg, 30 sec.

(bizarre pomp in onderarmen, shake klaar maken was een uitdaging)

Aardige training. Komende weken gaat een uitdaging worden om schema beetje aan te houden ivm afstuderen. We proberen het gewoon, anders studeren we wel een paar maanden later af ;)

Laatst bewerkt:
netjes gast, die incline db press is sterk

edit: Wat voor opleiding doe je G ?

Laatst bewerkt:
(bizarre pomp in onderarmen, shake klaar maken was een uitdaging)

Aardige training. Komende weken gaat een uitdaging worden om schema beetje aan te houden ivm afstuderen. We proberen het gewoon, anders studeren we wel een paar maanden later af ;)

:roflol:

Lekker is dat he die pomp in je onderarmen.
Of de Parkinson als je die shake naar je mond probeert te brengen, lastig richten he.

****ed up man dat afstuderen; ****ing verplichtingen in het leven zoals een opleiding belemmeren je altijd in hetgeen wat echt belangrijk is; 120kg benchpresses.
Succes.

netjes gast, die incline db press is sterk

edit: Wat voor opleiding doe je G ?

Thnx! Ik studeer Human Technology Interaction, technische WO opleiding met wat psychology er bij. Wel leuk, maar aangezien ik niet meer mag lenen en er via bijbaan niet genoeg geld binnen komt moet ik nu zorgen dat ik zo snel mogelijk klaar ben, hopelijk een keer in maart/april volgend jaar.

:roflol:

Lekker is dat he die pomp in je onderarmen.
Of de Parkinson als je die shake naar je mond probeert te brengen, lastig richten he.

****ed up man dat afstuderen; ****ing verplichtingen in het leven zoals een opleiding belemmeren je altijd in hetgeen wat echt belangrijk is; 120kg benchpresses.
Succes.

Heerlijk die zieke onderarm pomp haha. En ja zoals ik al bang was wordt deze week weer lastig. Donderdag een verplichte zuipavond gehad, gister hele dag werken en daarna weer een andere sociale verplichting. Vandaag de hele dag studeren, vanavond naar Nijmegen naar doornroosje om even los te gaan op wat dikke minimal (Extrawelt). Damnit, ik weet nu al dat ik weer erg mijn best moet gaan doen om daar geen schandalige avond van te maken, zodat ik morgen nog wat kan studeren.

Volgende week train ik 3 keer, doe dan benen, armen en schouders/buik. Die week er na dan hopelijk weer terug naar mijn 5 daagse split. Ik heb de afgelopen maanden al wat te vaak training voor studie en sociale verplichtingen getrokken, nu kom ik er ff niet onderuit. Naja, schade beperken en daarna weer met extra motivatie verder knallen.

Ok, vandaag kon het weer. Na een rustweek en 2 weken waarin ik enkel borst en rug had getrained was het tijd voor

Benen

Squat:
8 x 50
8 x 50
5 x 80
5 x 100
3 x 110
2 x 120
2 x 125

Mja, er was geen spotter dus ik was wat bang. 2x 125 ging in principe prima, volgende keer wat verder door met een spotter.

Box Squat (was 1e keer, dus ff aanvoelen):
5 x 50
5 x 80
5 x 100
5 x 110
5 x 110

Full Front Squat:
5 x 60
5 x 70
4 x 80

Stiff Legged Deadlift:
8 x 50
5 x 80
5 x 100
5 x 110
5 x 120
4 x 130 (grip fail)

Dumbbell Single Leg Calve Raise
10 x 42
10 x 42
10 x 42

Training ging nog wel lekker na afgelopen veels te harde weekend. Lekker gevoel, komende maand weer even volle gas!

Nu nog hopen dat je morgen kan lopen..
Heerlijk die benen afgemacht! :D

Box squats gingen zeker nog redelijk easy of niet ?

Nu nog hopen dat je morgen kan lopen..
Heerlijk die benen afgemacht! :D

Box squats gingen zeker nog redelijk easy of niet ?

Ja box squats gingen aardig lekker. Was wel ff wennen, maar wel een relaxe oefening. Ik had wel het idee dat ik een beetje een hoge box had (namelijk het bankdrukbankje). Benen zaten net parallel denk ik. Volgende week ff proberen iets anders te fixen.

Nadeel is dat ik geen squatrek tot mijn beschikking heb, alleen 2 van die palen waar ik de barbell in kan leggen. Dat werkt in principe prima, maar het moet altijd wel met beleid, iets waar het wel eens aan kan ontbreken als je echt tot het gaatje wil gaan.

Front squats gaan wel steeds beter, zeker een lekkere oefening.

Naja, hopelijk hebben we binnenkort een squatrek, dat zal me net wat meer smijt vrijheid geven en ook wat meer vertrouwen om net wat dieper te gaan tijdens benen trainingen.

Armen

Barbell Curl (straight bar)
10 x 30
5 x 40
5 x 45
5 x 50

Hammer curl
6 x 22
6 x 22
6 x 22

Concentration curl
4 x 22

EZ bar curls
15 x 27,5

Close Grip Bench Press
8 x 50
8 x 50
5 x 80
3 x 90

Skull crusher
10 x 27,5
5 x 37,5
5 x 4,5

Push Down
15 x 20
15 x 20
15 x 20

Mja, was weer beetje een haast klus, maar wel te doen.

Terug
Naar boven