- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, zit al in week 6 man!
Nee, zou wel lekker zijn idd, maar voor mij is dat met mijn sociale omgeving niet echt te doen. Niet drinken, 10 kg aankomen, dat soort ongein. Maar zeg nooit nooit, wie weet in de verre toekomst. Eerst maar eens natural een goede buffheid kweken.
Ik zou het zo doen, vanaf nu tot aan maart blijf je naturel trainen. Dan pak je nog 2-3 kg massa als het je tenminste meezit. En vanaf maart-april knal je er een kuur in ( Test E, beginnerskuurtje ).
Eerst trainen, dan bullshitten. Ik kom ook altijd paar uur later toe met een liter chocomelk in de hand rest omdat ik eerst getraind heb.
Ghehe, klinkt erg verleidelijk. Voorlopig vlam ik nog ff lekker zo door, we zullen zien in de toekomst.
Pfff, deze week is een dikke FAIL. Gisteren netjes mijn sporttas bij op de uni, shakebeker er in met NO-Xplode voor voor de training, shakie voor er na. Maar de plannen veranderden. Uiteindelijk met de trein naar Amsterdam naar de film, daarna met een halve liter bier over de wallen gelopen, naar een peepshow geweest. Veel gedronken. Vandaag ****it brak. Damnit! ****!
Dit gaat zo niet werken, trainingsfrequentie is ****ed laatste tijd. Even die prioriteiten goed zetten.
Begin trouwens op korte termijn aan 8 weken Westside Barbell, even die kracht nog wat bij zetten voordat ik weer volle gas op massa ga trainen.
Verder altijd wel goed gegeten en nog wat cardio enzo, dus het waren wat 'maintain the gain' weken 
Heb een hometrainer hier in huisstaan. Dus daar ga ik vaak smorgens even 40 min. op zitten.
Sow net terug van de gym. Was relaxed.
Benen
Squat:
8 x 60
8 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 110
3 x 120
2 x 125
2 x 130
2 x 130
Full Front Squat:
8 x 50
8 x 60
4 x 70 (fail: bar gleed weer hele tijd weg, meer oefenen)
Toen wat machine oefeningen proberen:
Leg Extensions:
8 x 55
8 x 65
8 x 75
8 x 85
Leg Curl:
8 x 55
8 x 65
8 x 75
8 x 85
Helaas hebben ze geen kuiten machine, dus in de smith met de voetjes op een blok.
Standing Calve Raise:
20 x 50
15 x 100
15 x 130
15 x 130
Aardige training. Dat powercage geval is wel echt ****ing chill. Mega robuust ding van Hammer Strenth. Heerlijk. Toch zit er nog te weinig kracht in de beentjes, hopelijk snel naar een fatsoenlijke 150 squat.
Nette training, moet straks ook weer aan een been training gaan geloven. **** yeah!!1
Weer een mooie doel voor T-meister om dat voorbij te streven 
je quads zijn duidelijk je weakness als ik je squat en foto zie, maar met die hams en dikke rug kun jij met je WSB training zeker wel richting een 220 deadlift gaan man! Veel hyper extensions/GM's en zware pullthroughs doen als assistance ! 
Sow ff een update.
2010 is begonnen en dat is een goede zaak. 2009 was namelijk een aardig klote jaar voor mij. De oorontsteking die zorgde voor een aardig gehoorverlies aan mijn linker oor + bijkomend oorsuizen, een jaar lang op en af klooien met mijn ex, en als resultaat belabberde studie voortgang. Maar dat gaan we dit jaar ff veranderen. Ik heb leren leven met die gare piep, die skanque is ook uit mijn leven (ik had het moeten weten met een pijp/bef ratio van 1 staat tot 38!) en de studie staat weer in de 5e versnelling.
Dus, kortom. We gaan blazen.
Doel voor 2010:
****it buff worden, beste shape van mijn leven krijgen.
****it sterk worden, beste lifts van mijn leven maken.
****it afstuderen, voor de zomer hangt dat diploma aan mijn muur.
Sow dat klinkt hardcore Rob! Idd. Helaas begon 2010 softcore. Natuurlijk een harde jaarwisseling, maar wel binnen de perken. Zaterdag weer lekker uitgerust. Toen echter werken en savonds een feestje. Ik weet niet wat er was, maar die paar coctails vielen als een blok beton en ik heb zondag tot 4 uur in mijn nest brak liggen zijn. Toen lekker werken. Maandagmorgen begonnen mijn 2 weken hel op de uni, waarbij ik 80 proefpersonen aan een experiment moest gaan onderwerpen. Maar omdat ik zondag zo lang in mijn nest had gelegen kon ik de slaap niet vatten. Dus maandag had ik net een paar uurtjes kunnen maffen en was mega brak. Tot vet laat door moeten knallen en dinsdag weer vroeg op. Gister was echt naar. De nacht ervoor weer maar paar uur geslapen en daarom gisteren om 8 uur naar bed gegaan. Vandaag voel ik me eindelijk weer wat fit. Naja, het was nodig. Ik ga vanavond nog een keer voor 9 uur naar me nest en morgen knal ik er nog 4 dagen split training achter elkaar tegenaan.
Volgende week begin ik dan met mijn minimaal 8 weken WSB schema. CHUU CHUUUUUU!!!
Nu weer even de hele dag blazen op de uni, morgen een trainingsverslag!

sounds good Rob!