- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Ik maakt een logje aan zodat jullie mij kunnen volgen en ondersteunen.
Het verhaal
Ik train thuis omdat hier in de buurt geen gym is. Dus ik had een powercage gekocht met alle benodigdheden. Probleem is dat het ding hier niet kan binnenstaan en de schuur staat vol met motoren.
Omdat de cage buitenstaat, sloeg ik vaak een training over vanwege regen of de kou. Heb eigenlijk alleen goed getraind van het voorjaar tot en met Augustus.
Tot mijn grote schrik was mijn cage erg gaan roesten, heel de buizen stonden vol met water
. Dus heb het afgebroken.
Ik kan nu alleen in mijn kamer trainen, ik heb hier 2 bankjes staan met de nodige gewichten. En een ezbar. Voor deadliften ga ik nog wel naar buiten, want dan gaat niet op mijn kamer
Dan zak ik door de vloer haha. Squate zit er helaas ff niet in. Want ik mis mijn rack
Door het waardeloos trainen, school tijdelijke stop gezet en wat problemen thuis is mijn vetpercentage opgelopen naar 16%. Tijd om daar een einde aan te maken.
Het doel is, om na 11% te gaan. Powercage weer buiten optebouwen en weer knallen. Tegen de zomer hoop ik te beschikken over een studio in Rotterdam.
Dan kan ik mijn cage binnen zetten naast mijn bed. En dan wordt het trainen, slapen,vreten en natuurlijk wel af en toe partye
.
Training schema
Ik beschik momenteel helaas niet over de juiste materialen, vandaar epic oefeningen.
Dag1:
Borst/Schouder/Tricep
Dag 2:
Bicep/Rug/Buik
Dit elke dag om en om.
Cardio
Opstaan 10min fietsen
10min fietsen
15min crossen
10min fietsen
Na het eten
20min fietsen.
Misschien apart schema, maar het werkt en voel me er goed bij.
Supps
Naast Whey
Vitamine D3 5000IU
Sport & Vitaliteit B&F
Calsium magnesium Zink
Omega 3-6-9
Diamond Labs 30+ ECA
Commentaar en tips altijd welkom
Het verhaal
Ik train thuis omdat hier in de buurt geen gym is. Dus ik had een powercage gekocht met alle benodigdheden. Probleem is dat het ding hier niet kan binnenstaan en de schuur staat vol met motoren.
Omdat de cage buitenstaat, sloeg ik vaak een training over vanwege regen of de kou. Heb eigenlijk alleen goed getraind van het voorjaar tot en met Augustus.
Tot mijn grote schrik was mijn cage erg gaan roesten, heel de buizen stonden vol met water
. Dus heb het afgebroken.Ik kan nu alleen in mijn kamer trainen, ik heb hier 2 bankjes staan met de nodige gewichten. En een ezbar. Voor deadliften ga ik nog wel naar buiten, want dan gaat niet op mijn kamer
Dan zak ik door de vloer haha. Squate zit er helaas ff niet in. Want ik mis mijn rackDoor het waardeloos trainen, school tijdelijke stop gezet en wat problemen thuis is mijn vetpercentage opgelopen naar 16%. Tijd om daar een einde aan te maken.
Het doel is, om na 11% te gaan. Powercage weer buiten optebouwen en weer knallen. Tegen de zomer hoop ik te beschikken over een studio in Rotterdam.
Dan kan ik mijn cage binnen zetten naast mijn bed. En dan wordt het trainen, slapen,vreten en natuurlijk wel af en toe partye
.Training schema
Ik beschik momenteel helaas niet over de juiste materialen, vandaar epic oefeningen.
Dag1:
Borst/Schouder/Tricep
Dag 2:
Bicep/Rug/Buik
Dit elke dag om en om.
Cardio
Opstaan 10min fietsen
10min fietsen
15min crossen
10min fietsen
Na het eten
20min fietsen.
Misschien apart schema, maar het werkt en voel me er goed bij.
Supps
Naast Whey
Vitamine D3 5000IU
Sport & Vitaliteit B&F
Calsium magnesium Zink
Omega 3-6-9
Diamond Labs 30+ ECA
Commentaar en tips altijd welkom

Laatst bewerkt: