XXL Nutrition

Op na 11% binnen 7 weken.

z1000

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.502
Lengte
1m85
Vetpercentage
Ik maakt een logje aan zodat jullie mij kunnen volgen en ondersteunen.

Het verhaal
Ik train thuis omdat hier in de buurt geen gym is. Dus ik had een powercage gekocht met alle benodigdheden. Probleem is dat het ding hier niet kan binnenstaan en de schuur staat vol met motoren.
Omdat de cage buitenstaat, sloeg ik vaak een training over vanwege regen of de kou. Heb eigenlijk alleen goed getraind van het voorjaar tot en met Augustus.

Tot mijn grote schrik was mijn cage erg gaan roesten, heel de buizen stonden vol met water:(. Dus heb het afgebroken.

Ik kan nu alleen in mijn kamer trainen, ik heb hier 2 bankjes staan met de nodige gewichten. En een ezbar. Voor deadliften ga ik nog wel naar buiten, want dan gaat niet op mijn kamer:D Dan zak ik door de vloer haha. Squate zit er helaas ff niet in. Want ik mis mijn rack

Door het waardeloos trainen, school tijdelijke stop gezet en wat problemen thuis is mijn vetpercentage opgelopen naar 16%. Tijd om daar een einde aan te maken.

Het doel is, om na 11% te gaan. Powercage weer buiten optebouwen en weer knallen. Tegen de zomer hoop ik te beschikken over een studio in Rotterdam.
Dan kan ik mijn cage binnen zetten naast mijn bed. En dan wordt het trainen, slapen,vreten en natuurlijk wel af en toe partye:D.

Training schema
Ik beschik momenteel helaas niet over de juiste materialen, vandaar epic oefeningen.

Dag1:
Borst/Schouder/Tricep

Dag 2:
Bicep/Rug/Buik

Dit elke dag om en om.

Cardio
Opstaan 10min fietsen
10min fietsen
15min crossen

10min fietsen

Na het eten
20min fietsen.

Misschien apart schema, maar het werkt en voel me er goed bij.

Supps
Naast Whey
Vitamine D3 5000IU
Sport & Vitaliteit B&F
Calsium magnesium Zink
Omega 3-6-9
Diamond Labs 30+ ECA

Commentaar en tips altijd welkom;)

Laatst bewerkt:
Succes, droog zijn is leuk. Wat zijn je krachtstats nu? Ik ben alvast jaloers op het feit dat je met je eigen spullen traint, nice!

In!
Good luck broski.:)

• Topic Starter Topic Starter
Succes, droog zijn is leuk. Wat zijn je krachtstats nu? Ik ben alvast jaloers op het feit dat je met je eigen spullen traint, nice!

Behoorlijk triest. Tijd niet getraind.
Laatste keer was.

Bench: 75kg altijd al zwak geweest
Deadlift: 150
Squat full: 125kg

Als ik droog sta, is het dus weer tijd om hard te beuken;)
Deze ecto stats kunnen niet:(

het gaat er niet om hoeveel je tilt, het gaat erom dat eruit ziet alsof je veel kan tillen
en voor de rest succes, en sta je nou eigenlijk op 15 of op 17%

Succes!

En je bedoelt 'naar' i.p.v. 'na'.

En trainingen overslaan vanwege kou is best wel bullshit. Het heeft deze winter nog niet eens gevroren overdag.

Behoorlijk triest. Tijd niet getraind.
Laatste keer was.

Bench: 75kg altijd al zwak geweest
Deadlift: 150
Squat full: 125kg

Als ik droog sta, is het dus weer tijd om hard te beuken;)
Deze ecto stats kunnen niet:(

Dat moet geen probleem zijn met de spullen recht voor je neus toch! :D Lijkt me zo fijn om spontaan te kunnen trainen als ik wat energie kwijt wil, IPV gymsessies te moeten plannen.

het gaat er niet om hoeveel je tilt, het gaat erom dat eruit ziet alsof je veel kan tillen
en voor de rest succes, en sta je nou eigenlijk op 15 of op 17%

True that.

Eerder op 17. Heb wel een huidplooi tang. Maarja omdat in me eentje te doen is zwaar onhandig.
De spiegel zegt mij momenteel genoeg;)

hoe ga je eigenlijk je rug trainen? want ik heb thuis ook maar een bankje en wat bar- en dumbbells en ik merk toch dat het best k*t is om zo rug te trainen

Dat moet geen probleem zijn met de spullen recht voor je neus toch! :D Lijkt me zo fijn om spontaan te kunnen trainen als ik wat energie kwijt wil, IPV gymsessies te moeten plannen.

Ja het is ook wel handig maar alles staat buiten. Das minder hoor. In de tuin staat een dikke plas water. Dus moet eerst laarzen aandoen om bij het terasje te komen waar me cage staat. En dan ligt ook alles vol met bladeren. En heb dan ook nog eens tuinhandschoenen aan omdat alles verdomd kou aanvoelt.

Busverbindingen zijn er niet in dit dorp, zeker savonds niet.
Vroeger ging ik altijd op de motor na de gym. Maar dat was geen doen in de winter.

Dus ja. Nou knallen. Van het voorjaar het cage weer opbouwen en dan helemaal beuken. En dan hopelijk snel een studio in Rotterdam.

wat voor cage heb je?

nice

Ja het is ook wel handig maar alles staat buiten. Das minder hoor. In de tuin staat een dikke plas water. Dus moet eerst laarzen aandoen om bij het terasje te komen waar me cage staat. En dan ligt ook alles vol met bladeren. En heb dan ook nog eens tuinhandschoenen aan omdat alles verdomd kou aanvoelt.

Zelf train ik ook thuis in de tuin.
Vind dat je wel een beetje overdrijft, want ik heb in anderhalf jaar tijd bijna elke training kunnen doen ( 3-4x per week) zelfs toen het -10 was vorige winter ging ik gewoon dus niet zeuren over koude bars :P

Voor je rug kan je toch gewoon genoeg oefeningen doen?
DL,BOR,Dumbbellrow,Pull ups heel wat andere row varianten genoeg te doen dus :P

Zelf train ik ook thuis in de tuin.
Vind dat je wel een beetje overdrijft, want ik heb in anderhalf jaar tijd bijna elke training kunnen doen ( 3-4x per week) zelfs toen het -10 was vorige winter ging ik gewoon dus niet zeuren over koude bars :P

Voor je rug kan je toch gewoon genoeg oefeningen doen?
DL,BOR,Dumbbellrow,Pull ups heel wat andere row varianten genoeg te doen dus :P

Alles ligt onder bladeren en staat onder wat en roest weg. Niet echt ideaal;).
Maar je hebt wel gelijk.

Voor me rug doe ik ook deadlift en bor. Ik kan alleen niet squaten;).
Rack is afgebroken.

Training

Om mijn slaapritme te veranderen. Ben ik vandaag begonnen met iets vroeger op te staan. Ik stond om 12 uur op. En heb een ECA cap genomen voor de energie.

Cardio totaal 45min. Na het eten nog 15min

Rustig begonnen.
DB BP: 3x10 25kg
Flyes: 3x10 17,5kg
DB shoulder press: 3x10 15KG Moest hier kotsen
Dippen tussen 2 banken: 3x10 bw+20kg durf niet zwaarder. De vloer kraakte nogal hard. :D

ECA doet hard ze werk. Ben zwaar onrustig. Steeds kokhalse.

Morgen. Rug+Biceps+Benen

K*t van dat kotsen. Hoe ziet je voedingsschema eruit?

Sochtends
2 Boterhammen geroosterd
Whey

2 Boterhammen met 100gr kip
2Boterhammen met 100gr rosbief
2 Boterhammen met ei eiwit
1 tonijn salade met komkommer, totmaat sla en 100gr tonijn
Avondeten normaal
Casseine shake

PWO
Whey
Pep to pro

Schema ziet er prima uit, geen liefhebber van havermout/brinta?
Ik neem aan dat je PeptoPro en Whey niet samen gebruikt?

Btw: waarom gebruik jij vitamine d3?

Terug
Naar boven