Fitness Seller

Op na 11% binnen 7 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Schema ziet er prima uit, geen liefhebber van havermout/brinta?
Ik neem aan dat je PeptoPro en Whey niet samen gebruikt?

Btw: waarom gebruik jij vitamine d3?

Nee krijg dat echt niet weg zonder te kokhalse. Met melk wel. Maar met water niet te doen.

Vitamine D3 neem ik voor een energieker gevoel, en minder depri. Schijnt ook je natuurlijke test te verhogen, maar dat terzijde.
In de winter maak je weinig Vitamine D3 aan, vanwege weinig zon. Dus vandaar.
Voel me in de winter wat vaker depri.

Neem whey 30min voor trainen. En pep to pro 10min.

Dan ga ik ook vitamine d3 aanschaffen. Of naar zonnebank, nooit overwogen?

Halfuur voor training whey is goed. Ik zou niet nog 10 min voor training pepto pro gebruiken, maar dit na de training. Aangezien er al voldoende aminozuren in je lichaam is, peptopro gaat dit niet verbeteren. Jammer voor je geld in dit geval, beter is na de training te nemen.

Wat ik doe:
- Tijdens training EAS/BCAA.
- Na training Peptopro 10 gram en 60gr waxy maize. (Nu tijdelijk magnificent).
- Halfuur later whey met havermout.

Dan ga ik ook vitamine d3 aanschaffen. Of naar zonnebank, nooit overwogen?

Halfuur voor training whey is goed. Ik zou niet nog 10 min voor training pepto pro gebruiken, maar dit na de training. Aangezien er al voldoende aminozuren in je lichaam is, peptopro gaat dit niet verbeteren. Jammer voor je geld in dit geval, beter is na de training te nemen.

Wat ik doe:
- Tijdens training EAS/BCAA.
- Na training Peptopro 10 gram en 60gr waxy maize. (Nu tijdelijk magnificent).
- Halfuur later whey met havermout.

Zonnebank zou lekker zijn. Maar kost een hoop denk ik. Potje Vitamine D3. Is een stuk goedkoper:D
EAS drink ik 5g tijdens mijn training.
Waxy maize heb ik ook staan, maar dat gebruik ik liever niet in de cut.

Waxy maize is een complex koolhydraat, dat snel (vanwege molecuulgrootte) maar geleidelijk wordt opgenomen. In tegenstelling tot dextrose. Maar het gaat uiteindelijk om het aantal kcal per dag, alhoewel 60gr uit mijn shake en 30gr banaan voor training wel veel carbs zijn (maar ik doe aan carb cycling).

Waxy maize is een complex koolhydraat, dat snel (vanwege molecuulgrootte) maar geleidelijk wordt opgenomen. In tegenstelling tot dextrose. Maar het gaat uiteindelijk om het aantal kcal per dag, alhoewel 60gr uit mijn shake en 30gr banaan voor training wel veel carbs zijn (maar ik doe aan carb cycling).

Ja das waar. Maar bedankt voor de tip in iedergeval:D

Je benen trainen ?

Succes man. Als je weer binnen 7 weken op je BF van afgelopen zomer staat zou het wel knap zijn, al was je wel beetje afrika mager toen :D May the force be with you.

Haha thnx. Ik ga het proberen. Vorig jaar hielp het werk in de horeca ook wel mee. Daardoor viel ik ook af.

Trainingen/meet

Maandag rustdag
Dinsdag krachttraining +20min cardio

Opmerking 1
Cardio apparaat op mijn slaapkamer is helaas kapot gegaan. Nu heb ik nog een cross apparaat. Hierdoor verlaag ik de intensiteit. Crosse is een stuk zwaarder. In de loop van de weken, zal ik het aantal minuten opvoeren.

Thuis heb ik ook nog veel problemen. Dus zit niet bepaald 100% fris er bij helaas:(

Meeting
Gewicht: 84,5 kilo
Buikomtrekking breedstepunt: 91

Het valt me op dat het vet zich vooral rond de buik is gaan opslaan. Me rug staat droger.

Anyway op na volgende week woensdag, ik las die dag ook een lichte refeed in.

Laat ik ook nog eens wat bb-gerelateerd op dit forum doen en jou volgen.

Die benen kan je gewoon trainen hoor. Laat een iemand op je schouders zitten en squatten maar. Loop je hele straat maar eens door terwijl je lunges doet. Zet een houten bank / opstap neer en spring erop en eraf, sissy squats etc. No excuses bro.

Laat ik ook nog eens wat bb-gerelateerd op dit forum doen en jou volgen.

Die benen kan je gewoon trainen hoor. Laat een iemand op je schouders zitten en squatten maar. Loop je hele straat maar eens door terwijl je lunges doet. Zet een houten bank / opstap neer en spring erop en eraf, sissy squats etc. No excuses bro.

Chill dat je me volgt. Ik heb gister ook me benen goed aangepakt. Gister sumo deadlift. Pak je ze ook wel mee en daarna lunges gedaan door de tuin. Had er schijfen vqn 15 kilo gebruikt. Maar dat was veelste licht. Me dumbel.schijfe zijn te groot en komen tegen me benen aan. Das ****ed. Heb nog wel de barbell onder me reet gedaan zeg maar en zo gesquat. Heb in ieder geval genoeg spierpijn dat ik moeite met de trap heb. Volgende week ga ik na de huisarts zit momenteel geestelijk en lichamelijk niet ff 100%. Vanochtend ging ik hyperfentileren in de bus. Moest weer bijna kotse. In de les de heletijd trille. Weet denk wel waar het met te maken hebt.

:verneder:

Het is niet dat ik een mietje, voor het eerst dat ik zo'n aanval had.

Als ik zo op internet lees, worden mijn vermoedens ook bevestigd waardoor het kwam.
Don't worry komt allemaal goed. Mijn focus en discipline is ook meer dan 100% op het moment. Dus het cutte lijd er niet onder.

:verneder:

Het is niet dat ik een mietje, voor het eerst dat ik zo'n aanval had.

Als ik zo op internet lees, worden mijn vermoedens ook bevestigd waardoor het kwam.
Don't worry komt allemaal goed. Mijn focus en discipline is ook meer dan 100% op het moment. Dus het cutte lijd er niet onder.

komt wel goed schatje

Ik had gister een rustdag genomen.

Vandaag
40min cardio+ Borst/Tricep/Schouder

Daarnaast ben ik begonnen met ECA stack. 2 cap per week.
Ben eerder begonnen omdat ik volgende week een tentamen hebt, en kan er erg goed op studeren ook. Dus dat is mooi meegenomen.

Ik wou eigenlijk wachten met wegen tot woensdag. Maar de spiegel vertoonde al enige veranderingen positief. Maar ik woog tot mijn verbazing zwaarder.
Ik vetrouw dat ding niet echt meer. Maar goed woensdag me buikomtrek meten. Dat zegt mij meer dan mijn gewicht.

Ik had gister een rustdag genomen.

Vandaag
40min cardio+ Borst/Tricep/Schouder

Daarnaast ben ik begonnen met ECA stack. 2 cap per week.
Ben eerder begonnen omdat ik volgende week een tentamen hebt, en kan er erg goed op studeren ook. Dus dat is mooi meegenomen.

Ik wou eigenlijk wachten met wegen tot woensdag. Maar de spiegel vertoonde al enige veranderingen positief. Maar ik woog tot mijn verbazing zwaarder.
Ik vetrouw dat ding niet echt meer. Maar goed woensdag me buikomtrek meten. Dat zegt mij meer dan mijn gewicht.

kan je link sturen van je eca stack, desnoods pm :)

Gaat het cutten zo hard dan bij jou? Ik zie bijmezelf nog geen fl**ker.

Terug
Naar boven