XXL Nutrition

Op na 11% binnen 7 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat het cutten zo hard dan bij jou? Ik zie bijmezelf nog geen fl**ker.

Ja gaat hard. Ik doe normaal niks kwa beweging. Als ik ga cardio en goed eet. Gaat het vrij hard.
Tijdens het cutte eet ik elke dag ook anders. Misschien licht daar wel het geheim.

Ja gaat hard. Ik doe normaal niks kwa beweging. Als ik ga cardio en goed eet. Gaat het vrij hard.
Tijdens het cutte eet ik elke dag ook anders. Misschien licht daar wel het geheim.

Apart, maar wel fijn natuurlijk! Denk dat ik ook maar cardio en fatburner (dexaprine) moet toevoegen.

Je bf is ook 17% toch? Dan gaat het natuurlijk wel hard in het begin. Heb je ook pics ergens?

Apart, maar wel fijn natuurlijk! Denk dat ik ook maar cardio en fatburner (dexaprine) moet toevoegen.

Je bf is ook 17% toch? Dan gaat het natuurlijk wel hard in het begin. Heb je ook pics ergens?

Das waar. Maar ik vind afwisseling in voedsel erg belangrijk.
A: Het verkomt dat irritant wordt. Tis toch fijn om elke dag iets anders te eten.
B: Het verkomt gewenning in je lichaam en je krijgt elke dag anderen voedingsstoffen binnen.

Dat zijn alle 2 belangrijke aspecten in de cut.

Ik maak geen foto's. Vind dat lastig om op zelfde ontspanner te doen.
Ik maak filmjes om de 2weken:D.

Daarnaast zegt de spiegel en het meetlintje mij wel genoeg.

Haha filmpjes cool! Ik kijk er naar uit.

Ja ik ben het met je eens, vandaar mijn keuze ook voor carb cycling alleen op korte periode kan ik eigenlijk geen resultaat verwachten het duurt wat langer, maar resultaten zijn vaak goed. Kracht wordt behouden of zelfs sterker dat vind ik ook best belangrijk.

Haha filmpjes cool! Ik kijk er naar uit.

Ja ik ben het met je eens, vandaar mijn keuze ook voor carb cycling alleen op korte periode kan ik eigenlijk geen resultaat verwachten het duurt wat langer, maar resultaten zijn vaak goed. Kracht wordt behouden of zelfs sterker dat vind ik ook best belangrijk.

Oke prima toch. Is ook wel belangrijk voor in je koppie, dat je kracht blijft behouden.

Misschien gaat het bij mij ook wel aan de te harde kant. Maar ik heb niet zoveel te verliezen. Wil zo snel mogelijk gaan bouwen:)

Gister schoot het in mijn schouder met db bp.
Ik wou niks forceren want het voelde niet goed aan.

Daarom gister wat langer cardio gedaan.

Vandaag. Rug/Benen/Biceps op het programma.
+40min cardio.

Was vannacht wel weer lastig. Met allemaal bitterballen en chocolade en chips op tafel. Gelukkig remt de efedrine ook mijn honger:D

Hoe is je nou schouder nu dan?

Gister schoot het in mijn schouder met db bp.
Ik wou niks forceren want het voelde niet goed aan.

Daarom gister wat langer cardio gedaan.

Vandaag. Rug/Benen/Biceps op het programma.
+40min cardio.

Was vannacht wel weer lastig. Met allemaal bitterballen en chocolade en chips op tafel. Gelukkig remt de efedrine ook mijn honger:D

mijn moeder haalt altijd zoveel troep als ik aan het cutten ben

hoelang duurde het voordat je eca binnen kwam?

Wowh you got the shame mom??

Bij mij dus ook. Als ik lekker aan het bulken ben, is er nooit wat te vrete. Ben blij als ik 1x in de 2weken chips kan eten.

Nu ik aan het cutte ben ligt heel het huis vol met vrete. Chips, chocolade, alles.

Doet ze misschien ook wel express.
Zit nu op dag 16 zonder een woord te hebben gesproken met mijn moeder.
Akward situation thuis.

Wowh you got the shame mom??

Bij mij dus ook. Als ik lekker aan het bulken ben, is er nooit wat te vrete. Ben blij als ik 1x in de 2weken chips kan eten.

Nu ik aan het cutte ben ligt heel het huis vol met vrete. Chips, chocolade, alles.

Doet ze misschien ook wel express.
Zit nu op dag 16 zonder een woord te hebben gesproken met mijn moeder.
Akward situation thuis.

ja ik las het al van je man, lastige situatie maar één van jullie twee zal toch een keer breken. vooral dat van die bulk klopt, als ik easy calorieen moet is er niks in huis

Ja klopt.
Ik wil eerst met mijn Pa praten. Maar die vlucht letterlijk steeds. Gedraagt zich raar.
S avonds kan er gesproken worden. Maar dan zit ik vaak echt in een te harde crash van PWO of ECA. Dan heb ik niet zoveel zin om te praten.

Maar ik weet nu al hoe het gesprek gaat verlopen. Ik krijg toch weer de schuld. Krijg ik al 7 jaar. Ik krijg altijd een tegen antwoord wat nergens op slaat.
Ik ben dat kinderachtige gedoe echt meer dan zat. Bied al mijn hele leve mijn excuus aan, terwijl ik vaak niet de schuldige ben.

Ja klopt.
Ik wil eerst met mijn Pa praten. Maar die vlucht letterlijk steeds. Gedraagt zich raar.
S avonds kan er gesproken worden. Maar dan zit ik vaak echt in een te harde crash van PWO of ECA. Dan heb ik niet zoveel zin om te praten.

Maar ik weet nu al hoe het gesprek gaat verlopen. Ik krijg toch weer de schuld. Krijg ik al 7 jaar. Ik krijg altijd een tegen antwoord wat nergens op slaat.
Ik ben dat kinderachtige gedoe echt meer dan zat. Bied al mijn hele leve mijn excuus aan, terwijl ik vaak niet de schuldige ben.

I feel you bro, paar maanden werken en dan straks op kamers ;) ik heb juist de laatste tijd een veel betere situatie tijd met me zusje, vroeger altijd ruzie maar ik laat het niet meer tot me hoofd komen, uitschelden heb ik al genoeg gedaan tot het punt dat ze soms enorm onzeker kan woorden door wat woorden. ben inmiddels volwassen genoeg op dat gebied om in te zien wie wat moet doen

I feel you bro, paar maanden werken en dan straks op kamers ;) ik heb juist de laatste tijd een veel betere situatie tijd met me zusje, vroeger altijd ruzie maar ik laat het niet meer tot me hoofd komen, uitschelden heb ik al genoeg gedaan tot het punt dat ze soms enorm onzeker kan woorden door wat woorden. ben inmiddels volwassen genoeg op dat gebied om in te zien wie wat moet doen

Oke das goed om te horen en erg verstandig van je.

Met mijn zusje praat ik ook al een lange tijd niet meer, klinkt gezellig he:D.

Maar die heb ook van die rare eigenschappen. Die is altijd sago en gedraagt zich als een varken. Dus die laat ik lekker doen.
Heb de laatste jaren altijd tegen der gedaan, gewoon chill. Maar dan werd ik als nog helemaal uitgescholden.

Maar wat je zegt snel werk vinden en lekker op kamers gaan. Can't wait.

Dat is wel één ****ed up situatie bro.. Sterkte ermee.

Sterkte indeed!

Welke stacker gebruik je?
Zag dat je eca gebruikte, in.

Thnx, heb net met mijn Pa gesproken. En gezegd dat ik wil praten.

Ik gebruik Diamond Labs 30+. Ging ik vorig jaar ook hard op.

Gare verhouding die Diamond Labs, ik had gelezen dat het 1:10:10 moest zijn.

Zelf ga ik denk voor Stacker II

Gare verhouding die Diamond Labs, ik had gelezen dat het 1:10:10 moest zijn.

Zelf ga ik denk voor Stacker II

Moahh vind wel meevallen. 30mg Efedrine is genoeg voor 1 cap.

Er zijn heel veel mensen tevreden over ook. Zoek maar hier op DBB of op andere forums.

****ed up situation brah...
Sterkte.:(

Terug
Naar boven