- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe maar lekker rustig aan, dan ben ik niet de meest skinny dbbér bij festival meets![]()

Nice one.Jij blowt toch veel? Daar kan het inzitten. Ik dacht ook dat ik een lintworm had toen ik nog mr. Stoney was. Of bedoel je nou dat je een langzame hebt?
Jij blowt toch veel? Daar kan het inzitten. Ik dacht ook dat ik een lintworm had toen ik nog mr. Stoney was. Of bedoel je nou dat je een langzame hebt?
Je zei ook een keer dat je weinig at omdat je toch niks deed op een dag, als je dat heel lang hebt gedaan kan je je metabolisme ook een beetje naar de t*ring hebben geholpen.
Doe je wel refeeds enz?

.Gekapt of in ieder geval geminderd brah? Pm me ff hoe je dit voor elkaar hebt gekregen want ben nu wel zwaar geminderd maar heb echt het gevoel alsof ik een tijdbom ben... ben benieuwd of je nog tip / trick heb over dit onderwerpJa blowde veel, maar sinds 2 maanden is dat over. Als ik nu 1x pw blow is dat al veel.
Heb er geen behoefte meer aan.
Maar mijn stofwisseling is traag. Echt mega traag. Van 2500kcal per dag word ik al vet.

) keep it going!Gekapt of in ieder geval geminderd brah? Pm me ff hoe je dit voor elkaar hebt gekregen want ben nu wel zwaar geminderd maar heb echt het gevoel alsof ik een tijdbom ben... ben benieuwd of je nog tip / trick heb over dit onderwerp
Btw nice dat je bent gaan loggen ( kzie um nu pas) keep it going!
In rdam is de kwaliteit slecht?! ( daar haal je altijd toch? ) en ja voorderest valid points maar er dat zijn pure gedachtegangen die je hebt veranderd en hebt toegepast ten goede ( prima zelfs beetje jellyThnx bro.
Nou mijn voornaamste reden is dan ik mijn bankrekening met 200 euro pm zag kelderen. En i got no job.
Ten tweede ik smokte altijd met mijn vrienden. De meeste zijn nu aan het werk of verhuist.
Ten derde de kwaliteit is hier zo vertieft geworden. Ze ****e gewoon met het wiet. De joint gaat steeds uit en werd er naar van.
En de tweede voornaamste reden is dat ik iets van mijn leven nu wil maken. Ik wil mijn studie afmaken. Ik ga steeds meer opbezoek bij mijn familie. Ik denk beter over dingen na.
) maar geen tip of tricks om te zeggen van joh als je op barsten staat gewoon een hoedje opdoen en tellen tot 10 ofzo? ( ja srry alst wat kansloos overkom maar zit tegenwoordig nog maar op 1 gr per dag enja wil helemaal stoppen maar ben bang dat me stoppen dan doorslaan btw heb ook adhd en mede met dat een kort lontje
) Erg knap dat je bent gestopt maat!In rdam is de kwaliteit slecht?! ( daar haal je altijd toch? ) en ja voorderest valid points maar er dat zijn pure gedachtegangen die je hebt veranderd en hebt toegepast ten goede ( prima zelfs beetje jelly) maar geen tip of tricks om te zeggen van joh als je op barsten staat gewoon een hoedje opdoen en tellen tot 10 ofzo? ( ja srry alst wat kansloos overkom maar zit tegenwoordig nog maar op 1 gr per dag enja wil helemaal stoppen maar ben bang dat me stoppen dan doorslaan btw heb ook adhd en mede met dat een kort lontje
) Erg knap dat je bent gestopt maat!
. Probeer het eerst eens te beperken tot alleen wanneer je vrij bent/weekend. En daarna alleen in de avond.Ga aan de roaccutane, word je lekker depressief van en wiet versterkt dat k*tgevoel alleen maar dus dan stop je vanzelf wel. Lekker hoge dosis, dan ga je je lekker k*t voelen.
Ok, slecht voorstel
/ignore

ik ben 22 wil ook wat maken van me leven maarja geld is geen probleem (tot op zeker hoogteHaalde wel eens in Rotterdam idd.
Maar 19/20 keer in Goes. Vaak op dinsdag daar na toe rijden ff chille in de shop. En op vrijdag weer er na toe.
Tips of tricks. Geen idee, heb mij zelf er niet over ingelezen ofzo. Ik ben nu 23jaar en krijg steeds meer het gevoel dat ik echt iets van mijn leven wilt maken.
Inplaats van geld te verspillen aan wiet, wil ik straks een kamer in Rdam. Of ik wil een nieuwere motor.
Ik begin nu ook weer een paar biertjes te waarderen. Weet niet of dat weer goed is. Drink nu ook geen alchol in de cut. Alleen op refeed dagen.
Maar in jouw geval. 1gr best veel aardig wat bro. Probeer het eerst eens te beperken tot alleen wanneer je vrij bent/weekend. En daarna alleen in de avond.
1 ding weet ik veel, stel voor je zelf haalbare doelen. In 1x stoppen is misschien daarom heel moeilijk. Omdat je dan in 1x je chill moment gaat missen.
Ik ben btw niet gestopt ofzo. Van de zomer wordt natuurlijk wel chillen aan het strand enz.

en er is makkelijk goedkoop aan te komen ) 

ik ben 22 wil ook wat maken van me leven maarja geld is geen probleem (tot op zeker hoogteen er is makkelijk goedkoop aan te komen )
woon al op mezelf wil alleen mijn rijbewijs halen waar ik wel geld voor heb maar gewoon te lui voor ben om het te halen waardoor
(Drink geen alcohol meer ( al 5 maanden met uitzondering feestdagen kerst en Oud & Nieuw ) en overige shizz benk helemaal mee gepakt dit is dus me laatste bijltje![]()
Ja 1 gr is ook (te)veel maarja beter dan 3-4-5gr per dag![]()
Lijkt me trouwens idd goed om doelen te behalen die je wel kunt behalen denk dat dat me animo ook vergroot, en gewoon bepaalde dagen wel bepaalde dagen niet...
Igg thx brah voor het advies en srry dat je log 'vervuil'![]()