AndroidHealthClinic

Op na 11% binnen 7 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Ben sinds deze week weer begonne met cutte. In Feb heb ik wel goed getraind, zonder een training over te slaan. Maar met de kou en het cutte was mijn humeur echt niet tof. Ik kon er niet meer volledig 100% voor gaan, wat wel nodig is voor het cutte.

Ik zit ook nog steeds thuis. Nu de temperatuur weer hoger is voel ik mij zelf ook een stuk beter.

BF is een klein beetje opgelopen. Maar goed, de planning is nu toch wel halverwege April klaar te zijn.

Ik wil er goed bijstaan deze zomer. Dat is het doel.
Daarmee bedoel ik max een bf van 12%.

Wou volgende week weer een update doen. Foto's volgend uiteraard ook.

Ben sinds deze week weer begonne met cutte. In Feb heb ik wel goed getraind, zonder een training over te slaan. Maar met de kou en het cutte was mijn humeur echt niet tof. Ik kon er niet meer volledig 100% voor gaan, wat wel nodig is voor het cutte.

wtf is dat nou weer voor k*t smoes.. je laat je goal in de weg staan door een beetje kou ???

Laatst bewerkt:
Good luck bro, zet m op!

bad news, het wordt weer koud ;)

OT: Iig veel suc6 en ik blijf volgen!

Armen en rug zijn een beetje gegroeid.

Terwijl ik aan het cutte bent:o

347z980.jpg

Dit is dus Z1000. Zit weinig kracht in je fysiek , maar je bent nog jong als ik het goed heb. Komt nog wel.

Je traint dus wel nog? Je had je log ook al zo lang niet meer geupdate. Wat zijn je plannen nu?

Ik weet het is waardeloos. Maar lees mijn logje even van het begin door.

Mijn borst is zoals je kan zien echt heel zwak punt, terwijl het kracht niet eens zo waardeloos is. Met een fatsoenlijke borst zou het al veel beter ogen.

In Augustus ga ik weer in bulk mode en weet ik zeker dat ik volgend jaar wel tegen de 90 kilo aanzit.

Je bent wel wat droger aan het worden? De obliques beginnen wat vorm te krijgen wat op je vorige foto nog niet zo was. Lekker doorgaan bro!

Dit is dus Z1000. Zit weinig kracht in je fysiek , maar je bent nog jong als ik het goed heb. Komt nog wel.

:roflol::roflol: Doe eens liev, Kraft! 3/4e van dit forum traint niet tot nauwelijks.

Je traint dus wel nog? Je had je log ook al zo lang niet meer geupdate. Wat zijn je plannen nu?

Natuurlijk. Rond de 11% blijven tot Augustus en dan bulken.

Kwa discipline zit het nou tegenwoordig wel goed. Voeding moet nog stukken beter.

Ik weet het is waardeloos. Maar lees mijn logje even van het begin door.

Mijn borst is zoals je kan zien echt heel zwak punt, terwijl het kracht niet eens zo waardeloos is. Met een fatsoenlijke borst zou het al veel beter ogen.

In Augustus ga ik weer in bulk mode en weet ik zeker dat ik volgend jaar wel tegen de 90 kilo aanzit.

Ik heb vanaf begin aan mee gelezen, maar je update niks vandaar mijn nieuwsgierigheid. Wens je succes man, hoop dat je je doel op korte termijn haalt.

Edit: Je bedoelde Kraft, lol

Je bent wel wat droger aan het worden? De obliques beginnen wat vorm te krijgen wat op je vorige foto nog niet zo was. Lekker doorgaan bro!

:roflol::roflol: Doe eens liev, Kraft! 3/4e van dit forum traint niet tot nauwelijks.

Bedankt bro

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 20:38 ----------

Ik heb vanaf begin aan mee gelezen, maar je update niks vandaar mijn nieuwsgierigheid. Wens je succes man, hoop dat je je doel op korte termijn haalt.

Edit: Je bedoelde Kraft, lol

Bedankt bro. Stoei nog met mijn voeding. Heb nog steeds geen werk. Dus mijn dagelijks activiteiten zijn waardeloos.

Daarnaast is mijn knie naar de t**fus. Kwa cardio kan ik nu alleen fietsen:(

15% denk ik

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 21:18 ----------

Dan heb je juist alle tijd om te trainen, slapen, rusten en goed eten.

Voor iemand met een snelle stofwisseling miss.
Maar ik heb liever toch wat activiteit, vooral nu met mijn knie.

Wil mijn schildklier nog een keer laten testen. Want mijn stofwisseling is nog slechter als die van een oma van 88.

Jij blowt toch veel? Daar kan het inzitten. Ik dacht ook dat ik een lintworm had toen ik nog mr. Stoney was. Of bedoel je nou dat je een langzame hebt?

Terug
Naar boven