Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gruwelijk dit word de algemene dbb wedstrijdlog voor 2008.. hitman voor welke contest(en) ga je
Oke Reus dan doe ik ook mee.
Sta nu op 101,5kg met 6,9%.
Wil ik de 115kg grens bereiken, dan moet ik net zoveel eten als jij man.

Ik wil eerst mijn doel van 115 kilo halen.
Zou mooi zijn om het binnen 6 maanden te realiseren, wordt wel ****ing moeilijk. Want naast het bulken let ik wel heel erg op mijn voeding, met andere woorden ik probeer zoveel mogelijk schoon te eten.
Wil mijn BF niet teveel laten stijgen.
Met mijn lengte van 1.81m zal mijn goal zijn om rond de 100kilo op het podium te gaan.
Indien ik er goed voor sta, zal het rond april/mei zijn.
Zou leuk zijn als Mondher weer een S&F cup organiseerd in Deventer.
Hometown. Anders misschien rond oktober.We shall see.
Tjee, hangt dat daarvan af??
Als je geen vervoer hebt naar bv Rotterdam ofzo, dan breng ik je wel hoor.
Ik dacht dat jullie allemaal wel een afgeragde mercedes hadden met 5 ton op de teller.

wow en jij verdient 2 ton als voorzitter van een stelletje apen ?
wat zijn de eisen? zou er ook wel willen werken![]()
Je moet zeer sterk in je schoenen staan, stressgevoelig zijn.
Het gedrag van onze apen is zeer onvoorspelbaar, dus moet je het onverwachte kunnen verwachten.

Dat appartementje op de achtergrond met die schotel op het balkon woon jij?![]()

De bedoeling is om 10kg netto erbij te hebben in april voor de Holland van de NBBF en daarnaast moet ik veel harder en gestreepter zijn, maar goed laten we eerst maar eens kijken wat het totaal pakket gaat opleveren
Ben je daarvoor al geselecteerd dan?
Ik weet dat je de Atlas heb gedaan, maar dat was geen selectie wedstrijd.
Ik dacht ook dat je dan geselecteerd werd, maar helaas.
Je mag nu een B wedstrijd doen die is 30 Maart in Middelburg en daar kan je je kwalificeren voor het NK.
tenminste zo heb ik het begrepen van hedwig.
Plus moet je nu aanvragen of je nog wel mee mag doen, je hebt de Wabba gedaan en dan heb je kans dat je geschorst word door de NBBF.
Zou het allemaal nog even navragen voor de zekerheid als ik jou was om telleustelling te voorkomen.
Belleke wilde ook met de Atlascup meedoen, helaas mocht dat niet omdat ze aan een andere bond mee had gedaan.

Hoi Reus nog gefeliciteerd met je overwinning.
Dit wat er staat klopt ook in zo verre dat je door je overwinning op de Atlas gekwalificeerd bent voor de Holland, maar (er is altijd een maar) je moet een B wedstrijd doen om te kwalificeren omdat je anders geen B atleet bent (snap je) en alleen als B atleet kan je doorstromen naar de A atleet status ,dus op de Holland. Doordat de eemscup (B wedstrijd) niet door gaat is er de Hercules (B wedstrijd) om B atleten te hebben voor de doorstroming naar de Holland (A).
In het kort:
Je bent 1e op een C wedstrijd dan mag je meedoen aan een A wedstrijd als je ook een B wedstrijd hebt gedraaid voor de B status anders ben je nog steeds een C atleet. Door je overwinning ben je door je deelname aan de Hercules automatisch een B atleet en ga je door naar de Holland. Dit geld echter niet voor de 2e en 3e plaatsen, deze moeten niet alleen meedoen maar ook hoog scoren (in de eerste 3 terecht komen). Vandaar dat een B wedstrijd altijd vlak voor de Holland is, als doorstroming en je, je shape door kan trekken.
Let wel op ! ik las laatst dat je met de WABA ging meedoen, als dit zo is en ze (NBBF) komt erachter dan wordt je voor een jaar geschorst !
Als je vragen hebt dan hoor / lees ik dat van je.
Hedwig