AndroidHealthClinic

Op naar 2008!!!

Oke BB mag dan wel een dure sport zijn, maar als nieuwe voorzitter va de AAA club zit ik toch gauw op een jaarsalaris van rond de 2ton.

:p Alleen de geboden van discretie ontbreken nog.

@ REUS, Ik zou met 900 gram carbs het wel opvoeren en niet in een week direct achterover kijlen, tenzij je er nu al minimaal 700 eet ofzo.

Dan laat je nog ruimte over om te verhogen. Direct 900 gr carbs geeft kans op teveel vetopslag omdat je stofwisseling nog niet hoog genoeg ligt. En bij een plateau heb je dan minder achter de hand, tenzij je nog meer opvoerd. Maar dan is het overkill.

• Topic Starter Topic Starter
:p Alleen de geboden van discretie ontbreken nog.

@ REUS, Ik zou met 900 gram carbs het wel opvoeren en niet in een week direct achterover kijlen, tenzij je er nu al minimaal 700 eet ofzo.

Dan laat je nog ruimte over om te verhogen. Direct 900 gr carbs geeft kans op teveel vetopslag omdat je stofwisseling nog niet hoog genoeg ligt. En bij een plateau heb je dan minder achter de hand, tenzij je nog meer opvoerd. Maar dan is het overkill.

Klopt. Ik at al ruim 600 dus de sprong is niet al te groot;)

Veel succes kerel en ben echt benieuwd wat het gaat geven in je bulk.

Zou leuk zijn als Mondher weer een S&F cup organiseerd in Deventer :(,nee niet geloof ik!!
Artemis Cup Beverwijk...rond die datum

Zou leuk zijn als Mondher weer een S&F cup organiseerd in Deventer :(,nee niet geloof ik!!
Artemis Cup Beverwijk...rond die datum

Zeker weten?.. hmmm jammer.
Dan doe ik maar mee met deze wedstrijd, lijkt me ook leuk.
B&A INTERNATIONAL CLASSICS 2008

Heb al een paar keer mail kontakt met de blonde dame die op de foto staat afgebeeld.
Als er meer liefhebbers zijn, kunnen we gezamenlijk gaan, ze zou het wel leuk vinden als er een groepje uit nederland komt.
BB en dames fitness.
Dus als er geintresseerden zijn, misschien dat we iets kunnen opzetten.

Hoor dat er ook belgen en duitser meedoen!!Maar that 's a rumor ,dus weet het niet zeker!!

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit! Wat een zaal trouwens en laten we het maar niet over de prijzen hebben:eek:

Ziet er goed uit! Wat een zaal trouwens en laten we het maar niet over de prijzen hebben:eek:

Even los van de prijzen, lijkt me een geweldige ervaring op een keer in de States een wedstrijd te draaien.
Ik zal wel wat meer info opvragen over het wedstrijd en alles wat er bij komt kijken. Zal ik wel een nieuwe topic voor openen. Wil Reus zijn topic niet vervuilen, anders heb ik en grote boze reus achter me aan:D

is erg stoer maar helaas geen junioren.. dus ik hou het maar hier in nl:D

Verbaas me hier nog steeds over...voor & na.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hhee hij is nu veel buffer hoor!

Heb al een paar keer mail kontakt met de blonde dame die op de foto staat afgebeeld.
Als er meer liefhebbers zijn, kunnen we gezamenlijk gaan, ze zou het wel leuk vinden als er een groepje uit nederland komt.
BB en dames fitness.

ging wat mis

BB en dames fitness.

Die zullen er wel plenty zijn he

update: vanaf januari gaan we weer hardcore. Iets gas terug huidige stats zijn 94kg bij 9% dat is 5%meer dan op de NAC met 12kg meer aan mijn frame.. En contest prep moet nog beginnen:D

mijn god vriend...... jij eet in je uppie meer dan een somalier in een week schat ik zo, wordt je niet kots misselijk van al dat eten ?!?!?! Ik wil alleen maar RESPECT vermelden, wat een prestatie .....

RESPECT x 10

mijn god vriend...... jij eet in je uppie meer dan een somalier in een week schat ik zo, wordt je niet kots misselijk van al dat eten ?!?!?! Ik wil alleen maar RESPECT vermelden, wat een prestatie .....

RESPECT x 10

Als je hem ziet dan weet je wel waarom hij zoveel eet, tis gewoon een Reus:D
En straks mag ie nog meer eten.

update: vanaf januari gaan we weer hardcore. Iets gas terug huidige stats zijn 94kg bij 9% dat is 5%meer dan op de NAC met 12kg meer aan mijn frame.. En contest prep moet nog beginnen

De NK NAC is naar november verplaatst.
Reden daarvoor is dat ze denken dat er weinig atleten zullen deelnemen vanwege de NK IFBB eind april.

Maar ja, er schijnt een NAC Grand Prix te zijn in België met geldprijzen.
Denk dat ik die pak!

hoerige k*tzooi! ****ign hele planning door de war!

Terug
Naar boven