XXL Nutrition

Op naar de 70 kg met Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Jezus zeg, jouw bench press is echt sterk, ik zit net pas aan de 53! Je squat is ook een stuk sterker. Je deadlift mag wel iets hoger toch? Ik denk dat je deadlift nog wel wat kan stijgen, die zit wel erg dicht bij je squat.

Dankje. :D. En de deadlift kan nog wel wat hoger ja. Merkte ik vooral tijdens de vorige training dat het best makkelijk ging. :D.
Volgende keer misschien eens testen op de 100 kg. :p.

Je gaat hard heljen ! Over een paar maanden druk je 1x100 ;)

Jonge, je ziet zelf toch ook wel dat je keihard vooruit aan het gaan bent ;)

Jonge, je ziet zelf toch ook wel dat je keihard vooruit aan het gaan bent ;)

Ja maar ik begin nu toch te merken dat de squat en benchpress al beginnen te minderen in vooruitgang. Denk dat het niet lang meer gaat duren voor ik vast kom te zitten. Dan geloof ik dat je 3x hetzelfde gewicht moet proberen en als het dan niet lukt even minderen in gewicht.

Vandaag mijn squats terug op 85 kg en extra aandacht voor uitvoering. Vorige keer niet 100% tevreden erover.
BOR toch nog wat hoger vandaag.

MP wil ik gaan voor 35 kg. :D

Volgende keer 100kgsquat 1x en dan 80kg 2x 10x, wedden dat dat lukt? En zo bij elke compound werken!

Volgende keer 100kgsquat 1x en dan 80kg 2x 10x, wedden dat dat lukt? En zo bij elke compound werken!

Dat durft ik nu nog niet. :p. Heb wel een press rack maar de spotters zijn wat kort. Als ik een langere baar heb kan ik tussen mijn press rack squatten en gaat dit wel. Dan kan ik dit wel eens proberen. :p.

Vandaag dus Training 11

Squat:

Warm up:
2x5x25 kg
1x5x30 kg
1x3x50 kg
1x2x70 kg

Werk set:
3x5x85 kg. (Vorm was al iets beter als vorige training. Maar toch nog niet 100%)

MP:

Warm up:
1x5x20 kg
1x3x25 kg
1x2x30 kg

Werkset:
3x5x35 kg (PR)

BOR:

Warm up
1x5x30 kg
1x3x40 kg
1x2x50 kg

Werk Set
3x5x63 kg (PR)

Pull ups.

3x5 Bodyweight

Goed dat je aan je techniek werkt. Keep on going.

Goed bezig! ga deze nu ook volgen, ongeveer zelfde doelen ; )

Ziet er goed uit :D

Gaat inderdaad heel lekker hier man!
Deloaden was volgens mij -10% van het gewicht waar je vast op zit.
Maar je kan dat aanhouden als maatstaaf en zelf even kijken hoe dat voelt;)

Stats na 1 maand toegevoegd aan openingspost.

eventjes kijken, iig goed bezig!

Training 12:

Vandaag besloten om nogmaals met dezelfde gewichten te trainen als de vorige keer aangezien ik niet tevreden was over de techniek tijdens het squatten en bij de benchpress.
Vandaag was ik terug tevreden over de techniek van de benchpress maar de squat nog niet. Vandaar dat ik besloten heb om de volgende workout de squat terug even te resetten naar 75 kg. Zo ga ik extra letten op een zeer diepe uitvoering en dan terug het gewicht omhoog werken.

Ik ben altijd voorstander geweest van het gezegde "It's not about the quantity of the weight but the quality of the movement." Dus daar ga ik nu extra fel op letten. :D

Squat:

Warm up:
2x5x25 kg
1x5x30 kg
1x3x50 kg
1x2x70 kg

Werk set:
3x5x85 kg.

Bench Press:

Warm up:
2x5x20 kg
1x5x30 kg
1x3x40 kg
1x2x50 kg

Werk set:
3x5x60 kg.

Deadlift:

Warm up:
1x5x35 kg
1x3x50 kg
1x2x75 kg

Werk set:
1x5x90 kg.

Dips:

3 x 10 (Bodyweight)

"It's not about the quantity of the weight but the quality of the movement." Yeaaah:cool:

Joun BP en BOR echt netjes!
je BOR elke keer maar 1 kg verhogen? Anyway, 63 kg Super nice:D

Goede insteek. Komt goed!

lekkere training man! ben bijna bang dat je mij inhaalt!

Zo, vanaf vandaag ben ik gestart met een nieuwe stack supplementen. Deze vind je in mijn handtekening. Verder ga ik vandaag bij de training de squat resetten naar 75 kg. En de BOR gaat ook wat terug voor terug op de goede uitvoering te letten. De andere oefeningen blijven allemaal op het oorspronkelijke gewicht. ;)

Training 1:

Vandaag gereset met de squat en BOR voor extra aandacht te geven aan de juiste techniek.

Squat:

Warm up:
- 2x5x20 kg
- 1x5x25 kg
- 1x3x40 kg
- 1x2x55 kg

Werk set:
- 3x5x75 kg

MP:

Warm up:
- 2x5x15 kg
- 1x5x20 kg