Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me dat je zelf moet aanvoelen wanneer je deze nodig hebt. Iemand anders kan dat slecht voor je bepalen.

Ja als je het anders ziet hoor ik het graag. Ben zelf ook nog zo groen als gras op dit gebied.![]()
.Handschoenen is denk ik niks op tegen zeker? Heb zeer fel last van zweethanden dus anders glijdt de halter gewoon los uit mijn handen..
. Probeer het eens zonder handschoenen, die zijn ook niet altijd even gripvast. Doe je mixed grip?Af doen en je handen eerst goed afdrogen of anders magnesium. Voel het ijzer. Probeer het eens zonder handschoenen, die zijn ook niet altijd even gripvast. Doe je mixed grip?

Handschoenen zeker niet doen. Handen drogen en magnesium gebruiken. Heb het nog voor je nagevraagd, maar die belt is niet zo'n groot probleem. Als je voelt dat je hem nodig hebt (bijv. alleen bij werksets) dan gewoon gebruiken.

Ok thanks Mike.Morgen dus squatten zonder belt, denk alleen bij de Deadlifts deze te gebruiken.
![]()
Eerst heb ik Zercher squats gedaan omdat ik geen rack had. Nu heb ik al een rack gekocht en doe ik losse squats. PR staat op 85 kg. Maar achteraf gezien niet tevreden over de uitvoering van deze squats. Nu dus terug op 76 kg en ben ik dit wel. Ga nu rustig terug de gewichten omhoog werken en zorgen dat ik een goede uitvoering blijf behouden.![]()