- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Ik ga jou zeker volgen maat! Je hebt hele goede stats voor jouw leeftijd, en tis altijd leuk om iemand anders te volgen met vergelijkbare stats die ook nog 's fullbody traint.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga jou zeker volgen maat! Je hebt hele goede stats voor jouw leeftijd, en tis altijd leuk om iemand anders te volgen met vergelijkbare stats die ook nog 's fullbody traint.![]()

Aangezien we niet snel zien wat je weegt kun je dat erbij vermelden of alles optellen (bij de chin en dips).
Verder een sterke training

Uhm dit ziet er echt onoverzichtelijk uit nu lijkt het alsof je met 110kg extra die dips deed....
en dan weeg ik 35 KG cker of ik deed een drop set van 110 naar 35 kg 

Hij heeft wel gelijk. Of je meld het totaal gewicht van je dips, of je BW + het gewicht wat je erbij deed. Persoonlijk meld ik het totaal gewicht, dat doe je voor alle overige gewichten ook (barbell + schijven)Uhm dit ziet er echt onoverzichtelijk uit nu lijkt het alsof je met 110kg extra die dips deed....

ik doe voortaan wel:
BW+ tralalala
en dan telkens wege voor t traine, en dan noteer ik me BW aant begin van me post.
![]()

Als je voor die 100kg wil gaan zou ik doen
3x5x50
3x70
1x80
1x90
1x100

Netjes man, die deadlifts.
Al vind ik 8 reps veel bij deadlifts![]()