AndroidHealthClinic

Op weg naar een mooi en fit lichaam

Gezeik met gewrichten altijd meteen aan een fysio voorleggen, en niet aan een huisarts. Die laatste wacht inderdaad altijd twee weken ofzo. Een fysio maakt er tenminste meteen werk van, als dat kan ;). Ik zou daar misschien even langsgaan? :) beterschap in ieder geval.

Denk ook dat dat een beter plan is, om naar de fysio te gaan. Heb je een fysio aan de sportschool verbonden? Die heeft dan vaak wel wat meer inzicht in lifting en wat je kan verbeteren of veranderen.

Ooo heel vervelend, miss is inderdaad fysio wel een goed idee.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal. Ik heb voor aanstaande maandag een afspraak gemaakt bij de fysio :)

Goed zo! Dan weet je gewoon ook meteen wat meer en wat je wel en niet moet doen.

Jep, verstandige keuze denk ik! Ik loop regelmatig te kloten met m'n gewrichten, maar sinds ik elke keer (als ik er na een paar dagen rust nog last van heb, that is) meteen naar de fysio ga, dan ben ik er het snelst van af :) Hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden, maar ik heb er goede ervaringen mee.

Training van gisteren:

Incline bench press
12 x 20kg pr
12 x 25kg pr
10 x 25kg pr
08 x 25kg pr

Pulley
12 x 25kg
12 x 25kg
10 x 25kg
10 x 25kg

Lying overhead triceps bb
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg

Bb curl
12 x 20kg
12 x 20kg
12 x 20kg vpr
10 x 20kg vpr

Db front raises
10 x 6kg pr
10 x 6kg pr
08 x 6kg pr
08 x 6kg pr (5 kg had net iemand voor me gepakt, maar deze kan ik dus ook :D)

Weegschaal gaf vanmorgen 64,5kg aan :D:D:D:D

Lekkere training! super van je weegschaal!

Trainingen gaan goed! Fijn om er zo achter te komen dat je 6kg geowon aan kan met front raises haha! Anders was je er mss niet achter gekomen binnenkort!

Nicee gaat lekker :)

Goed bezig! Leuke manier om erachter te komen dat je toch meer kan dan je dacht haha :D

Haha, voortaan moeten we dus gewoon iemand sturen om jouw laatste PR dumbbells voor je neus weg te pakken, dan komt dat wel goed ;)
Lekker getraind meis!

Veel prs! ! Netjes!!:D

grinnik, je blijft een P(u)rren ;)

Woow meiden! Wat een support :D:D Leuk dit!

Heey allemaal! Gisteren naar de fysio geweest. Het is nog niet helemaal duidelijk wat de oorzaak van mn knieklachten is. Hoogst waarschijnlijk té fanatiek zonder echte opbouw aan het hardlopen geslagen en daardoor dus mn knie overbelast. Ben ook wel toe aan nieuwe hardloopschoenen. Geen 'rare' afwijkingen aan mn knie botten, spieren en pezen dat is uitgesloten. Stabiliteit van mn rechterknie is wel beduidend minder dan links dus moet daar nu oefeningen voor doen. Ook ff kijken in de sportschool of ik meer verschillen kan vinden tussen links en rechts bilspieren/hamstrings/kuiten. Dus daar kan ik vandaag mee aan de slag. Deze week weer terug. Knie gaat wel steeds beter :D

Gelukkig niets ernstigs, met die oefeningen gaat het vast weer een stuk beer :)

In ieder geval goed dat je ernaar hebt laten kijken, en een geruststelling dat er niks serieus mis is. Kun je de boel weer oppakken. Goeie hardloopschoenen zijn heel belangrijk en zeker de investering waard! Als je het zo leuk vindt en graag doet, kijk dan naar een goeie hardloopwinkel. Daar kijken ze naar hoe je loopt en welke schoenen/zolen daar het beste bij passen.

In ieder geval goed dat je ernaar hebt laten kijken, en een geruststelling dat er niks serieus mis is. Kun je de boel weer oppakken. Goeie hardloopschoenen zijn heel belangrijk en zeker de investering waard! Als je het zo leuk vindt en graag doet, kijk dan naar een goeie hardloopwinkel. Daar kijken ze naar hoe je loopt en welke schoenen/zolen daar het beste bij passen.

Ik was al onderweg! haha. Voet- en loopanalyse laten maken in de sportwinkel en schoenen gekocht die t beste bij mn voeten passen :D Ik ben er weer helemaal klaar voor!

welke slofjes heb je?

Terug
Naar boven