- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem jij eens meer dan 1 goed punt van je vriend Wilders op dan.
Meer weten ze niet.Ik hoor hier allochtonen hier alleen zeggen. Stem sp, dan krijg je meer uitkering, 10%Meer weten ze niet.
Dat deed CDA en Pim de pinquin niet toen paars 1 en 2 aan de macht waren.
Pimmetje en CDA zaten zeker te dammen met een kopje koffie en gebak en gingen na het vermaak gezellig kletsen met Kok en Dijkstal met een biertje en wat borrel nootjes. Op gepaste wijzen gingen ze nog even lazer schieten in Scheveningen.
Soms vraag je op het forum wel eens af kunnen de forum leden niet een keer hun gezicht verder kijken dan iemand z'n kont te steken, kijk eens wat verder dan zwart, wit.
Het lijkt me sowieso duidelijk dat een flink deel van de SP stemmers dat doet wegens uitzicht op een hogere uitkering. Als bijstandstrekkkers niet mochten stemmen (het is immers niet hun geld dat wordt uitgegeven) zou de SP er een stuk minder goed voorstaan.

Euhm Rutte lult ook door iedereen heen.
Balkenende net zo en gisteren werd Balkie zwaar geowned over de Irak kwestie.
Het is gewoon jammer dat het CDA makke lammetjes achter zich aan heeft hobbelen.
Veel nieuwe stemmers heeft het CDA er niet bijgekregen.
En denk erom he mensen, allemaal een punaise leggen op het knopje van Marijnissen als je straks gaat stemmen.

En dan buiten wachten op de persoon die je hoorde krijsen en hem een ros verkopen![]()
En denk erom he mensen, allemaal een punaise leggen op het knopje van Marijnissen als je straks gaat stemmen.

En dan buiten wachten op de persoon die je hoorde krijsen en hem een ros verkopen![]()
Wat een haat en frustratie toch weer. Je bijna denken dat rechts gelijk staat aan dom. Maar goed dan bedien ik me van rechtse praktijken. Normen en waarden? Maar goed het zal wel weer worden gebagatiliseerd dat het om een onschuldig grapje gaat en tot nu toe de kogels van links zijn gekomen.

Zeg ik dat dat niet zo is? Jij stopt blijkbaar graag je gezicht in iemands reet.
Alleen ook jij kijkt weer naar het verleden.
Verleden heeft geen mens wat aan.
-Integratie beleid
-Belastingen
-Minimum straffen hoger
-Investeren in bredere/meer wegen
-Dieren in grondwet
-Behoud hypotheekrente aftrek
-Kleinere 2e kamer, minder ambtenaren
Nu jij? wat heeft sp?
Ik hoor hier allochtonen hier alleen zeggen. Stem sp, dan krijg je meer uitkering, 10%Meer weten ze niet.
Niet stressen ouwe.
De nederlaag begint te kriebelen merk ik![]()