MuscleMeat

Op wie ga jij stemmen

Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

  • Ik ga niet stemmen

    Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

    Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

    Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

    Stemmen: 29 14,1%
  • SP

    Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

    Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

    Stemmen: 3 1,5%
  • D66

    Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

    Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor de Dieren

    Stemmen: 1 0,5%
  • Eén NL

    Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

    Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor Nederland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Continue Directe Democratie Partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Liberale Democraten in 17 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Seniorenpartij in 16 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

    Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • SMP in 1 kieskring

    Stemmen: 0 0,0%
  • LRVP - het Zeteltje

    Stemmen: 1 0,5%
  • PVDM en alle overige aardbewoners

    Stemmen: 0 0,0%
  • Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Als ik aan mensen vraag, waarom stem je sp, zeggen ze vaak: weet niet, ik volg de rest...

Wel vreemd dat ze niet 1 goed punt kunnen opnoemen dan..

Noem jij eens meer dan 1 goed punt van je vriend Wilders op dan.
 
Noem jij eens meer dan 1 goed punt van je vriend Wilders op dan.

Meer snelwegen.
Je vroeg er maar om 1:D

En nee, dat is niet slechter voor het milieu.
Weg ligt er al, leg er over al 2 banen bij, en klaar. Het verkeer moet toch van A naar B en dan kun je beter zorgen dat ze zsm weg zijn, want dan is er het minste milieu overlast.

Andere punten kan ik ook nog wel bedenken hoor;)
 
zo
zojuist mijn stem op de heer wilders ingevoerd
karma?
 
WOEI, altijd leuk als je eerst op zwaar verlies hebt gestaan. Zelfs met 5 er bij staan ze nog op verlies bij het VVD.

Balkenende mag als winnaar uit het debat zijn gekomen, voor mij kwam het zwak over. Er is toch niemand die er objectief naar kijkt, dus zo jammer vind ik dat niet eigenlijk. Rechts vind Rutte en Balkenende de winnaars, links vind de anderen (buiten Halsema) de winnaars.

NOU eric IK ben het met je eens hoor DUS NIET zeggen NIEMAND:D
heb ook objectief tegen het debat aangekeken en rutten was k*t en balkenende was zwaar lariekoek.

Noem jij eens meer dan 1 goed punt van je vriend Wilders op dan.

omdat wilders het etiket gekregen heeft van islam denk ook jij daar alleen aan.... dit terwijl je wel objectief naar z;n debat kan kijken
mss moet je er even nog overnadenken ericr op wie je gaat stemmen

Meer snelwegen.
Je vroeg er maar om 1:D

En nee, dat is niet slechter voor het milieu.
Weg ligt er al, leg er over al 2 banen bij, en klaar. Het verkeer moet toch van A naar B en dan kun je beter zorgen dat ze zsm weg zijn, want dan is er het minste milieu overlast.

Andere punten kan ik ook nog wel bedenken hoor;)

:cool: en vele andere
 
Marky, ik hoef nooit na te denken waar ik op stem. Ik ben geen zwevende kiezer. Ik stem al sinds 1994 op de SP en zal dat ook blijven doen. Mijn stem is al vergeven.
 
he dat is nou weer jammer
jij geeft het voorbeeld zoals het niet moet
je blijft net als al die godsdienst stemmers op de CDA stemmen op een partij omdat je er altijd al op stemt
mss moet je eens wat meer orienteren
 
Misschien ook wel niet, zolang de SP de grootste overlap heeft met mijn denkbeelden zal ik daar op stemmen. Heb jij het volledige programma van Wilders al doorgelezen? Weet je dus zeker of die partij ook aansluit bij jouw denkbeelden?
 
geert wilders past in mijn denk beelden
 
Dat vroeg ik niet alleen, heb je ook het programma volledig doorgenomen?
 
Hoeveel hypotheek heb jij op je huis Marky?
 
het is een link naar een groot aantal van de belangrijkste onderdelen heb toevallig op die link geclicked en gekopieer
maar kijk even naar de andere onderwerpen die duidelijk worden weer gegeven
hoef je geen ingewikkeld partij programma voor te gaan lezen
 
En daar zit nou de crux Marky, een partij programma is niet ingewikkeld. Maar goed bij Wilders moge bekend zijn waarom er op hem wordt gestemd, zijn spotjes zijn redelijk one issue.
 
:rolleyes: het word wel een 1 2tje zo zeg

ik zeg gewoon dat een partij programma ingewilkkeld is omdat er legio andere manieren zijn om er achter te komen welke partij voro jou is
en dan hoef je dus niet eens een partij programma te lezen
en ik heb zelf geen enkele van geert wilders spotjes op tv gezien
kijk namenlijk geen tv

edit ZELDEN
 
En daar zit nou de crux Marky, een partij programma is niet ingewikkeld. Maar goed bij Wilders moge bekend zijn waarom er op hem wordt gestemd, zijn spotjes zijn redelijk one issue.

Ja ok maar ik denk dat vele stemmers van de SP zich ook niet veel in vele punten verdiepen, er zullen vooral veel mensen zijn die gaan voor een korte verbetering van hun eigen financiele positie..
 
Ja ok maar ik denk dat vele stemmers van de SP zich ook niet veel in vele punten verdiepen, er zullen vooral veel mensen zijn die gaan voor een korte verbetering van hun eigen financiele positie..

of jan marijnissen gewoon een aardige vent vinden

ik vind geert wilders er persoonlijk niet uit zien maar stem toch op hem
 
Ja ok maar ik denk dat vele stemmers van de SP zich ook niet veel in vele punten verdiepen, er zullen vooral veel mensen zijn die gaan voor een korte verbetering van hun eigen financiele positie..

De nieuwe stemmers op de SP waarschijnlijk niet. Maar verder heeft de SP een groot aantal leden en personen die zich inzetten voor de partij. Zelf doe ik dat overigens niet, ben wel lid.
 
het gaat lekker in de peilingen van gisteren avond laat nog

geert wilders heeft de meerderheid van de kleinere partijen
 
Wat ik zo jammer vind is dat links nooit het fatsoen hebben om iemand uit te praten in een debat.
Met name Bos heeft er een handje fan om ordinair te lopen schreeuwen.
En Halsema met haar domme opmerking over 4000 banen die verdwijnen. Ze stond gewoon weer voor schut.
Toegegeven, Rutte was niet sterk.
Marijnissen kwam weer erg sympatiek voor de dag.

Maar het is makkelijk om tegen de huidige partijen te schoppen. Is altijd makkelijker om in de oppositie te zitten in een debat, want je kan iets bekritiseren.
Echter moeten ze allemaal quit beginnen en alleen lullen over de toekomst ipv het verleden.

Euhm Rutte lult ook door iedereen heen.
Balkenende net zo en gisteren werd Balkie zwaar geowned over de Irak kwestie.
Het is gewoon jammer dat het CDA makke lammetjes achter zich aan heeft hobbelen.
Veel nieuwe stemmers heeft het CDA er niet bijgekregen.
 
Maar het is makkelijk om tegen de huidige partijen te schoppen. Is altijd makkelijker om in de oppositie te zitten in een debat, want je kan iets bekritiseren.
Echter moeten ze allemaal quit beginnen en alleen lullen over de toekomst ipv het verleden.

Dat deed CDA en Pim de pinquin niet toen paars 1 en 2 aan de macht waren.
Pimmetje en CDA zaten zeker te dammen met een kopje koffie en gebak en gingen na het vermaak gezellig kletsen met Kok en Dijkstal met een biertje en wat borrel nootjes. Op gepaste wijzen gingen ze nog even lazer schieten in Scheveningen.

Soms vraag je op het forum wel eens af kunnen de forum leden niet een keer hun gezicht verder kijken dan iemand z'n kont te steken, kijk eens wat verder dan zwart, wit.
 
Back
Naar boven