MuscleMeat

Opa op de ROLLERBANK

Waaaaat wat een waanzinnig verhaal op de vroege ochtend ...
COke in je bidon ... waar krijgen hun die opleiding man .
Ik lig helemaal in een scheur net ..
Die scooter ook die 80 gaat prachtig ..... was ze blond opa ?

heerlijk! Zie die kop van je al helemaal voor me met zo "it wasn't me" look :D

haha rollenbank altijd leuk, mn scooter ging 110,maar ze hebbe de begrenzer toen niet kunne vinden :)

Mooi verhaal Opa :roflol:

Goed begin van een lange werkdag :) Ik ben als 16 jarige ooit eens gepakt maar toen was ik 225 gulden kwijt :(

Kom je weer goed weg. Beleefd blijven werkt inderdaad het beste.

Ik ben vorige week ook nog onder 2 boetes uitgekomen toen ik in een politiecontrole reed. Autopapieren heb ik nooit bij me, maar kreeg er (wederom) een waarschuwing voor.
Mijn knipperlicht weigert soms dienst, zo ook op het bewuste moment. 50 euro boete. Ik zeg nog tegen die vrouw, als hij het zo doet als ik hier wegrijd kom ik terug. Ik ben de bocht nog niet om of ik heb het geluk dat het lampje vrolijk begint te knipperen. Uiteindelijk was ze zo vriendelijk de boete te verscheuren.

De pliesie van tegenwoordig stelt niets meer voor. Het bestaat uit uiterst emotionele en gevoelige tutjes en mietjes. Geen wonder dat ze imago problemen hebben.

:roflol: hahaha geweldig verhaal opa

Mijn scooter kan 16km harder dan het maximum van 45 rijden?
Hoe halen ze het in hun hoofd? Dat ding loopt op de kop af 85!

Op de teller van je scooter ja ;) Die dingen zijn helemaal niet zuiver, Opa. Je hebt gewoon al die tijd met een DIKKE 60 liggen crossen, en dat vond je retehard gaan.

Twijfelt ineens aan alle verhalen die Opa vertelde... :P

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk rijdt ie precies 45 CoD en heb ik de rollerbank een extra zetje gegeven zodat ik toch nog -heel stoer- kon zeggen dat ie te hard reed....
tong.gif

Eigenlijk rijdt ie precies 45 CoD en heb ik de rollerbank een extra zetje gegeven zodat ik toch nog -heel stoer- kon zeggen dat ie te hard reed....
tong.gif

:D

Vijftig euro boete valt toch reuze mee. Ik heb zelf om eerlijk te zijn nog nooit op de rollerbank gestaan, maar heb wel gehoord dat sommige dat ding weer in originele staat moesten brengen. Dat lijkt me pas k*t, als je de originele onderdelen niet meer hebt.

(En echt goed lopen doen ze ook niet meer, wanneer je ze hebt afgevoerd.)

Ik had vroeger een Aprillia Amico die 110 liep, maar er zat nogal een dikke achterband op die niet op de rollerbank paste. :cool:

Mijn god....

Heerlijk dit!

• Topic Starter Topic Starter

Vijftig euro boete valt toch reuze mee. Ik heb zelf om eerlijk te zijn nog nooit op de rollerbank gestaan, maar heb wel gehoord dat sommige dat ding weer in originele staat moesten brengen. Dat lijkt me pas k*t, als je de originele onderdelen niet meer hebt.

(En echt goed lopen doen ze ook niet meer, wanneer je ze hebt afgevoerd.)

Ik heb de originele oderdelen nog liggen. Maar mij werd niks verteld over originele staat terugbrengen.

Acht man, het ligt er ZO aan hoe je de politie benadert!
Andere scootterrijders (popi Jopie jongens) werden van de weg gehaald en meteen een bijdehante smoel opzetten en die kregen meteen een OM verordening. Mijn benadering was correct en netjes en mij werd alleen verteld dat het m isschien wel handig was als ik hem wat zachter liet lopen. ;)

Ik had vroeger een Aprillia Amico die 110 liep, maar er zat nogal een dikke achterband op die niet op de rollerbank paste. :cool:
watvoor band had je dan? m'n broer heeft ook zon ding, misschien wel handig voor hem :P

gilera zulu past ook niet op de roller :P

mijn oplossing voor die rollers is gewoon nooit met de brommer naar school gaan, dan kom je dat volk ook zelden tegen, af en toe eens wat papiercontroles.

OMG wat zijn het ook sukkels daar..... :D

x KW = y snelheid
Hoe zouden ze dat dan doen met een dikke traktor van 10000000kw en een fiat panda van 10kw ??? :D

Terug
Naar boven