specialpaint
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
oke ik ga nog eenmaal reageren en dan niet meer het staat iedereen vrij om te zeggen wat hij ervan vind geen probleem mee
degene die het meest negatief zijn waar zijn jullie foto.s op dbb
? onherkenbaar en een fysiek als biafra schijterds
ik ben 52 jaar en al jaren plaats ik foto.s met mijn gezicht erop mijn fysiek gaan jullie niet halen want de meesten zitten met 25 jaar zo hoog aan de aas dat jullie met 30 jaar op trt moeten en met 40 jaar hart problemen hebben en nog geen wedstrijd hebben gewonnen
maar dit is dbb dat weet ik al jaren het is hier belangrijker om te trollen en bashen dan iets te leren het niveau word met de dag minder in welke sectie je ook komt ecto.s en bro science hebben de overhand vragen jullie je wel eens af waar de oude garde is gebleven met kennis allemaal weggepest hier
tja wou ik even kwijt miss niet zo slim haha maar gelukkig krijg ik genoeg complimenten en uiteindelijk heb ik het voor mijzelf gedaan en ik vind het resultaat prima
opa
---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------
dank je maat
---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------
juist mijn punt ook dank je
degene die het meest negatief zijn waar zijn jullie foto.s op dbb
? onherkenbaar en een fysiek als biafra schijterds ik ben 52 jaar en al jaren plaats ik foto.s met mijn gezicht erop mijn fysiek gaan jullie niet halen want de meesten zitten met 25 jaar zo hoog aan de aas dat jullie met 30 jaar op trt moeten en met 40 jaar hart problemen hebben en nog geen wedstrijd hebben gewonnen
maar dit is dbb dat weet ik al jaren het is hier belangrijker om te trollen en bashen dan iets te leren het niveau word met de dag minder in welke sectie je ook komt ecto.s en bro science hebben de overhand vragen jullie je wel eens af waar de oude garde is gebleven met kennis allemaal weggepest hier
tja wou ik even kwijt miss niet zo slim haha maar gelukkig krijg ik genoeg complimenten en uiteindelijk heb ik het voor mijzelf gedaan en ik vind het resultaat prima
opa
---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------
Goeie Fysiek en mooie foto's opa!
Laat iedereen maar praten. Meesten zullen niet eens zo een fysiek meer hebben als ze jouw leeftijd zijn.
dank je maat
---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------
los vd fotos wil ik wel eens zien met wat voor een fysiek 99% van het forum hier op z'n 40ste of 50ste rondloopt...
juist mijn punt ook dank je

ik doe t je niet na en je hebt de balls om ze te laten zien. Over de setting en uitvoering kun je uren discussiëren..
)..