MuscleMeat

opa.s echte fotoshoot en pensioen

• Topic Starter Topic Starter
oke ik ga nog eenmaal reageren en dan niet meer het staat iedereen vrij om te zeggen wat hij ervan vind geen probleem mee

degene die het meest negatief zijn waar zijn jullie foto.s op dbb ???? onherkenbaar en een fysiek als biafra schijterds

ik ben 52 jaar en al jaren plaats ik foto.s met mijn gezicht erop mijn fysiek gaan jullie niet halen want de meesten zitten met 25 jaar zo hoog aan de aas dat jullie met 30 jaar op trt moeten en met 40 jaar hart problemen hebben en nog geen wedstrijd hebben gewonnen

maar dit is dbb dat weet ik al jaren het is hier belangrijker om te trollen en bashen dan iets te leren het niveau word met de dag minder in welke sectie je ook komt ecto.s en bro science hebben de overhand vragen jullie je wel eens af waar de oude garde is gebleven met kennis allemaal weggepest hier

tja wou ik even kwijt miss niet zo slim haha maar gelukkig krijg ik genoeg complimenten en uiteindelijk heb ik het voor mijzelf gedaan en ik vind het resultaat prima

opa

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Goeie Fysiek en mooie foto's opa!

Laat iedereen maar praten. Meesten zullen niet eens zo een fysiek meer hebben als ze jouw leeftijd zijn.

dank je maat

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

los vd fotos wil ik wel eens zien met wat voor een fysiek 99% van het forum hier op z'n 40ste of 50ste rondloopt...

juist mijn punt ook dank je

Ik vind sommige opmerkingen nergens op slaan. Menig DBB er ziet er op zijn 50 ste niet zo goed uit, als ze al blijven trainen tot die leeftijd.
De keuze om foto's te maken in een werkomgeving snap ik wel. De omgeving is gewoon iets wat jou trekt en waar jij jezelf graag in ziet. Dus laat ze maar kletsen.. ik ben benieuwd of zij ooit als ze 50 zijn een foto durven neerzetten waar net zo een goed fysiek op staat. Denk niet dat het de meeste zal lukken.
Je mag imo trots zijn op je fysiek!

Ik vind sommige opmerkingen nergens op slaan. Menig DBB er ziet er op zijn 50 ste niet zo goed uit, als ze al blijven trainen tot die leeftijd.
De keuze om foto's te maken in een werkomgeving snap ik wel. De omgeving is gewoon iets wat jou trekt en waar jij jezelf graag in ziet. Dus laat ze maar kletsen.. ik ben benieuwd of zij ooit als ze 50 zijn een foto durven neerzetten waar net zo een goed fysiek op staat. Denk niet dat het de meeste zal lukken.

Neuqen jullie ook?

dank je lieve schat

vriend hvjoux

Het lijkt wel of je mohawk scheef zit :roflol:

Respect ;) ik doe t je niet na en je hebt de balls om ze te laten zien. Over de setting en uitvoering kun je uren discussiëren..

Haha goeie irrelevante wedervraag. Maar ik zou t wel weten man, als ik zou moeten kiezen tussen geen foto's of dit soort foto's... how about no.

tja tymboo ieder zijn keuze he maar je weet ook dat ik al jaren met mijn gezicht foto.s post en altijd commentaar krijg van sta je weer onder een boom ofzo nou daarom heb ik hiervoor gekozen en het is mijn werk spuiter vond dat wel interessant jammer dat sommige het niet vinden

opa

En ja hoor meneer reageert alleen weer op de negatieve reacties !!
zoek het uit dan......

Repect opoe!
Veel haters op het forum.

Ziet er goed uit opa! Hoop dat ik er ook nog eens zo uit zie!

En ja hoor meneer reageert alleen weer op de negatieve reacties !!
zoek het uit dan......

ooooooooh sorry the ray jij gaf mij als eerste een compliment dank je hartelijk

ja je kent mij he ?? maar nogmaals bedankt meen ik

opa

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

dank je sticky

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Jij in ieder geval tekort....

laat ze in de waan schat xxxxxxx

mijn comment was trouwens allesbehalve negatief bedoeld...

Mijn reactie was ook positief, ik bedoelde een lieve leuke baby, jeweetwel... Koddig.

Ik vind sommige opmerkingen nergens op slaan. Menig DBB er ziet er op zijn 50 ste niet zo goed uit, als ze al blijven trainen tot die leeftijd. De keuze om foto's te maken in een werkomgeving snap ik wel. De omgeving is gewoon iets wat jou trekt en waar jij jezelf graag in ziet. Dus laat ze maar kletsen.. ik ben benieuwd of zij ooit als ze 50 zijn een foto durven neerzetten waar net zo een goed fysiek op staat. Denk niet dat het de meeste zal lukken. Je mag imo trots zijn op je fysiek!
meneer moet dan vooral de leuke reacties negeren (wat deze man altijd bij mij doet :rolleyes:)..
nee hij blijft nu lekker op negeer staan, ik heb het nu zoveel keer geprobeerd, kook dan lekker gaar in je eigen soap HAHA soap get it...:rolleyes:

mijn comment was trouwens allesbehalve negatief bedoeld...

haha dank je hoor

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

thanks

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

meneer moet dan vooral de leuke reacties negeren (wat deze man altijd bij mij doet :rolleyes:)..
nee hij blijft nu lekker op negeer staan, ik heb het nu zoveel keer geprobeerd, kook dan lekker gaar in je eigen soap HAHA soap get it...:rolleyes:

mijn oude brompot ik bied mijn nederige excuus aan u bent de rots in de branding op dbb voor mij wat heb ik u aangedaan dat ik op negeer sta ik behandel u altijd met respect en neem het voor u op tegen anderen

ik zal u nooit meer negeren oke en met de nodige credits behandelen mijn spijt is groot ik kniel voor u neer en vraag vergiffenis mijn koning van dbb :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

opa uw knecht ;);););)

Niks mis met deze fysiek. Niets dan bewondering voor het resultaat van de jarenlange inzet!
Maar de foto's zijn...van bedenkelijk niveau. Niet zozeer door het model maar gewoon de belichting, cadrage, zw/w tonen, enz... hopelijk is hier geen geld voor betaald!?
Artistieke beelden maken van BB is niet voor iedereen weggelegd.

Terug
Naar boven