XXL Nutrition

Open Sterkste Man Van Vlaanderen 2008

Hopelijk word ik niet laatste :p

Wat betreft Dries: voor zover ik weet is ie nu gestopt met strongman :s

"Teddy" gaat bodybuilding doen.

Ik zie dat ik nog op de lijst sta maar ik doe enkel SM van België mee, zal uiteraard wel aanwezig zijn om Tom & Joe te helpen en te supporteren voor de rest

Wat betreft dries: ik vind het spijtig dat hij niet meedoet, hopelijk gaat alles goed met hem en komt hij nog sterk terug.

Met 6 hollanders, 1 brit, 1 spanjaard onder de deelnemers wordt dit een wedstrijd van zeer hoog niveau! Ik zal blij zijn als ik ergens in de middenmoot kan eindigen.

Ik ben allang blij als ik niet laatste word.

En ik vind het ook erg jammer dat Dries niet meedoet. Hij kan het echt ver schoppen als 'ie wil.

En komen er nog dbb'ers kijken naar deze wedstrijd?

Volgens mij kloppen trouwens de tijden niet in de beginpost en begint de wedstrijd pas om 16.00 uur! (atleten dus een uur eerder aanwezig)
Kan iemand dit bevestigen?

Normaal gezien kom ik wel kijken...:cool:

Klopt Matthieu:

de wedstrijd begint om 16u (atleten moeten aanwezig zijn om 15u)

See you saterday!

• Topic Starter Topic Starter
Yo heren ,

Ja hopelijk worden het een mooie wedstrijd , maar de mensen dat het mij moeilijk kunnen maken of de wedstrijd wat intresant maken , haken op het laaste nippertje af.
Ik had 21 deelnemers en ik schiet en er schieten nu maar 13 deelnemers over en de meerdereheid heeft me deze week maar iets laten weten en sommige daar zou ik niks van geweten hebben als ik ze niet proberen bereiken had.

Dus er zijn nog een paar plaatjes open , dus mensen die nog intresse hebben voor deze zaterdag om een last minit entery te doen het kan nu , laat het me weten.

Bye the way iemand iets gehoort van Jan-Pieter of hij nu mee doet ja of nee.
Hij moet meedoen hij staat op de poster en is de titel verdediger van voorig jaar.
Anders staan we daar mooi voor lul.

Klote dat er zoveel afzeggingen zijn, waarschijnlijk zijn ze bang voor je!

ik kom supporteren :)

Erg jammer idd.. Wie hebben er nu nog meer afgezegd dan Jimmy?

Dit is overigens een unieke kans voor iedereen die altijd zegt dat alle wedstrijden zo snel vol zitten! Doe mee!

Het is niet eens zo heel ver rijden, dus dat is het probleem niet.

(al is het voor Ivo wel belachelijk ver idd ;))

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven