MuscleMeat

Open Sterkste Man Van Vlaanderen 2008

• Topic Starter Topic Starter
Fouad Hsaini
Raymon Merckx
Bass Roesen
Joeri Polfliet
Steven Ringoot
Steve Mestdagh
Steven Coppens
Dries Willeart

Die Hebben allemaal Afgezegt en de meeste op het laaste Nipperke ( zeker de hollanders )
Bij sommige moest ik zelf niet gebeld hebben wist ik van niks en bij de andere moest ik het van andere horen.

De Personen met Blesures versta ik maar de rest ?? NO idea , no Respect...

En Van Jan-Pieter Neuteboom hoor ik ook rare verhalen , ik hoop toch dat hij komt en zijn titel verdedigt en zeker omdat hij op de poster staat anders is da voor het hele publiek teleur stellend.

Mochten er Nederlanders of Belgen nog zin hebben om mee te doen laat het weten ..
Of is nu Iedereen bang van mij , Nu ik terug op mij top begin te komen ;D

Fouad Hsaini
Raymon Merckx
Bass Roesen
Joeri Polfliet
Steven Ringoot
Steve Mestdagh
Steven Coppens
Dries Willeart

Die Hebben allemaal Afgezegt en de meeste op het laaste Nipperke ( zeker de hollanders )
Bij sommige moest ik zelf niet gebeld hebben wist ik van niks en bij de andere moest ik het van andere horen.

De Personen met Blesures versta ik maar de rest ?? NO idea , no Respect...

En Van Jan-Pieter Neuteboom hoor ik ook rare verhalen , ik hoop toch dat hij komt en zijn titel verdedigt en zeker omdat hij op de poster staat anders is da voor het hele publiek teleur stellend.

Mochten er Nederlanders of Belgen nog zin hebben om mee te doen laat het weten ..
Of is nu Iedereen bang van mij , Nu ik terug op mij top begin te komen ;D

Nou Jimmy voor deze reactie van jou kom in nu special op het forum!!
Ik vind het niet netjes wat je neerzet!!!
Dan moet je ook vertellen dat ik niet kom omdat ik een wedstrijd heb in Letland en niet zo reageren vanNo Idea No Respect!!!!
We hebben elkaar notabene zaterdag gesproken!!!
Zo gaan vrienden volgens mij niet met elkaar om???
Ik had graag tegen je gestreden,maar je krijgt niet vaak een kans om in het buitenland tegen andere te staan.Dus vandaar.

Denk niet dat ie op jouw doelde Fouad, je staat er gewoon bij als personen die niet meer meedoen volgens mij :)

Nee , vriend dit is niet bedoelt tegen jou. ( normaal zou je dat moeten weten )

Van jou versta ik dat en er is nog iemand die ik begrijp.
( Moest je niet naar daar gegaan zijn zou ik je persoonlijk naar daar schopen , zo'n mooie kans mag je inderdaad niet laten liggen )

Maar ben ook pissig op de andere gasten op het vallen van de dauw afhaken zonder een rede op te geven en mij de kans geven om andere atleten te zoeken of de kans te geven om mee te doen.
En daarom No Idea , No Respect , versta je...

Ik hoop dat je het er goed doet en ze daar op hun kloten geeft man.
( Ik duim voor je )

En nogmaals , wie het nog ziet zitten en het nog durft om mee te doen , er zijn plaatsen open . Me alleen iets laten weten je stats en wie je bent ( en natuurlijk de zekerheid dat je komt )

Ik kom ook eens kijken en wat pics maken.

Nee , vriend dit is niet bedoelt tegen jou. ( normaal zou je dat moeten weten )

Van jou versta ik dat en er is nog iemand die ik begrijp.
( Moest je niet naar daar gegaan zijn zou ik je persoonlijk naar daar schopen , zo'n mooie kans mag je inderdaad niet laten liggen )

Maar ben ook pissig op de andere gasten op het vallen van de dauw afhaken zonder een rede op te geven en mij de kans geven om andere atleten te zoeken of de kans te geven om mee te doen.
En daarom No Idea , No Respect , versta je...

Ik hoop dat je het er goed doet en ze daar op hun kloten geeft man.
( Ik duim voor je )

En nogmaals , wie het nog ziet zitten en het nog durft om mee te doen , er zijn plaatsen open . Me alleen iets laten weten je stats en wie je bent ( en natuurlijk de zekerheid dat je komt )

Is goed vriend,maar volgens mij doet JP wel mee.
We hebben afgelopen zondag nog samen getraind .
En hoe was Litouwen????

Ahaa Dat is goed dat JP nog mee doet.

Litouwen was voor mij goed en zeer veel geleerd.
Maar ik moet leren omgaan met mijn zenuwen , veel te veel stress.

Ik vondt dat ik Het goed gedaan heb op Dead Lift en De Stenen , ik had de stone circel nog nooit afgemaakt en zeker nog nooit op wedstrijd een steen van 180kg er op gesmeten en nu alle 5 en op 38, .. sec was blij en 5 reps met 325kg zonder straps ja was goed.
En k'was ook blij met het hoog gooien om dat ik dat niet train ( heb de mogelijk ook nog niet ) en nog maar de 2de keer is dat ik het doe .
Heb toch een biervat van 25kg over een hoogte gegooit van 4m40 dus was blij.

Ik weet wat ik nu moet doen om volgend jaar nog sterker en groter te worden ;D

Ahaa Dat is goed dat JP nog mee doet.

Litouwen was voor mij goed en zeer veel geleerd.
Maar ik moet leren omgaan met mijn zenuwen , veel te veel stress.

Ik vondt dat ik Het goed gedaan heb op Dead Lift en De Stenen , ik had de stone circel nog nooit afgemaakt en zeker nog nooit op wedstrijd een steen van 180kg er op gesmeten en nu alle 5 en op 38, .. sec was blij en 5 reps met 325kg zonder straps ja was goed.
En k'was ook blij met het hoog gooien om dat ik dat niet train ( heb de mogelijk ook nog niet ) en nog maar de 2de keer is dat ik het doe .
Heb toch een biervat van 25kg over een hoogte gegooit van 4m40 dus was blij.

Ik weet wat ik nu moet doen om volgend jaar nog sterker en groter te worden ;D

Gefeliciteerd Jimmy,

Mooi dat het zo goed is gegaan en die deadlift is wel sterk!!
Was het een normale deadlift of van hoogte??
Stenen ook zeer goed man

Aan welke wedstrijd doe je mee dan Fouad?

Iig veel succes daar!

Jammer dat je niet mee kan doen in Vlaanderen, ik had graag tegen je gestreden ;) (niet dat ik een kans had gemaakt, maargoed ;) )

Hij gaat meedoen aan een internationale wedstrijd in Letland ( mooie kans )
Kan hij wat meer eer en verdienen dan in Vlaanderen ( dit is alleen maar weg gelegt voor de grote jongen he mannen :) )

En wat die Dead lift betreft het was een gewoone maar met die bollen ( op tv al eens geweest ) maar de bar was veel dikker en de grip was er zo goed als af.
Beestig moeilijk , maar graaf om te doen.

Nog geen nieuwe deelnemers ... ? :(

ik kom kijken... had ook graag meerdere deelnemers gezien.. maar wat niet is, is niet ... als ik wat sterker was geweest deed ik graag mee.. ik hoop dat jullie nog deelnemers vinden

Ja erg jammer dat er niet meer gasten mee doen.. Er zijn toch hier wel een aantal lui die dit niveau wel aankunnen?

Ja erg jammer dat er niet meer gasten mee doen.. Er zijn toch hier wel een aantal lui die dit niveau wel aankunnen?

Het moet ook maar net uitkomen met je trainingen en je planning.

Maarzo ff meedoen is niet erg respectvol omgaan met wedstrijden en andere deelnemers, of je moet zoveel overcapaciteit hebben ;):D

Ik heb besloten om gewoon dit jaar helemaal te wijden aan gymtrainingen en absoluut geen wedstrijden, al zat ik wel even te twijfelen toen ik dit berichtje las, maar dat zullen wel meerdere hebben.
Ook is dit voor mij echt te ver om zomaar even mee te doen. :rolleyes:

Oja, ik snap jouw punt ook wel hoor Mike. En van meer gasten snap ik dat ze niet mee doen.. Maar over het algemeen zitten de wedstrijden heel erg snel vol, en terecht wordt er over geklaagd (zeker als je ziet dat er veel lui op het laatste moment nog afzeggen). Nu is er dan toch de mogelijkheid om mee te doen.. dan is het toch erg jammer dat niemand hiervan gebruikt maakt.

Niemand heeft zin om een week van te voren tijd vrij te maken en vervoer te regelen om een wedstrijd onvoorbereid mee te doen en dus ondermatig te presteren.

Niemand heeft zin om een week van te voren tijd vrij te maken en vervoer te regelen om een wedstrijd onvoorbereid mee te doen en dus ondermatig te presteren.

Ik sta ook pas sinds 2 weken op de lijst...

Voor sommige zou het juist goed zijn om wat ervaring op doen imho.

word al 2wkn gestalked door Simon en Matthieu met de vraag DOE MEE! :P
indeed...bedoel ik heb gister voor het eerst pijn vrij weer gesquat (whooping 100kg) en al ruim 2mnd geen onderdeel aangeraakt.
Tuurlijk Vlaanderen is een machtige mooie wedstrijd en normaal gesproken zou het een mooie competitie met Matthieu Simon Jules etc inhouden, maar om nu onvoorbereid ernaar toe te gaan met extra risico voor me knie..nee bedankt. Liever nu ff terughoudend zijn en straks weer is hardcore onderdelen trainen, zodat ik er volgend jaar sta!

Afgaan niet maar wel onder de maat presteren en je doet juist een wedstrijd om op je best te zijn.

Terug
Naar boven