Fitness Seller

Open Sterkste Man Van Vlaanderen 2008

Afgaan niet maar wel onder de maat presteren en je doet juist een wedstrijd om op je best te zijn.

Dit jaar wil ik gewoon zoveel mogelijk ervaring opdoen en me amuseren. Volgend jaar ga ik me wat aantrekken van rangschikking etc, nu boeit dat niet ( voor mij persoonlijk, voor anderen mss wel ;) ) zolang ik maar men best doe.

Maar dat is natuurlijk mijn doel .. iedereen is anders

Florent Veldeman heeft blijkbaar ook afgezegd ... Daar gaat de Brusselse delegatie

Dit zijn de Deelnemers voor Vlaanderen 2008 ( wat er van over blijft )

- Jimmy Laureys

- Jeffrey Phillips

- Karel VanHulsel

- Tom Mestdagh

- Simon Vogeleare

- Jan-Pieter Neuteboom ( NL )

- David Deams

- Julles Bremers ( NL )

- Alexander Moonen ( NL )

- Juan Carlos Garsia ( SP )

- Joe martin ( GB )

- Matthieu Onderdijk ( NL )

12 deelnemers over.

De persoonen dat uitgevallen zijn ( Blesure's , schrik , geen zin ?? )

- Joeri Polfliet ( uitgevallen )

-Dries Willaert ( uitgevallen )

- Florent VeldeMan ( uitgevallen )

- Fouad Hsaini ( NL ) ( uitgevallen )

- Steve Ringoot ( Uitgevallen )

- Steven Coppens ( Uitgevallen )

- Eddy Van Den Berg ( NL ) ( uitgevallen )

- Steven Mestagh ( uitgevallen )

- Raymond Merckx ( NL ) ( uitgevallen )

- Bas Roessen ( NL ) ( uitgevallen )

Tis best triestig dat er zoveel mensen niet meedoen :s

Ik ga voor een top 10-klassering dan maar !

grappig dat er ook een Spaanjaard en Engelsman tussen zit...

Sucses dan, Mathieu ! :thumbs:

en de rest uiteraard !

Succes aan al degene die toch meedoen !

Ik zal misschien komen kijken, kan het nog niet met zekerheid zeggen doh

En gaan mensen hier nog wilde voorspellingen doen vwb de uitslag? Ik weet iig wel wie er wint ;)

Snoob natuurlijk.

Succes gasten, ik kom wel kijken

Denk je nou echt dat die jonges die uitgevallen zijn schrik hebben? Of geen zin? Wat zijn dat nou voor subjectieve uitlatingen??

Misschien dat ze iets belangrijkers hebben, je weet maar nooit.

Denk je nou echt dat die jonges die uitgevallen zijn schrik hebben? Of geen zin? Wat zijn dat nou voor subjectieve uitlatingen??

Misschien dat ze iets belangrijkers hebben, je weet maar nooit.

Kan me wel voorstellen dat ie boos is. Als je ze een week van te voren moet bellen en er dan achter komt, zijn geen afspraken natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
JA , er zijn 3 jongens die ik begrijp ,m aar de andere 7 niet.
Iets belangrijker en da weten ze toevallig bijna alle 7 op de week zelf .
Komaan gast laat me ni lachen .

Kan me het goed voorstellen.
Soms heb je atleten al maanden geleden moeten weigeren omdat de wedstrijd vol zit. (zou zitten) Als dan andere op het laatste moment afzeggen is dat k*t en onacceptabel ! (overmacht daar gelaten)

ik heb een wilde voorspelling voor de top 3... 1 jimmy 2 JP 3 Alexander

Voor de goede verstaander : ikzelf heb onmiddellijk na de SM van Amsterdam begin juni beslist dat ik 2 wedstrijden zou schrappen (Vlaanderen en Hoekse Waard), en heb dat ook onmiddellijk laten weten (begin juni dus). Dit omdat ik vind dat ik als ex-powerlifter momenteel nog bijna geen enkel event degelijk onder de knie heb, getuigde de afgang op mijn eerste 2 wedstrijden. Maw ik heb geen zin om er een derde keer niks van te bakken, dus schrap ik wat wedstrijden en neem ik mn tijd om events te trainen tot 14 september voor de SM van Belgie. Op dit moment ben ik er echt niet klaar voor : farmers met 130kg red ik niet, een steen op 1m60 leggen ook niet, etc etc... Bovendien zo kort na de vorige tegenslagen heb ik ook gewoon geen zin om wedstrijden te doen. Het is inderdaad knap jammer dat er zoveel mensen afzeggen en zeker vlak voor de wedstrijd, maar wat anderen beslissen daar heb ik niets mee te maken en ik dacht het toch ruim op voorhand te hebben laten weten. Overigens zal ik deze namiddag uiteraard wel gewoon aanwezig zijn om te helpen/coachen of whatever.

@steven: Jammer dat je niet meedoet, maar dit was al wel bekend volgens mij.. ook bij Jimmy. Ik zou het zelf anders aanpakken, maar dat maakt niet uit.

En zo hebben meer jongens een meer dan duidelijke reden.. Verder snap ik ook niet dat er op 't laatste moment zoveel uitvallen.... Desondanks gaan we er maar het beste van te maken vandaag! Ik heb al een plaatsje voormezelf in gedachten...

Tis geweten dat je je 100% voor SM van België aant voorbereiden bent Steven ;) Iets waar ik zelf kan inkomen !

Ik had graag mee willen doen. Ik heb de eerste editie van deze wedstrijd gedaan en dat was een leuke ervaring. Jammer dat ik op vakantie ben (in Vendeé Frankrijk.....ietsje te ver rijden). Maar iedereen succes en ik hoor van Jimmy wel hoe het afgelopen is.

sterkste man nl 2007 nu op tv bezig

Terug
Naar boven