Voor de goede verstaander : ikzelf heb onmiddellijk na de SM van Amsterdam begin juni beslist dat ik 2 wedstrijden zou schrappen (Vlaanderen en Hoekse Waard), en heb dat ook onmiddellijk laten weten (begin juni dus). Dit omdat ik vind dat ik als ex-powerlifter momenteel nog bijna geen enkel event degelijk onder de knie heb, getuigde de afgang op mijn eerste 2 wedstrijden. Maw ik heb geen zin om er een derde keer niks van te bakken, dus schrap ik wat wedstrijden en neem ik mn tijd om events te trainen tot 14 september voor de SM van Belgie. Op dit moment ben ik er echt niet klaar voor : farmers met 130kg red ik niet, een steen op 1m60 leggen ook niet, etc etc... Bovendien zo kort na de vorige tegenslagen heb ik ook gewoon geen zin om wedstrijden te doen. Het is inderdaad knap jammer dat er zoveel mensen afzeggen en zeker vlak voor de wedstrijd, maar wat anderen beslissen daar heb ik niets mee te maken en ik dacht het toch ruim op voorhand te hebben laten weten. Overigens zal ik deze namiddag uiteraard wel gewoon aanwezig zijn om te helpen/coachen of whatever.