AndroidHealthClinic

Open Sterkste Man Van Vlaanderen 2008

damn die gast uit spanje heeft vast geen prettige vliegtuigreis gehad :D

Netjes gedaan Matthieu en Snoob. Felicitaties voor Jimmy uiteraard, heeft ie dik gewonnen?

Zeker.. Maar dat wist ik al wel. Al denk ik wel dat Jimmy nog sterker gaat worden de komende tijd.

Ook nog dank aan de mensen in het publiek die voor me hebben staan schreeuwen, al weet ik niet wie het waren ;)
De wedstrijd zat ook erg goed in elkaar.. Goede organisatie. Dat mag ook zeker gezegd worden!!

Zeker.. Maar dat wist ik al wel. Al denk ik wel dat Jimmy nog sterker gaat worden de komende tijd.

Ook nog dank aan de mensen in het publiek die voor me hebben staan schreeuwen, al weet ik niet wie het waren ;)
De wedstrijd zat ook erg goed in elkaar.. Goede organisatie. Dat mag ook zeker gezegd worden!!

Ja ik was men drinken enzo thuis vergeten in de haast :rolleyes:, stond een frigo met allerlei sportdrank die werd hervuld. Top organisatie, enigste wat jammer was, was het zand bij de sled drag maarja das niets in feite.

Ja hij won alles vrij makkelijk, de Spanjaard is waarschijnlijk brutaal sterk maar miste wat snelheid. Wel vriendelijke gast

Mooi werk, vond het jammer om te zien dat het niet zo lekker ging bij de gp van Nederland. Mooi dat het nu weer de goede kant op gaat.

Ja ik was men drinken enzo thuis vergeten in de haast :rolleyes:, stond een frigo met allerlei sportdrank die werd hervuld. Top organisatie, enigste wat jammer was, was het zand bij de sled drag maarja das niets in feite.

Is idd wel jammer van dat zand (en dat touw bij truckpull). Maar zoals je het zelf ook al zei, iedereen had er last van.

één ding vond ik wel klote, waar was JP ? :s

één ding vond ik wel klote, waar was JP ? :s
haha idd dat vroeg ik me ook al af.

Respect aan de mensen die deelgenomen hebben! Iedereen heeft goede prestaties geleverd.
Jammer dat ik de stones niet meer kon zien omdat ik m'n bus moest halen, zo te zien was het erg leuk.

Mijn verslag van de sterkste man van vlaanderen 2008:

Was behoorlijk zenuwachtig voor de wedstrijd, iets waar ik normaal iets minder last van heb...
Met 11 deelnemers was het een sterk deelnemersveld! Op Tom Mestdagh na was ik de lichtste van de groep met 102kg...

Overhead Medley: Hier had ik naar uitgekeken, de 50kg dumbbell, het 65kg biervat en de 100kg axle wist ik van dat het geen probleem zou opleveren... Toen kwam de 115kg boom, ik nam ff wat meer rust voor deze en heb hem toen in 1x vlot gepresst!! Meteen een PR op de boom terwijl ie in een medley zat! 7de plaats hierop.

Truckpull 6,5 ton 15m
Aangezien ik een van de lichste was had ik niet verwacht hier goed op te scoren, maar het gewicht van de truck viel erg mee en kon erg goed op snelheid komen! 6de plaats hierop!

Farmerswalk medley: 100kg-130kg-155kg over 15m
De 100kg's gingen makkelijk, toen kwamen de 130kg's met een lage uitpak, hoogte vergelijkbaar met een deadlift. Kreeg ze tot 2x toe 10cm los van de grond maar waren gewoon te diep/zwaar voor me... Heb 130-135kg's vaker van stuk onder de knie getild maar dit was me nog te diep.. Samen met nog 2 man gedeeld laatste hierop.(iets wat ik voor de wedstrijd wel verwacht had, dus geen teleurstelling ofzo)

Medley: 300kg Yoke 15m en 280kg sledpull 15m
Had de yoke op training nog nooit in 1x gelopen, iets wat me hier wel lukte! Dus alweer een PR hier!
De slee bestond uit een europallet met de 2 130kg timbers erop. Hij liep echt enorm stroef en heb me compleet suf getrokken eraan, merkte dat hier wat extra lichaamsgewicht wel de doorslag geeft, kwam uiteindelijk tot halverwege. ongeveer 9de hierop. Jammer had wel verwacht de slee te finishen...

Stones of strenght 110-120-125-145-155
De eerste steen moest op 165cm, damned wat een hoogte zeg! Heb m tot 3x tegen de rand gehad en is me 3x terug gevallen op mn kin... Die ziet er nu uit alsof ik een bokser ben die klappen heeft gehad! Haha, jammer, als ik m erop had gekregen waren de 2 stenen erna vast en zeker ook gelukt..

Ben door dit laatse onderdeel van de 7de plak teruggezakt naar de 10de plaats... Wel jammer maar ben totaal niet ontevreden! Heb alles eruit gehaald wat erin zat en een paar PR's gezet! Geeft me vertrouwen in mezelf dat ik het op een wedstrijd ook kan en niet alleen in trainingen..

Mn rainingspartner en goede vriend Alex ging als een speer! Heeft ieder onderdeel tot een einde gebracht en zal met nog wat meer event traingen goed kunnen scoren! Heb een aantal filmpjes van mezelf en alex en zodra ze op de computer staan zal ik ze posten!

Je hebt gestreden Jules ! Die eerste steen was echt nipt man ..

Erg netjes Jules, wel jammer van die stones.

Thanx mannen!

Erg netjes kerel! Super overhead medley trouwens!

Jammer van de stones, anders was je mooi 7de geeindigd. Maar dat weet je zelf als geen ander. Super gedaan maat!

ps. Heb je de elbow sleeves nog gebruikt..?

Ja je hebt goed gestreden Jules! Erg netjes dat je die log uit kon duwen.. Ging ook nog best soepel vond ik.

Wel grappig, jij hebt de punten gepakt op de onderdelen waar ik niet zo goed scoorde, en ik net andersom :)

Thanx Matthieu en Ruben, ja ik heb de elbow en knee sleeves gebruikt en ze voelden erg fijn! Kvond dat je echt goed gepresteerd hebt Mattieu, respect! Simon ook trouwens! Wacht maar tot ik net zo groot ben als jullie!;)
Je stones waren erg goed kerel! had je 5sec meer had de 155 erop gelegen, je was m al aant uitstrekken! Maar dat weet je zelf ook dus de volgende keer liggen ze er gewoon allemaal op!

was een beestige wedstrijd gisteren :d respect voor alle deelnemers :d en @ jimmy : potverdomme man :d BEEESSSTTTT :d 't was echt waard om te zien :d voor de rest echt allemaal goed gestreden

Het was een super wedstijd om naar te kijken! Jullie zijn allemaal tot op het bot gegaan.
Congratz allemaal!
Gelukkig zijn het nog solden matthieu, dan kan je nog snel een nieuwe broek gaan kopen :p

Juan was echt een beast om te zien, in het echt ziet 'ie er nog indrukwekkender uit dan op die foto.

Terug
Naar boven