- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx ivo!Netjes gedaan Matthieu en Snoob. Felicitaties voor Jimmy uiteraard, heeft ie dik gewonnen?
Tnx ivo!
Ja Jimmy heeft elk onderdeel gewonnen! Juan carlos is ook heel erg sterk, maar gewoon minder snel dan Jimmy.

Zeker.. Maar dat wist ik al wel. Al denk ik wel dat Jimmy nog sterker gaat worden de komende tijd.
Ook nog dank aan de mensen in het publiek die voor me hebben staan schreeuwen, al weet ik niet wie het waren
De wedstrijd zat ook erg goed in elkaar.. Goede organisatie. Dat mag ook zeker gezegd worden!!
, stond een frigo met allerlei sportdrank die werd hervuld. Top organisatie, enigste wat jammer was, was het zand bij de sled drag maarja das niets in feite.Ja hij won alles vrij makkelijk, de Spanjaard is waarschijnlijk brutaal sterk maar miste wat snelheid. Wel vriendelijke gast
Ja ik was men drinken enzo thuis vergeten in de haast, stond een frigo met allerlei sportdrank die werd hervuld. Top organisatie, enigste wat jammer was, was het zand bij de sled drag maarja das niets in feite.
haha idd dat vroeg ik me ook al af.