- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Heey, zou je dit schema hier toe kunnen lichten? Want ik snap niet hoe ik het moet lezen![]()
En ik snap niet wat ik nu uit moet gaan leggen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heey, zou je dit schema hier toe kunnen lichten? Want ik snap niet hoe ik het moet lezen![]()

Pfff, is wel erg veel van af man, zat hoop vocht in denk ik dan!
Krijg je van al dat zout en melk.
Maar goed om te weten dat wanneer het er op aankomt mijn armen groter zijn![]()

Hoog volume trainingen tijdens een dieet is sowieso een garantie voor kracht verlies, niet zo gek dus.

Hoog volume trainingen tijdens een dieet is sowieso een garantie voor kracht verlies, niet zo gek dus.
Ja lol idd, wat verwacht je zelf robby.
In de cut + slechte voeding en dan raar opkijken dat je kracht verlies hebt![]()

Ik had het alleen niet in deze mate verwacht. Ben waarschijnlijk wel op tijd gestopt, vandaag lukte nog: 150kg x6 deadlift, 95kg x6 bench, bw+25kg x6 pullup.
Ga nou eens wat kwaliteit voedsel eten voordat je de training de schuld geeft. In de cut is dat toch veel belangrijker dan of je high/low volume doet.
Ga nou eens wat kwaliteit voedsel eten voordat je de training de schuld geeft. In de cut is dat toch veel belangrijker dan of je high/low volume doet.
Nee, macro's zijn het belangrijkst.
@ ophethof, high volume/medium intensity training zou ik tijdens het bulken weer een keer een kans geven.

geen last van gyno hier heur!