XXL Nutrition

Oud en nieuw: The Real Erotic New Years Vibe @ Lexion

1 januari hemkade feestje van crazyland....dat wordt kicken. wel slecht voor mijn cortisol :P

Ja daar moet ik ook nog heen hoorde ik...

Gelukkig slaap ik wel gewoon in de nacht.

• Topic Starter Topic Starter
Nou wij gaan vanavond gewoon heen hoor :).
Mooi oud en nieuw daar vieren en dan lekker doorgaan tot laat in de ochtend :D.

Zie jullie daar wel.
Ciao

Nou, het was een geweldig feest :D
heb het erg naar me zin gehad en me vriend vast ook wel.

Heb genoten van de vele zalen, was lekker afwisseling... en de shows waren ook niet slecht ;)

leuke mensen, geen gezeur of ruzie gewoon normale sfeer.

Super! :)

het was weer gezelig ik heb het uit gehououden den tot 14.30 toen was het ook echt niks meer aan toen gelijk door grgaan naar de hemkade dat was weer top dat heb ik volgehhouden tot 03.00 toen was ikecht hele maal kapot maar ik heb alleen maar purpel gezien van dbb

****, ik had er ook moeten zijn!

kijk voor foto's op:

..::www.LeCock.nl::>>

kun je zien wat er allemaal was die avond.
In ieder geval veel goeds voor het oog ;)
en natuurlijk de lekkerste muziek om op uit je dak te gaan

:thumbup: moet daar toch ook eens naar toe :)

moet je zeker doen is altijd gezelig daar

we kregen kaartjes voor nog een feest daar, alleen ben ze denk kwijt :(

maar ik wil zeker weer eens naar de Lexion toegaan met me vriend.
Vond het er erg gezellig :)

The Real Erotic Vibe laat, naast vrouwen en stellen, ook groepen mannen toe voor zover ik weet. Dan wordt het geen erotisch event meer maar een haantjes-event waar mannen op af komen die op zoek zijn naar vrouwen en denken dat vrouwen die op zulke events zijn, meteen gepakt willen worden.

Goede Erotic Events verbieden de toegang aan groepen mannen of mannen alleen. Er zijn veel fake-events en namaakfeestjes en die laten juist alles toe wat maar binnen komt lopen!

Wel genoeg drugs daar volgens mij ;)

mmm ok, dat klinkt echt onwijze dom dus.....

enne drugs... Niet voor mij!!!
er komt geen gram drugs in mij

Gina, drugs of geen drugs is je eigen keuze. Maar of je lastig gevallen wordt door mannen of niet is geen keuze meer als je op nepfeestjes bent; je moet het maar op de koop toe nemen.

Een goede keuze voor een Erotic Party is Club Sensual.
Altijd erg smaakvol geklede mensen, allemaal 22+, intiem sfeertje alleen de muziek vind ik wat minder.

Club Sensual :: Home

Nou ik was dus aangekomen in de Lex rond 10:30. Vriend van ons moest draaien, maar ja er liepen echt hele bijzondere figuren nog rond dat uur (toch Ratje) :D Wij kwamen daar fris binnen. Was blij dat we weg konden maar helaas moesten we wachten tot 13:30 tot hij klaar was met draaien.

Daarna naar de Hemkade geweest eerst nog rustig maar het kwam allemaal leuk om gang. Heb me goed vermaakt daar.

Rat heeft ook nog met me gebabbeld. Vond het gezellig. Verder geen Dbbers gezien denk ik.

Sowieso lijkt het me niks om op Afters te komen want de figuren die dán nog op 2 benen staan zijn niet de moeite waard...

Ik deed ook iemand een plezier denk ik dat ik meeging daar ging het ook uiteindelijk om. :)

Terug
Naar boven