rat
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Nou ik was dus aangekomen in de Lex rond 10:30. Vriend van ons moest draaien, maar ja er liepen echt hele bijzondere figuren nog rond dat uur (toch Ratje)Wij kwamen daar fris binnen. Was blij dat we weg konden maar helaas moesten we wachten tot 13:30 tot hij klaar was met draaien.
Daarna naar de Hemkade geweest eerst nog rustig maar het kwam allemaal leuk om gang. Heb me goed vermaakt daar.
Rat heeft ook nog met me gebabbeld. Vond het gezellig. Verder geen Dbbers gezien denk ik.
het was heel gezelig ik heb me ook goed vermaakt
Sowieso lijkt het me niks om op Afters te komen want de figuren die dán nog op 2 benen staan zijn niet de moeite waard...
nee afteren is alleen voor echte monsters

Wij kwamen daar fris binnen. Was blij dat we weg konden maar helaas moesten we wachten tot 13:30 tot hij klaar was met draaien. 

Hoeft ook niet, het onderwerp is serieus genoeg en je kunt er genoeg over vertellen. Het viel me met oudjaar ook weer enorm op dat rond half 6 de deejays echt zwaar klote monotoon gingen draaien, er kwamen geen hoogtepunten meer, niets....leeg werd de muziek en leger werd de zaal.
....