AndroidHealthClinic

oud Mensa columnist spreekt zich uit!

Zijn website komt rommelig en populistisch over. Alles behalve een intelligente indruk maakt deze persoon. En zelfs al heeft hij een hoog iq, dan nog kan je een totaal verkeerde visie hebben en feiten verdraaien of halve waarheden verkondigen. Alleen dwazen lopen daar dan in.

n*gers kunnen wel beter rennen.

mensa, de vereniging voor "intelligente" mensen die hun tijd liever spenderen aan ronde tafel gesprekken en kaartspelletjes ipv hun gaven optimaal te benutten, het overgrote deel van die leden zijn niet meer dan gefrustreerde postbodes en ambternaren die met hun iq testje een greintje van respect willen krijgen van de massa, en hun gebrek aan talent trachtten te compenseren :roflol:

Ja en Bobby Fischer had er ook beter aan gedaan als hij zich tot schaken beperkt had. Sommige mensen zijn zo eenzijdig ontwikkeld dat het contrast met de onontwikkelde zijde stuitend is.

• Topic Starter Topic Starter
Dan is het al duidelijk uit wat voor hout hij gesneden is.
Omdat hij een andere visie op een verhaal verwoord?
Daar gaat Tim Wise alleszinds niet akkoord mee. :o
Noem dan ook gelijk über linkse columnist Peter Edel.
Denk dat deze gast ook geen lid van Mensa meer is..
Tuurlijk, maar dat hij er ooit columnist voor was zegt toch al voldoende, dat een organisatie zijn naam beschermt door leden te verwijderen die de mening van de massa aanvechten zegt al genoeg over het hedendaagse systeem.
n*gers kunnen wel beter rennen.
Wie heeft dat ooit ontkent dan?

zwarte vrouwen worden ook niet verkracht.............ze vinden het gewoon lekker!

ik snap de hele redenatie niet helemaal, maar zal wel weer aan mij liggen?

De hangmatten in Afrika zijn zeer geävanceerd btw. Niet alles van daar is slecht.

de mening van de massa aanvechten zegt al genoeg over het hedendaagse systeem.

Waarom altijd vechten tegen het systeem en niet willen zien dat er een kronkel in je eigen hoofd zit? Net een schizofreen die boos is op de hele wereld omdat het hedendaagse systeem die stemmen niet wil horen.

hoe kan je die shit lezen, en dan denken; ja hier ben ik het mee eens, laat ik dit een op een forum posten?

mensa, de vereniging voor "intelligente" mensen die hun tijd liever spenderen aan ronde tafel gesprekken en kaartspelletjes ipv hun gaven optimaal te benutten, het overgrote deel van die leden zijn niet meer dan gefrustreerde postbodes en ambternaren die met hun iq testje een greintje van respect willen krijgen van de massa, en hun gebrek aan talent trachtten te compenseren :roflol:
Velen onder hen bereiken echt totaal niets in het leven. Ze denken en denken maar en lullen een hoop maar doen niets speciaals. Was hier een tijd geleden toch een interview gepost met een Amerikaan die had naar eigen zeggen een hoger iq dan Einstein, maar had een simpele arbeidersjob en dat was het dan. Velen zijn werkloos omdat ze zich nergens kunnen aanpassen of omdat geen enkele job hen past. In plaats van positief bij te dragen, ideeën en oplossingen te bedenken...

Nu ben ik zelf ook geen groot verdediger van de multiculturele samenleving, maar beweren dat immigratie altijd een slechte zaak is , dat bepaalde volkeren niet kunnen integreren en evolueren binnen een voor hen vreemde omgeving is natuurlijk nonsens.

Heb je dit overgetypt of gecopy-paste van z'n site? (ik hoop het eerste voor Brian 'Turdman')

on-topic:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Wat een WANKER. Hoe ****ing sneu ben je als je, om een zweem van geloofwaardigheid te scheppen, je 'credentials' denkt te moeten vermelden? En al helemaal op z'n postsierlijke en arrogante toon. WAAROM (en ik begin me te herhalen) LIJKT AL DIE PSEUDO ONZIN ZO OP ELKAAR? Don't mistake denialism for debate.

Jezus Christus te paard. Wat een berg poep.

Jezus reed op een ezel...........zoals al was voorspeld in het Oude Testament, 700 jaar daarvoor!
:p

Hola, volgens de bijbel reed Jezus op een ezel.(en begonnen ze allemaal hosanna te roepen en shit. (Jezus was iig geen fatsoenlijke leraar. Pythagoras had betere volgelingen if you ask me.) En waarom denk je dat ik er paard van maak? :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Velen onder hen bereiken echt totaal niets in het leven. Ze denken en denken maar en lullen een hoop maar doen niets speciaals. Was hier een tijd geleden toch een interview gepost met een Amerikaan die had naar eigen zeggen een hoger iq dan Einstein, maar had een simpele arbeidersjob en dat was het dan. Velen zijn werkloos omdat ze zich nergens kunnen aanpassen of omdat geen enkele job hen past. In plaats van positief bij te dragen, ideeën en oplossingen te bedenken...

Nu ben ik zelf ook geen groot verdediger van de multiculturele samenleving, maar beweren dat immigratie altijd een slechte zaak is , dat bepaalde volkeren niet kunnen integreren en evolueren binnen een voor hen vreemde omgeving is natuurlijk nonsens.
Je vergeet dat met een grote intelligentie vaak ook een contactstoornis samenhangt. Vaak is het IQ te groot voor deze mensen om hun gedachten te kunnen verwoorden.

Daarbij was Einstein zelf een "wanker" hij nam anderen hun theoriën en verwoorde ze alleen op een meer begrijpelijk manier.

t*ring zeg, zo zie je maar weer dat het weinig zegt hoe goed je bent in het doen van puzzeltjes waaruit je IQ zou moeten blijken. Ik werd al wantrouwend toen hij begon met:

Maar sta me eerst toe mezelf voor te stellen. Ik heet John ‘Birdman’ Bryant. Ik ben de auteur van een veertigtal boeken. Ik ben lid van de legendarische ‘Mensa’, een vereniging voor hoogbegaafden. Mijn werk is door de meest vermaarde mensen op deze aarde aangeprezen, waaronder Nobelprijswinnaars. Ik sta in veel van de standaard biografische referenties, w.o. de bekende ‘Who’s who in America’ en tevens de ‘Who’s who in the world’. Tevens heb ik een website die zich o.a. richt op het doorbreken van het embargo dat er heerst in de systeemmedia over de ware toedracht van ras en aanverwante zaken.

edit: Ik bedoel, ik werd eigenlijk al wantrouwend toen ik de naam van de topic starter las.

Je vergeet dat met een grote intelligentie vaak ook een contactstoornis samenhangt. Vaak is het IQ te groot voor deze mensen om hun gedachten te kunnen verwoorden.

Daarbij was Einstein zelf een "wanker" hij nam anderen hun theoriën en verwoorde ze alleen op een meer begrijpelijk manier.
Juist, een contactstoornis, zou deze man dit ook hebben? Een gebrek aan sociaal inzicht oid?

Geen gebash op mensa jongens. Los anders zelf maar eens een sudoku op in minder dan 2 minuten.

Zoals het wiskundig bewijs voor het bestaan van atomen?

Einstein was een erg vreemde en imo asociale vogel. (men kan de viool niet bespelen na het werken met de hamer) En het is geen geheim dat veel wiskundig werk voor hem gedaan is door belachelijk geniale tijdgenoten. En ook dat hij zijn latere leven tegen de bierkaai heeft gevochten.

Waarom vechten tegen de molenwieken? Het gaat erom dat de theorie van relativiteit werkt.

Gebruik dan Edison en Tesla als voorbeeld. Vind ik een stuk sprekender.

Hola, volgens de bijbel reed Jezus op een ezel.(en begonnen ze allemaal hosanne te roepen en shit. (Jezus was iig geen fatsoenlijke leraar. Pythagoras had betere volgelingen if you ask me.) En waarom denk je dat ik er paard van maak? :D

omdat je nog niet toegelaten bent op Mensa?
:rolleyes:
(ik ook niet hoor, weinig interesse voor overigens)

Terug
Naar boven