Fitness Seller

ouwe man gaat trainen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke dag 200 situps? Wtf

Troll,dit hadden we vorige week ook al :)

Hoe kom je aan dat trainingschema? Ik ben geen pro maar hoezo zou je cgbp gaan doen voor je met borst begint en op armen dag maar 1 oefening voor triceps doen om maar even wat te noemen!

Verder ga ik er niet op in want ik heb geen verstand van aas

Ok, ik begrijp jullie opmerkingen wel, maar ik ben al begonnen met de kuur...
(en absoluut geen troll-er overigens!)

Waarom begin ik nu pas met trainen? Ik heb vroeger wat ge-mini-voetbald en werk sinds mijn 20jaar in de bouw, dan heb je niet echt behoefte aan fysiek opbouwende sporten 's avonds.

Nu op mijn 42ste merk ik toch dat er (weliswaar misschien te laat) iets moet gebeuren, wil ik er binnen 5 jaar niet uitzien als mijn eigen vader.
En nogmaals, ik weet het, het is een gemakkelijke weg, via kuren, maar het is ook een vrij milde kuur omdat het allemaal niet zo vlot meer loopt dan 20 jaar terug. Je wordt ook al vlug als ouwe versleten in de fitnessclub en dat zet een mens dan toch aan het denken.

Ik heb geen zin/tijd/moed om eerst 4-5 jaar te gaan trainen en dan toch een kuurtje test te beginnen. Vandaar mijn vraag, of jullie denken dat ik goed bezig ben. Ik neem foto's voor, tijdens en na en hoop jullie binnen x aantal maanden één en ander te kunnen tonen.

@MichaelFreeFigh: hoeveel hcg zou je zetten en denk je dat ik echt zo veel ga verliezen met Nolva alleen? De meeste gebruiken alleen Nolva met zo een basic kuur, of zie ik dit verkeerd?

Sorry voor mijn late reactie,

De meeste gebruikers zijn ook niet jou leeftijd. Die beginnen allemaal rond hun 20-25 en als ze na hun 30-35ste nog kuren zijn ze 9 van de 10 keer niet meer van plan om totaal off te gaan. Je zegt het zelf al dat je met je leeftijd alles een stuk moeizamer gaat dan vroeger. Je had toch niet verwacht dat je met nolva only net zo snel zou herstellen als een 25 jarige die kuurt? Jou test levens zijn gewoon super laag. Je gaat ze totaal plat leggen... Dan is de vraag hoelang het duurt voordat je test levels weer hetzelfde zijn als voor de kuur. Daar ga je van schrikken en zeker veel mee verliezen. En je zal blijven kuren om niet alles te verliezen, of had je op je leeftijd verwacht dat je alles zal behouden na 1 kuurtje? No way. Zelfs mensen die 25 jaar zijn verliezen uiteindelijk 30-40% na hun kuur. Kan bij jou makkelijk 60-70% zijn (is een wilde gok) .

Voor mij (23 jaar) is 2x 500 iu voldoende om mijn productie op gang te houden, weetniet of leeftijd daarin mee speelt eigenlijk. Misschien wel; en dan denk ik aan 750-1000iu per week.

Deze week nog mee beginnen!

[Link niet meer beschikbaar]

Zoiezo kan niemand voor jou beslissen over aas.
Iedereen heeft zijn reden.

Juist omdat je zo oud bent zou ik zeker beginnen met aas.

Heb je verder nooit geen problemen gehad met je gezondheid (hart)

Drink je aardig alcohol in de week?
Dan pillen niet doen.

Pct ben ik geen voorstander van.
Zeker ivm jou leeftijd. Maar goed, your own decision.

Voedsel:
Zet de cal en eiwit/ koolhydraten en vet er bij.

Zoiezo is je test laag. Voor een kuur.
Wil me wel advies geven maar dan all the way.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kom je aan dat trainingschema? Ik ben geen pro maar hoezo zou je cgbp gaan doen voor je met borst begint en op armen dag maar 1 oefening voor triceps doen om maar even wat te noemen!

Verder ga ik er niet op in want ik heb geen verstand van aas

Is programma wat ikzelf heb opgesteld nav de oefeningen die ikzelf geschikt vindt voor mezelf, rekening houdend met wat ik in huis heb aan materiaal op dit moment.

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Sorry voor mijn late reactie,

De meeste gebruikers zijn ook niet jou leeftijd. Die beginnen allemaal rond hun 20-25 en als ze na hun 30-35ste nog kuren zijn ze 9 van de 10 keer niet meer van plan om totaal off te gaan. Je zegt het zelf al dat je met je leeftijd alles een stuk moeizamer gaat dan vroeger. Je had toch niet verwacht dat je met nolva only net zo snel zou herstellen als een 25 jarige die kuurt? Jou test levens zijn gewoon super laag. Je gaat ze totaal plat leggen... Dan is de vraag hoelang het duurt voordat je test levels weer hetzelfde zijn als voor de kuur. Daar ga je van schrikken en zeker veel mee verliezen. En je zal blijven kuren om niet alles te verliezen, of had je op je leeftijd verwacht dat je alles zal behouden na 1 kuurtje? No way. Zelfs mensen die 25 jaar zijn verliezen uiteindelijk 30-40% na hun kuur. Kan bij jou makkelijk 60-70% zijn (is een wilde gok) .

Voor mij (23 jaar) is 2x 500 iu voldoende om mijn productie op gang te houden, weetniet of leeftijd daarin mee speelt eigenlijk. Misschien wel; en dan denk ik aan 750-1000iu per week.

Deze week nog mee beginnen!

Okay, wat vindt je verder van mijn kuur. Heb ik die goed samengesteld? En waar en hoe zou je me de hcg aanraden? Moet dit wel nog ergens bestellen... Wat doet dit dan meer dan Nolva alleen, wetenschappelijk gezien?

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Zoiezo kan niemand voor jou beslissen over aas.
Iedereen heeft zijn reden.

Juist omdat je zo oud bent zou ik zeker beginnen met aas.

Heb je verder nooit geen problemen gehad met je gezondheid (hart)

Drink je aardig alcohol in de week?
Dan pillen niet doen.

Pct ben ik geen voorstander van.
Zeker ivm jou leeftijd. Maar goed, your own decision.

Voedsel:
Zet de cal en eiwit/ koolhydraten en vet er bij.

Zoiezo is je test laag. Voor een kuur.
Wil me wel advies geven maar dan all the way.

Nee, ben vrij gezond, geen gekende problemen. Wel last van reuma van tijd tot tijd in de schouders en knieën vooral. Hoop dit met test ook wat te verminderen als ik de talrijke teksten over anti-aging er mag bij vernoemen. Alcohol drink ik heel occasioneel eens, eigenlijk doordeweeks nooit. Geen pct??

Okay, wat vindt je verder van mijn kuur. Heb ik die goed samengesteld? En waar en hoe zou je me de hcg aanraden? Moet dit wel nog ergens bestellen... Wat doet dit dan meer dan Nolva alleen, wetenschappelijk gezien?

Goede kuur voor je leeftijd, niet te hoog. Zal je zeker wel wat van gaan merken!

hCG zorgt er simpel gezegd voor dat er signalen naar je zaakje gestuurd gaan worden om te gaan produceren. Hierdoor zal je eigen testo productie niet plat gaan liggen. Dus veel sneller herstel.

hCG spuit je 2x per week in je buikvet met een insuline naald.

Goeie troll toch

Nee, ben vrij gezond, geen gekende problemen. Wel last van reuma van tijd tot tijd in de schouders en knieën vooral. Hoop dit met test ook wat te verminderen als ik de talrijke teksten over anti-aging er mag bij vernoemen. Alcohol drink ik heel occasioneel eens, eigenlijk doordeweeks nooit. Geen pct??[/QUOTE]

Reuma gaat niet echt minder worden denk ik.
Maar ik zou dan kiezen voor een combo van test en deca.

(Een ander vaak gemeld voordeel bij het gebruik van nandrolon zijn de pijn-vrije trainingen, omdat nandrolon de gewrichten smeert. Het slaat veel water (als synoviale vloeistof) op in de gewrichten, wat de impact verzacht van de zware gewichten die gehanteerd worden door bodybuilders en gewichtheffers. )

Pct. Als je pct doet zeker op jou leeftijd. Maak je van je lichaam een achtbaan van hormonen. En kan je grote problemen krijgen met libido en weer op gang krijgen van je eigen test. Wat je al veel leest op dit forum. Belasten en cruise is de toekomst wel als je de voordelen wil behouden van je kuur. Ook zal je dus geen depressies hebben en geen terugval. Dus dat bedoel ik ook met all the way. Als je helemaal er af gaat zal je jezelf rot voelen en weinig tot geen voordeel overhouden. En gooi je geld weg. Dan zien we straks een post van jou, en krijg je reacties als dat is normaal en gewoon afwachten. Dus betekend paar weken no action in bed.

En kom je weer bij zelfde punt en weer ga je weer kuren.
Dus hou je zelf gezond met laag te cruise zo lang als je wilt.

Ik wil even benadrukken, dit is mijn mening.
Sommige zullen hier niet mee eens zijn. Maar alle pro's waar iedereen tegen op kijkt doen niet aan pct. Je moet wel nolva bij de hand houden en kan mast of Winny nemen ivm anti oest. Als het nodig blijkt te zijn.
Bloedonderzoek is ook must om de zoveel tijd.
Wil wel gezond blijven en zo kan je monitoren wat er gebeurt;)

Zoals de link dien ik je deelde, is het bijna normaal tegenwoordig voor man van jou leeftijd. Heb ook stukken gepost bij iemand die erectieproblemen had.

Denk er over na wil je jojo effect of iets voor een betere toekomst.

Ik lees je antwoord wel, dan geef ik je advies over hoeveel en wat je kan nemen .

WE DO THIS FOR LIFE!

Laatst bewerkt:

...
Belasten en cruise is de toekomst wel als je de voordelen wil behouden van je kuur...
...Dus hou je zelf gezond met laag te cruise zo lang als je wilt...

En met belasten en cruise bedoel je blijven kuren zonder te stoppen, of begrijp ik je niet goed? Ben nog geen 60 toch... :)

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

lees dan liever niet mee man, zeer vervelend is dit...

42 jaar, begint met trainen en het gaat niet snel genoeg, dan maar gelijk kuren...:thumbdown::thumbdown::thumbdown:

42 jaar, begint met trainen en het gaat niet snel genoeg, dan maar gelijk kuren...:thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Serieus gast hij vraagt geen toestemming, maar advies.
Je kan dom reageren maar gebruiken doen ze toch wel.
Snap niet dat mensen op dit forum blijven oordelen .
Je kan liever ze veilig op weg helpen.

Als je geen advies hebt, hou dan je mond!

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

En met belasten en cruise bedoel je blijven kuren zonder te stoppen, of begrijp ik je niet goed? Ben nog geen 60 toch... :)

Ik ben 27 en heb behoorlijk wat gekuurt. En ook onveilig, zonder bloedonderzoek.
Ik blast en cruise tegenwoordig omdat ik uit ervaring weet dat het Klote is om terug te vallen je rot te voelen en weer opnieuw te moeten beginnen.

Blast en cruise is dus niet meer stoppen. Sommige stoppen wel na lange tijd voor bv kinderen. Maar dat is niet relevant denk ik?

Zoals ik zei, denk er over na....
Als ik wist wat ik nu weet zou het hoop geld en psychische ellende hebben gescheeld.

Als je voor pct kiest l, no hard feelings :)
Maar daar geloof ik niet meer in. Dus advies wil ik daar niet overgeven. Omdat ik weet dat er over tijdje nieuwe post gaat komen van jou met problemen.

Kijk wat rond op forum en lees over de problemen waar sommige mee zitten die pcten. En let wel dat je niet 1x pct maar elke keer weer terug komt bij dat punt.

Suc6 ;)

Het is mijn mening, dus niet zo op je teentjes getrapt als je mijn mening niet deelt.

Ben daar ook wel klaar mee eerlijk gezegd, al dat ''ge-oordeel''.

Zal ik eens wat vertellen, IEDEREEN hier, is te vroeg begonnen met kuren.

Serieus gast hij vraagt geen toestemming, maar advies.
Je kan dom reageren maar gebruiken doen ze toch wel.
Snap niet dat mensen op dit forum blijven oordelen .
Je kan liever ze veilig op weg helpen.

Als je geen advies hebt, hou dan je mond!

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Ik ben 27 en heb behoorlijk wat gekuurt. En ook onveilig, zonder bloedonderzoek.
Ik blast en cruise tegenwoordig omdat ik uit ervaring weet dat het Klote is om terug te vallen je rot te voelen en weer opnieuw te moeten beginnen.

Blast en cruise is dus niet meer stoppen. Sommige stoppen wel na lange tijd voor bv kinderen. Maar dat is niet relevant denk ik?

Zoals ik zei, denk er over na....
Als ik wist wat ik nu weet zou het hoop geld en psychische ellende hebben gescheeld.

Als je voor pct kiest l, no hard feelings :)
Maar daar geloof ik niet meer in. Dus advies wil ik daar niet overgeven. Omdat ik weet dat er over tijdje nieuwe post gaat komen van jou met problemen.

Kijk wat rond op forum en lees over de problemen waar sommige mee zitten die pcten. En let wel dat je niet 1x pct maar elke keer weer terug komt bij dat punt.

Suc6 ;)

Er zit heel wat logica in jouw theorie natuurlijk. Ik maak dan meteen de bedenking van wat met eventuele prostaatproblemen op lange(re) termijn. Is er een manier om dit te ondervangen (mits natuurlijk het nodige bloedwerk).
Dacht eventueel aan primo...
Je mag me uiteraard altijd adviseren, ik sta open voor correcte raadgeving.
thx!

Alleen een drukbank met losse gewichten en al juice in je lichaam:-) Als je perse alleen thuis wilt trainen en niet op de sportschool dan moet je toch nog op zijn minst het volgende kopen:
- Power Rack met olympische halter/schijven daarmee kan je door de verstelbare safety bars veilig borst/schouders/squaten trainen en nog veel meer (kijk bij Helisports of marktplaats)
- een Pully die zowel een katrol boven en onder heeft (of nog beter 2 pully's zodat je ze tegenover elkaar kan opstellen zoals in de sportschool , wel dezelfde anders heb je er geen **** aan vanwege verschil in weerstand)

Aangezien je nog niets hebt kan je beter eerst naar de sportschool gaan en leren van de apparaten/oefeningen zodat je ze later thuis kan "kopieren"

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven