XXL Nutrition

ouwe man gaat trainen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkeerd

Wat stierenek zegt.

Het maakt trouwens toch niet uit dat er bij je basic fit een scala aan jonge gasten traint.
Dat awkward gevoel heb je toch in het begin, of er nou jonge gasten rondlopen of juist niet
Je bent wellicht niet super zelfverzekerd over je lichaam maar daarom train je ook.

Als het maar niet altijd te druk is, het meest irritante vind ik dat je wacht tot je een ons weegt tot er is een bankje of apparaat vrij komt
Lekker je ding doen, je komt daar immers voor jezelf. Scheelt een hoop geld aan investeren in een eigen gym (op kortere termijn) en als je naar de gym gaat ben je er ook nog eens even uit.
Ik train in een kleinere gym, waar overigens ook een hoop mannen van 40+ trainen

Ask any teenager the effects of steroids, and his mainstream media brainwashing will likely cause him to respond with the three most commonly cited side effects. The first side effect mentioned will likely be liver damage. We all know that injectables don't affect liver function much, and even orals cause rises to levels, which are still typically acceptable.

In most healthy males, only long-term abuse of steroids leads to liver damage. The second side effect he'll recall is acne. While this is unavoidable as skin receptors do react to anabolics, many topical and oral medications exist which can mostly alleviate this problem. This third side effect - harder to determine without a very invasive examination - is prostate damage. Do steroids really cause prostate damage?

For decades, scientists have cited prostate enlargement as a side effect of steroid use. The media has run with this assumption and declared steroids cause prostate cancer. In reality, this is not the case. It is correct that the prostate enlarges when androgens are present in the body. DHT or Testosterone inserted into the body will bind to receptors in the prostate, and new growth will occur as a result. However, once the bodybuilder stops the cycle, the prostate returns to regular size.

There are only two periods of life in which the prostate is enlarged. The first occurs during puberty when the body is producing obscene amounts of testosterone. After that, the prostate remains a constant size for the next 25 to 40 years. As men reach their 40's and 50's, prostate growth does begin again in all men. For men in this position, Dutasteride or Finasteride can help with prostate size reduction as well.

Therefore the average steroid user in his 20s or 30s will experience an enlargement of the prostate, but it will typically be nothing to become alarmed about. This does present an interesting set of risks for steroid users age 40 and above. Their prostate may begin growing naturally. Coupled with anabolic steroid use, real problems can occur.

If you are over age 40 and using steroids, annual prostate exams are essential. Males under the age of 22 should not use steroids. Not only because their prostate may be enlarged, but also because their bodies are already producing levels of testosterone sufficient for muscle growth. Toying with levels at this age can lead to a lifetime requirement of hormone replacement therapy.

http://www.streetdirectory.com/etod...ng-your-prostate-into-dysfunction-uplplw.html

Beste bocap,

Ben zelf ook bezig met een test 500 kuurtje.
Luister goed naar de adviezen die je hier krijgt en stoor je niet aan de bangmakerij die je hier leest.
Maar het belangrijkste is vooral te luisteren naar je eigen lichaam !!!!!!
Als je side's hebt of aan voelt komen leer die dan te herkennen en probeer daar goed mee om te gaan.
AAS is geen exacte wetenschap en ieder lichaam reageert hier anders op, is het over- onder gedoseerd,
zijn je bloedwaardes goed, is je voeding goed, hoe is je conditie ???
Dat soort dingen zijn belangrijk!!
Eenmaal begonnen met een kuur is het moeilijk om ermee te stoppen, maar als je echt voelt dat of de side's of je lichaam aangeeft dat het niet goed gaat, dan gewoon stoppen wachten en nakuren.

Pak niet voor iedere side's die je voelt gelijk een tegen middeltje ( ik heb wat last van puffy nipples, so be it )
Let vooral op je voeding en op onze leeftijd hoef je niet een overkill aan gewicht te doen maar let veel meer op je techniek, dat is 10x zo belangrijk ivm blessures daarna komt het gewicht vanzelf.
De side's die ik heb zijn wat puffy nipples en een sky high libido :) :) damn it feels good
En wat betreft de gym ........ als je vreemd aangekeken word..... **** it zo zijn zij ook begonnen maar dat vergeten de meeste hormonen bommetjes zodra ze een beetje breed gaan lopen.
Je doet dit voor jezelf en hoe zij jou zien moet je schijt aan hebben, mij keken ze ook vreemd aan maar na verloop van tijd zie je toch de waardering en het respect !!!

1 tip: probeer hcg bij je dealer te krijgen en laat dat meelopen ( genoeg sticky's hier over hoe en wat ) dat is echt beter voor je herstel!!
En waarom niet naar 500 test ??
Gr, rob

• Topic Starter Topic Starter
Dit is wat TS vraagt: "Hebben jullie het idee dat ik goed bezig ben? Tips, opmerkingen zijn welkom"
Hij vraagt toch duidelijk om een mening?

Een mening kan je op verschillende manieren geven al dan niet constructief.
Met besluitloos en nietszeggend proza help je niemand...

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Alleen een drukbank met losse gewichten en al juice in je lichaam:-) Als je perse alleen thuis wilt trainen en niet op de sportschool dan moet je toch nog op zijn minst het volgende kopen:
- Power Rack met olympische halter/schijven daarmee kan je door de verstelbare safety bars veilig borst/schouders/squaten trainen en nog veel meer (kijk bij Helisports of marktplaats)
- een Pully die zowel een katrol boven en onder heeft (of nog beter 2 pully's zodat je ze tegenover elkaar kan opstellen zoals in de sportschool , wel dezelfde anders heb je er geen **** aan vanwege verschil in weerstand)

Aangezien je nog niets hebt kan je beter eerst naar de sportschool gaan en leren van de apparaten/oefeningen zodat je ze later thuis kan "kopieren"

Ok hier kan ik iets mee, zoals ik eerder al heb vermeld ben ik de kelder aan het inrichten en heb reeds meer materiaal besteld. Niets wat niet kan opgelost worden, ik train beter en harder alleen. Heb trouwens ruim 7 maand sportschool gedaan en beviel me niet echt, maar thx voor de feedback.

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Beste bocap,

Ben zelf ook bezig met een test 500 kuurtje.
Luister goed naar de adviezen die je hier krijgt en stoor je niet aan de bangmakerij die je hier leest.
Maar het belangrijkste is vooral te luisteren naar je eigen lichaam !!!!!!
Als je side's hebt of aan voelt komen leer die dan te herkennen en probeer daar goed mee om te gaan.
AAS is geen exacte wetenschap en ieder lichaam reageert hier anders op, is het over- onder gedoseerd,
zijn je bloedwaardes goed, is je voeding goed, hoe is je conditie ???
Dat soort dingen zijn belangrijk!!
Eenmaal begonnen met een kuur is het moeilijk om ermee te stoppen, maar als je echt voelt dat of de side's of je lichaam aangeeft dat het niet goed gaat, dan gewoon stoppen wachten en nakuren.

Pak niet voor iedere side's die je voelt gelijk een tegen middeltje ( ik heb wat last van puffy nipples, so be it )
Let vooral op je voeding en op onze leeftijd hoef je niet een overkill aan gewicht te doen maar let veel meer op je techniek, dat is 10x zo belangrijk ivm blessures daarna komt het gewicht vanzelf.
De side's die ik heb zijn wat puffy nipples en een sky high libido :) :) damn it feels good
En wat betreft de gym ........ als je vreemd aangekeken word..... **** it zo zijn zij ook begonnen maar dat vergeten de meeste hormonen bommetjes zodra ze een beetje breed gaan lopen.
Je doet dit voor jezelf en hoe zij jou zien moet je schijt aan hebben, mij keken ze ook vreemd aan maar na verloop van tijd zie je toch de waardering en het respect !!!

1 tip: probeer hcg bij je dealer te krijgen en laat dat meelopen ( genoeg sticky's hier over hoe en wat ) dat is echt beter voor je herstel!!
En waarom niet naar 500 test ??
Gr, rob

Thx 4 the support robbie68.
Waarom geen 500test? Eigenlijk misschien een beetje rare reden, maar de flesjes die ik heb zijn 10ml waarvan 300mg per ml gedoseerd. Rekent dus lekker makkelijk en ik ga er vanuit dat ik op 300 ook wel zal gainen.
Verder een paar concrete vragen:
Ik heb nu reeds twee maal een shotje gezet en de eerste keer niets van pijn gemerkt. Niet bij het zetten en ook niet nadien. Nu, na een paar dagen na de tweede gezet te hebben, heb ik een pijnlijke plek die een klein beetje verhard is. Ik spuit met een 23G (0.6mm) naald van 1" (25mm)lang, dus daaraan zal het wel niet liggen.
Overigens als ik heel eerlijk ben, voel ik na dus ruim twee weken nog geen verschil. Libido is hetzelfde als altijd, maar ik zie of voel geen lichamelijk verschil, zal nog moeten inkicken zeker? Dosis is natuurlijk ook niet zo hoog.
Maakt hcg echt zo'n verschil? wil nu niet meteen een scala aan stuff gaan injecteren. Ben overigens aan het twijfelen of ik pct zou doen zoals eerst gedacht, dan wel blijven doornemen (blast&cruise) in lage concentraties zoals hier ook voorgesteld...
Heb verder de laatste dagen wel last van opgeblazen maag, opgezette bovenste buikspieren (door de winny tabs?)

Wat stierenek zegt.

Het maakt trouwens toch niet uit dat er bij je basic fit een scala aan jonge gasten traint.
Dat awkward gevoel heb je toch in het begin, of er nou jonge gasten rondlopen of juist niet
Je bent wellicht niet super zelfverzekerd over je lichaam maar daarom train je ook.

Als het maar niet altijd te druk is, het meest irritante vind ik dat je wacht tot je een ons weegt tot er is een bankje of apparaat vrij komt
Lekker je ding doen, je komt daar immers voor jezelf. Scheelt een hoop geld aan investeren in een eigen gym (op kortere termijn) en als je naar de gym gaat ben je er ook nog eens even uit.
Ik train in een kleinere gym, waar overigens ook een hoop mannen van 40+ trainen

Ik train bij de concurrent van Basic, heb geen probleem met jonge grut.
Ik was vroeger ook zo jong en vind het leuk om te zien en stoor me totaal niet aan ze.
Zelf lijk ik ook nog eind 20 begin 30 dus ach.

Wat betreft het roiden van TS en denken dat hij oud is etc, je hoeft nog helemaal niet aan dat spul tenzij je het zelf wilt.
Met de huidige supplementen valt er naturel nog zat te behalen.

Ik train bij de concurrent van Basic, heb geen probleem met jonge grut.
Ik was vroeger ook zo jong en vind het leuk om te zien en stoor me totaal niet aan ze.
Zelf lijk ik ook nog eind 20 begin 30 dus ach.

Wat betreft het roiden van TS en denken dat hij oud is etc, je hoeft nog helemaal niet aan dat spul tenzij je het zelf wilt.
Met de huidige supplementen valt er naturel nog zat te behalen.

ik denk eigenlijk niet echt dat ik 'oud' ben hoor... :)

Waar injecteer je dan met die 25mm? In je gluten met 18%? en steek je de naald er helemaal in of maar voor 2/3?

Beste Bocap,

Om met het laatste te beginnen ( even wat wijsheid achteraf ) Kan ik je niet helpen met een gezwollen buik bovenste buikspieren.
Vraag dat aan de mensen die dit herkennen hier op dbb.
Maar nu zie je dat je 2 verschillende AAS tegelijk neemt en niet weet welke AAS dit nou veroorzaakt.
Ik gebruik zelf 0.8x40 mm naalden ( de groene ),
Misschien wat tips die mij hielpen dus is wel persoonlijk.
Pak voor het zetten ff een heet douchje, maak het prikvlak op je bil goed schoon met alcohol, voor je de naald door het rubber prikt van de vial maak ook even het oppervlak ( rubber dopje ) goed schoon met alcohol, leg de naald met test niet zomaar op tafel maar op het alcohol doekje.
Ik word geprikt door een vriendin ( gedipl. verpleegster ) die verspreid injecteert in 1 spier.
De eerste keer vroeg ik of ze nog ging zetten bleek ze al klaar te zijn :) :)
Merkte na 1 week dat mijn oerlelijke buurvrouw toch wel erg mooi was :) :) en na twee weken had ik bij het oppakken van de dumbels al gelijk een knalharde pomp.
Nu heb ik het idee dat er bij het begin van de training er iemand met een fietspomp achter mij mijn spieren staat op te pompen. I love it :) :).
Verder zou ik ff koekelen om te kijken of er meer topic's zijn vwb jou gezwollen buik ???

En wat ik zelf vind is dat je gewoon een kuur moet doen stoppen en nakuren!!!!!
Kijk hoe je herstelt en daarna na een tijdje als het bevalt een tweede er achter aan doen.
Leer eerst je lichaam kennen onder invloed van AAS.

Gr rob

ps; Ik zet de injects om en om !!

Laatst bewerkt:
Gebruik 0.8x40 om op te trekken, 0.7x40 om te zetten. (Voor in bil he) Vind 25mm erg kort.

bocap 42 jaar ,, ouwe man ,,haha ik was 48 jaar toen ik na een pauze van 20 jaar weer begon te trainen en eerst goed ben afgevallen en met 49 jaar weer ging kuren ivm wedstrijd en gelijk met test op 500 en deca op 400 later dat jaar
nog zelfs aan de tren

moet wel toegeven dat de groei en herstel idd erg veel langzamer gaat als de jongere garde daar doe je niks aan dat heeft met onze leeftijd te maken maar ik ging vooruit en voelde mij goed jou keus om niet in een sportschool te trainen is je eigen ding ik vond het fijn en merkte dat de meeste jongeren mij niet konden bijhouden en er toch wel een soort respect was

nu train ik idd thuis in mijn home gym en bevalt mij beter hoor ik train nu voor de lol maar gebruik niet meer

en altijd hcg mee laten lopen en absoluut nakuren zeker wij ouderen lees de topics van ,, getxxl ,, zeer goede info

wbt jou bolle buik die heb ik ook krijg hem met geen mogelijkheid weg- dieet -cutten etc werkt niet orgaanvet dacht ik is het ook niet ik ben klein 1.60m heeft ook met mijn bouw te maken maar het rare is hoe je loopt of staat want mijn abs zitten er echt zichtbaar onder vacuum oefeningen willen wel helpen ik stoor mij er niet meer aan ik wil gewoon massa hebben en hoef niet op 8-10 % te staan nu sta ik op zo.n 12-14 % prima maar weeg wel 80kg.
en armen van 42 cm koud en voel mij goed

veel succes met je kuur en luister naar het advies wat je krijgt zitten ervaren jongens hier met kennis ondanks dat ze miss de helft jonger zijn dan ons tijden veranderen het kuren ook daar ben ik nu ook achter

gr opa

Ben je wel, alleen wil je het niet weten :D

Valt mee hoor begin 40, je ken nog prima knallen in de gym.

Ook mogelijk :)

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Waar injecteer je dan met die 25mm? In je gluten met 18%? en steek je de naald er helemaal in of maar voor 2/3?

Idd bovenste quadrant, naald er helemaal is.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Gebruik 0.8x40 om op te trekken, 0.7x40 om te zetten. (Voor in bil he) Vind 25mm erg kort.

Misschien idd wat kort, maar dit heb ik hier voorhanden. Zit wel echt in de spier hoor, zo veel spek heb ik nu ook weer niet...:D

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

bocap 42 jaar ,, ouwe man ,,haha ik was 48 jaar toen ik na een pauze van 20 jaar weer begon te trainen en eerst goed ben afgevallen en met 49 jaar weer ging kuren ivm wedstrijd en gelijk met test op 500 en deca op 400 later dat jaar
nog zelfs aan de tren

moet wel toegeven dat de groei en herstel idd erg veel langzamer gaat als de jongere garde daar doe je niks aan dat heeft met onze leeftijd te maken maar ik ging vooruit en voelde mij goed jou keus om niet in een sportschool te trainen is je eigen ding ik vond het fijn en merkte dat de meeste jongeren mij niet konden bijhouden en er toch wel een soort respect was

nu train ik idd thuis in mijn home gym en bevalt mij beter hoor ik train nu voor de lol maar gebruik niet meer

en altijd hcg mee laten lopen en absoluut nakuren zeker wij ouderen lees de topics van ,, getxxl ,, zeer goede info

wbt jou bolle buik die heb ik ook krijg hem met geen mogelijkheid weg- dieet -cutten etc werkt niet orgaanvet dacht ik is het ook niet ik ben klein 1.60m heeft ook met mijn bouw te maken maar het rare is hoe je loopt of staat want mijn abs zitten er echt zichtbaar onder vacuum oefeningen willen wel helpen ik stoor mij er niet meer aan ik wil gewoon massa hebben en hoef niet op 8-10 % te staan nu sta ik op zo.n 12-14 % prima maar weeg wel 80kg.
en armen van 42 cm koud en voel mij goed

veel succes met je kuur en luister naar het advies wat je krijgt zitten ervaren jongens hier met kennis ondanks dat ze miss de helft jonger zijn dan ons tijden veranderen het kuren ook daar ben ik nu ook achter

gr opa

Respect specialpaint! Hoop binnen 10 jaar hetzelfde te kunnen zeggen :)

Als ik je goed begrijp, ben je als ervaringsdeskundige dus niet te vinden voor blast&cruise, maar wél voor pct?
Wat betreft HCG, ik heb er nog geen in huis, hoeveel voorzie ik er best dan en hoeveel/wanneer zet ik dat dan best?

Enig idee wanneer ik zo ongeveer enige merkbare resultaten zou beginnen zien van mijn kuur?
Zou jij er iets aan veranderen? Mijn doel is niet om wedstrijden te gaan meedoen. Wil er alleen wat beter gaan uitzien en mijn verloren gegane fysiek wat terugvinden...

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Misschien idd wat kort, maar dit heb ik hier voorhanden. Zit wel echt in de spier hoor, zo veel spek heb ik nu ook weer niet...:D

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Als ik je goed begrijp, ben je als ervaringsdeskundige dus niet te vinden voor blast&cruise, maar wél voor pct?
Wat betreft HCG, ik heb er nog geen in huis, hoeveel voorzie ik er best dan en hoeveel/wanneer zet ik dat dan best?

Enig idee wanneer ik zo ongeveer enige merkbare resultaten zou beginnen zien van mijn kuur?
Zou jij er iets aan veranderen? Mijn doel is niet om wedstrijden te gaan meedoen. Wil er alleen wat beter gaan uitzien en mijn verloren gegane fysiek wat terugvinden...
2x 500 IU HCG per week, vanaf zo snel mogelijk t/m de eerste week van de nakuur. Dus reken zelf maar uit ;)

interessante link gevonden met betrekking tot cutten...

interessante link gevonden met betrekking tot cutten...:

http://www.simplyshredded.com/the-d...-all-year-a-simple-approach-to-nutrition.html

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

2x 500 IU HCG per week, vanaf zo snel mogelijk t/m de eerste week van de nakuur. Dus reken zelf maar uit ;)

En als ik het goed heb wordt dit verkocht in poedervorm en moet dit zelf gemengd worden met bac water , verdeeld worden en gekoeld/ingevroren te bewaren?

Als ik het goed uitreken dus om de 4 dagen (telkens drie dagen tussen laten en 500IU/shot)?

Laatst bewerkt:
interessante link gevonden met betrekking tot cutten...:

http://www.simplyshredded.com/the-d...-all-year-a-simple-approach-to-nutrition.html

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

En als ik het goed heb wordt dit verkocht in poedervorm en moet dit zelf gemengd worden met bac water , verdeeld worden en gekoeld/ingevroren te bewaren?

Als ik het goed uitreken dus om de 4 dagen (telkens drie dagen tussen laten en 500IU/shot)?
Ja, ingevroren is het handigst want anders blijft het kort houdbaar, gewoon 2x per week dus bijvoorbeeld maandag en donderdag, 500 IU per shot ja.

ik weet niks meer als veel anderen hier maar test-e kickt pas in na ongeveer 4 weken vandaar doen velen een kickstart met een oral en persoonlijk zou ik er een test-only van maken en de test op 500mg
zetten voor 12 weken en dan 2 weken wachten en nakuur met nolvadex doen en idd meteen met hcg
beginnen

en 1 ding weet ik wel zeker zeg niet dat dit maar eenmalig is begin je te kuren komen er meer

later zou je op TRT kunnen gaan zou ik ook graag willen maar mag niet van thuisfront

gr opa

Het beste wat je nu kunt doen is naar een goede sportschool gaan, dus niet naar Basic Fit. Leuke Planet Fitness-marketing hoor dat zooitje ongeregeld, maar dat is natuurlijk niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven