XXL Nutrition

ouwe man gaat trainen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnenkant? Waar heb je gezet dan :P Ik heb best wel es pijn gehad na een inject maar nog nooit aan de binnenkant van m'n quads.

• Topic Starter Topic Starter
Binnenkant? Waar heb je gezet dan :P Ik heb best wel es pijn gehad na een inject maar nog nooit aan de binnenkant van m'n quads.

Binnenkant quad onderaan links in mn rechterquad. Druppelvormige spier links boven knie. (Vastus medialis)

Op dit moment echt wel zeer pijnlijk. Er net van wakker geworden. Ziet er ook rood en gezwollen uit (onregelmatige vlek) dus ik ga ervan uit dat de spier ontstoken is. Besmetting kan in principe niet omdat ik zeer goed ontsmet (handen, inject plaats en fles zelf alvorens te prikken), maar is altijd een mogelijkheid...

Ga nu wat ibuprofen innemen en kijken wat het doet morgen, vandaag klotedag gehad opwerk wegens de pijn...

Iemand een idee welke antibiotica meestal wordt voorgeschreven bij dergelijke onverhoopte ontsteking/besmetting?

Binnenkant quad onderaan links in mn rechterquad. Druppelvormige spier links boven knie. (Vastus medialis)

Op dit moment echt wel zeer pijnlijk. Er net van wakker geworden. Ziet er ook rood en gezwollen uit (onregelmatige vlek) dus ik ga ervan uit dat de spier ontstoken is. Besmetting kan in principe niet omdat ik zeer goed ontsmet (handen, inject plaats en fles zelf alvorens te prikken), maar is altijd een mogelijkheid...

Ga nu wat ibuprofen innemen en kijken wat het doet morgen, vandaag klotedag gehad opwerk wegens de pijn...

Iemand een idee welke antibiotica meestal wordt voorgeschreven bij dergelijke onverhoopte ontsteking/besmetting?

Heb even een plaatje opgezocht maar ik zet hem zoals hier ook aangewezen wordt.
Heb wel eens dat ik wat voel maar niet meer als dat

ImageUploadedByTapatalk1402555178.231614.jpg

Haha in de teardrop zetten schijnt inderdaad ****ed up pijn te doen, dat heb ik vaker gehoord. Moet je ook niet doen kerel, kijk eens op www.spotinjections.com

ja nu weet ik het ook... :-p

Komt wel goed zeker... squats zitten er jammer genoeg niet in voor deze week.

Een maar deed dat, en zijn knie zag er 5 dagen lang uit alsof ie een tumor had van de vocht.

Heb even een plaatje opgezocht maar ik zet hem zoals hier ook aangewezen wordt.
Heb wel eens dat ik wat voel maar niet meer als dat
ImageUploadedByTapatalk1402555178.231614.jpg

gebruikte ook dit plaatje eerste keer
en trok meteen eerste x inject 2 x bloed

zet hem nu helemaal rechts boven aan in het hoekje en gaat goed

heb wel witte pigment vlekken kan dit komen door het prikken of misschien zat het er al maar is het nooit opgevallen iemand?

nog nooit van een stang en schijven gehoord Stierennek? tssss....

Wil ff melden dat sinds deze ochtend de roodheid en zwelling is verdwenen. Voor wie interesse heeft, ik heb dagelijks 800mg Brufen genomen (ibuprofen) en was begonnen aan Ciproxine kuur maar inmiddels terug gestopt hiermee wegens maaglast.
Pijn is er wel nog, maar draaglijk. Moraal van het verhaal, dinsdag gaat het naaldje terug in de glute...

Verder toch ook meegeven dat nu na een aantal weken ik ook wel begin te merken dat de gear aan het werken is geslagen. Ik ben een 1.2kg bijgekomen en zie duidelijk meer afgelijndheid/aders (vooral in schouders).

Bijwerking: enorm vette huid (ben dan ook kaalgeschoren en dus geen haar om dit ergens te verbergen), libido = still going strong maar niet echt verandering.

Overall, een goed gevoel...

ben benieuwd wat deze kuur je brengt.. ik ga het zeker volgen

stoppen met de kuur en gewoon trainen maat

vraagje: Ik heb het moeilijk om specifiek de bovenste helft van mijn pecs voldoende mee te laten ontwikkelen.
Zijn er onder jullie die tips hebben over hoe deze spieren wat meer te isoleren en mee te laten volgen met de rest?

Als je nou van je 20e tot je 30e getraind had, dan kon ik begrijpen dat je ff je lichaam wilt terugwinnen en een cycle pakt.
Maar je hebt gewoonweg geen ervaring in de gym en hoe je specifiek je spieren moet aanspreken, dit kost gewoon tijd.

Maar het is je eigen keuze natuurlijk en je zet het tenminste wel hier op het forum voor advies, succes.

Kan ik mooi mezelf even quoten.

We kunnen nu wel oefeningen aan je geven en maniertjes, maar het belangrijkste is gewoon een pak ervaring met trainen en dit mis je.

vraagje: Ik heb het moeilijk om specifiek de bovenste helft van mijn pecs voldoende mee te laten ontwikkelen.
Zijn er onder jullie die tips hebben over hoe deze spieren wat meer te isoleren en mee te laten volgen met de rest?

Een incline press... maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel bedacht

Teardropje is idd pijnlijk, zeker de eerste keren! Dacht ook dat was eens maar nooooooit meer....
Maar prik er zelf nu op aanraden van hier maximaal 1 ml per keer in en dat gaat eigenlijk altijd goed. Vind het nu een van de fijnste plekken, kan mooi tussen de aders prikken etc.

Maar rood en gezwollen is niet goed nee. Wel diep genoeg gezeten? (stomme vraag eig)
Had je er geen koorts bij btw? Tenminste, voordat je die ibu naar binnen werkte :p

Hou wel ff in de gaten of je het straks ook niet in je glute krijgt... Ik kreeg het ook eens spontaan van de een op andere dag, halverwege een vial. Strange stuff.

Maak even een trainingslogje of kuurlogje aan aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven