Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnenkant? Waar heb je gezet danIk heb best wel es pijn gehad na een inject maar nog nooit aan de binnenkant van m'n quads.
Binnenkant quad onderaan links in mn rechterquad. Druppelvormige spier links boven knie. (Vastus medialis)
Op dit moment echt wel zeer pijnlijk. Er net van wakker geworden. Ziet er ook rood en gezwollen uit (onregelmatige vlek) dus ik ga ervan uit dat de spier ontstoken is. Besmetting kan in principe niet omdat ik zeer goed ontsmet (handen, inject plaats en fles zelf alvorens te prikken), maar is altijd een mogelijkheid...
Ga nu wat ibuprofen innemen en kijken wat het doet morgen, vandaag klotedag gehad opwerk wegens de pijn...
Iemand een idee welke antibiotica meestal wordt voorgeschreven bij dergelijke onverhoopte ontsteking/besmetting?
Haha in de teardrop zetten schijnt inderdaad ****ed up pijn te doen, dat heb ik vaker gehoord. Moet je ook niet doen kerel, kijk eens op www.spotinjections.com
ja nu weet ik het ook... :-p
Komt wel goed zeker... squats zitten er jammer genoeg niet in voor deze week.
ik train en werk waarschijnlijk 10 keer harder dan jij maat...
Als je nou van je 20e tot je 30e getraind had, dan kon ik begrijpen dat je ff je lichaam wilt terugwinnen en een cycle pakt.
Maar je hebt gewoonweg geen ervaring in de gym en hoe je specifiek je spieren moet aanspreken, dit kost gewoon tijd.
Maar het is je eigen keuze natuurlijk en je zet het tenminste wel hier op het forum voor advies, succes.
vraagje: Ik heb het moeilijk om specifiek de bovenste helft van mijn pecs voldoende mee te laten ontwikkelen.
Zijn er onder jullie die tips hebben over hoe deze spieren wat meer te isoleren en mee te laten volgen met de rest?
Binnenkant quad onderaan links in mn rechterquad. Druppelvormige spier links boven knie. (Vastus medialis)
Op dit moment echt wel zeer pijnlijk. Er net van wakker geworden. Ziet er ook rood en gezwollen uit (onregelmatige vlek) dus ik ga ervan uit dat de spier ontstoken is. Besmetting kan in principe niet omdat ik zeer goed ontsmet (handen, inject plaats en fles zelf alvorens te prikken), maar is altijd een mogelijkheid...
Ga nu wat ibuprofen innemen en kijken wat het doet morgen, vandaag klotedag gehad opwerk wegens de pijn...
Iemand een idee welke antibiotica meestal wordt voorgeschreven bij dergelijke onverhoopte ontsteking/besmetting?

vraagje: Ik heb het moeilijk om specifiek de bovenste helft van mijn pecs voldoende mee te laten ontwikkelen.
Zijn er onder jullie die tips hebben over hoe deze spieren wat meer te isoleren en mee te laten volgen met de rest?