AndroidHealthClinic

ouwe man gaat trainen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Iemand een korte bondige uitleg hoe ik hcg best inkoop, verdeel en gebruik?
Is dat verkrijgbaar in grotere vials of net kleinere vials? In wat bewaar je dat in de diepvries aangezien het glazen snapp-off neck vials zijn waar het poeder in verkocht wordt?

Iemand een korte bondige uitleg hoe ik hcg best inkoop, verdeel en gebruik?
Is dat verkrijgbaar in grotere vials of net kleinere vials? In wat bewaar je dat in de diepvries aangezien het glazen snapp-off neck vials zijn waar het poeder in verkocht wordt?

Koop je meestal per 5000IU geleverd in ampullen (1 met gevriesdroogde HCG en 1 met 1ML injectiewater)
Kan je mixen met bac water of met bijgeleverd water (1ML)
In insulinespuitjes doen, deze invriezen of alles in vial en iedere keer optrekken wat je nodig hebt
Bij mixen met bac water langst houdbaar zonder invriezen

Voorbeelden van HCG http://forum.dutchbodybuilding.com/f229/hcg-pregnyl-194774/

Koop je meestal per 5000IU geleverd in ampullen (1 met gevriesdroogde HCG en 1 met 1ML injectiewater)
In insulinespuitjes doen, deze invriezen of alles in vial en iedere keer optrekken wat je nodig hebt

wat bedoel je precies met langst houdbaar zonder invriezen met bac water?

ok check, invriezen in spuitje zelf dus! thx!

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

bijkomend vraagje ifv mijn kuur:
Na weekje Winny tabs 30mg/dag had ik verwacht toch iets te kunnen voelen, maar helaas. Is dat normaal? Geen 'oempf' tijdens de training, libido zelfde al altijd, (en reeds tweemaal shot test -e afgelopen twee weken.

Na weekje ga je dat niet voelen, denk pas rond de 3 weken. En waarom ga je niet op 50mg zitten?

Laatst bewerkt:
Na weekje ga je dat niet voelen, denk pas rond de 3 weken. En waarom ga je niet op 50mg zitten?

45 zou kunnen, zijn 15mg tabs...
Dacht dat kickstart betekende dat je dat na paar dagen al zou voelen. test-e kickt toch in na tweetal weken?

Kickstart houd in dat je eerder wat gaat merken voordat de lange esters beginnen. Zodat je niet ongeveer 4 -5 weken hoeft te trainen en bijna niks merkt. Volgensmij werkt het al wel iets na 2 weken, maar grote sprongen merk je pas bij 4 - 5 weken. Meestal begint winstrol rond de 2 weken ongeveer Kickstart is dan 4 weken meestal. Hoop dat je me snapt want leg het zwaar ongelukkig uit.

En het is niet zo dat als het kickstart heet dat het dan binnen paar dagen werkt en als het als winstrol only bedoeld is dat het dan met 2 weken wat merkbaar voel. Blijft toch hetzelfde pilletje :p

Laatst bewerkt:
Kickstart houd in dat je eerder wat gaat merken voordat de lange esters beginnen. Zodat je niet ongeveer 4 -5 weken hoeft te trainen en bijna niks merkt. Volgensmij werkt het al wel iets na 2 weken, maar grote sprongen merk je pas bij 4 - 5 weken. Meestal begint winstrol rond de 2 weken ongeveer Kickstart is dan 4 weken meestal. Hoop dat je me snapt want leg het zwaar ongelukkig uit.

En het is niet zo dat als het kickstart heet dat het dan binnen paar dagen werkt en als het als winstrol only bedoeld is dat het dan met 2 weken wat merkbaar voel. Blijft toch hetzelfde pilletje :p
thx, nee ik snap je. Ik was wat in de war omdat ik halfwaarde-tijd van winny tabs ten onrechte in verband bracht met snellere kickstart. IK hou jullie op de hoogte...
Nog steeds geen Hcg echter, bron laat plots niets meer horen per mail. WE-stop? :-)

Hoi,
Vandaag is het wederom inject-dag. Wilde even kwijt dat ik nog steeds een behoorlijk beurse plek heb op mijn vorig 2 inject spots. Is dit echt normaal?
Kan dit aan de gear zelf liggen? Ondertussen nog steeds niet echt iets te merken van de winny tabs... :/

Hoi,
Vandaag is het wederom inject-dag. Wilde even kwijt dat ik nog steeds een behoorlijk beurse plek heb op mijn vorig 2 inject spots. Is dit echt normaal?
Kan dit aan de gear zelf liggen? Ondertussen nog steeds niet echt iets te merken van de winny tabs... :/

Na 14 dagen 30mg winny per dag moet je echt wel iets merken maar heb je wel een goed idee van je huidige max voordat je begon? Je traint nu pas 6 maanden, misschien heb je gewoon niet door dat je wat sterker bent nu?

Ik blijf erbij dat je gewoon niet diep genoeg in je spier injecteert, 25mm in de glutes met 18%. Waarom bestel je niet gewoon 100 40mm naalden op daxtrio? Kost geen ****. Je zult (er) toch ook insuline spuitjes moeten kopen als je nog aan hcg kan komen.

Zal vnv eens proberen met langere naalden; (Heb echt geen speklaag hoor! :) )

Wat de Winny betreft, had ik toch verwacht -iets- te voelen...

Bijkomend vraagje: wat betreft hcg keuze, welke zouden jullie kiezen? hyges.cn, alley of nordi? (sorry mod als ik hiermee een regel overtreedt.)

Laatst bewerkt:

Bijkomend vraagje: wat betreft hcg keuze, welke zouden jullie kiezen? hyges.cn, alley of nordi? (sorry mod als ik hiermee een regel overtreedt.)

Hoeft ook geen speklaag te zijn maar standaard is 25mm voor benen en 40mm voor glutes.

Merken die jij noemt zijn HGH (groeihormonen) en geen HCG, dat is heel wat anders. HGH moet je dus beslist niet nemen!. HCG noemen ze wel Pregnyl, dat is de merknaam die je bij de apotheek meestal krijgt (op recept). Andere merken ken ik zelf niet, kijk eens bij de echt/nep sectie om een idee te krijgen wat HCG is en welke merken je hebt.

Waarom zet je niet gewoon in jou quads ?
Ik ben laatst begonnen met mijn quads maar vindt het veel fijner als glutes.

Zelfs toen ik ze voor het eerst in mijn quads heb gezet bijna niks van gevoeld.

Hoeft ook geen speklaag te zijn maar standaard is 25mm voor benen en 40mm voor glutes.

Merken die jij noemt zijn HGH (groeihormonen) en geen HCG, dat is heel wat anders. HGH moet je dus beslist niet nemen!. HCG noemen ze wel Pregnyl, dat is de merknaam die je bij de apotheek meestal krijgt (op recept). Andere merken ken ik zelf niet, kijk eens bij de echt/nep sectie om een idee te krijgen wat HCG is en welke merken je hebt.

Yep, je hebt gelijk, foutje van mij nav mailtje die ik van verdeler kreeg... :o

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Waarom zet je niet gewoon in jou quads ?
Ik ben laatst begonnen met mijn quads maar vindt het veel fijner als glutes.

Zelfs toen ik ze voor het eerst in mijn quads heb gezet bijna niks van gevoeld.

Damn that hurts! In gans de binnenkant van dij en kuit voel ik een drukkende pijn. (en ja geaspireerd, en neen, geen zenuw geraakt, olie op lichaamstemp en zacht geinjecteerd) Volgende week opnieuw de glutes!

Laatst bewerkt:
Test verhogen naar 500mg
HCG erbij (zeker met jouw leeftijd en gezinssituatie) meelopen vanaf week 1

nolva in pct zie ik liever 40/40/20

Yep, je hebt gelijk, foutje van mij nav mailtje die ik van verdeler kreeg... :o

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Damn that hurts! In gans de binnenkant van dij en kuit voel ik een drukkende pijn. (en ja geaspireerd, en neen, geen zenuw geraakt, olie op lichaamstemp en zacht geinjecteerd) Volgende week opnieuw de glutes!

Dat is ook niet fijn dan.
Ik heb daar zelf gelukkig nog geen last van gehad.
Zet jij zelf in jou glutes of laat je dat doen ?

Damn gasten,
Gisteren in de quads geïnjecteerd. Binnenkant quad serieus opgezwollen en pijn zoals ik al lang geen pijn meer heb gehad. Loop echt te manken. Verder niet rood of warm, gewoon pijn... zal de laatste keer zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven